Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sarpsborg 08 - Vålerenga 28.april kl.19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Sarpsborg 08 - Vålerenga 28.april kl.19

Ser ingen kamptråd for morgendagens kamp, så da lager jeg en

Grindheim kan få sin 100.kamp for oss imorgen dersom han er fit-for-fight. Vi har ingen karantener, men Gunnarsson og Larsen har begge to gule kort, og må stå over mot Godset dersom de får i morgen. Ikke helt oppdatert på skadesituasjonen; er Høgh tilbake igjen? (håper det)

Håper på følgende 11'er: Langer - Gunnarsson, Muri, Larsen/Høgh, Kristiansen - Heltne Nilsen, Grindheim - Berre, Stengel, Lindkvist - Kjartansson

Får bare håpe det ikke blir en reprise av fjorårets kamp hvor vi pisset bort seieren på overtid...

Originally posted by dreadedbyfew View Post
    Ser ingen kamptråd for morgendagens kamp, så da lager jeg en

Grindheim kan få sin 100.kamp for oss imorgen dersom han er fit-for-fight. Vi har ingen karantener, men Gunnarsson og Larsen har begge to gule kort, og må stå over mot Godset dersom de får i morgen. Ikke helt oppdatert på skadesituasjonen; er Høgh tilbake igjen? (håper det)

Håper på følgende 11'er: Langer - Gunnarsson, Muri, Larsen/Høgh, Kristiansen - Heltne Nilsen, Grindheim - Berre, Stengel, Lindkvist - Kjartansson

Får bare håpe det ikke blir en reprise av fjorårets kamp hvor vi pisset bort seieren på overtid...
    Jeg er litt usikker til oppstillingen din. Er det å forstå at du ønsker Berre som hengende spiss og Stengel som kant?

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Jeg er litt usikker til oppstillingen din. Er det å forstå at du ønsker Berre som hengende spiss og Stengel som kant?
      Berre, Stengel, Lindkvist høres vel ut som Berre og Lindkvist på kant mens Stengel er i midt som hengende

Comment

Gleder meg til matchen i morra, men er redd det blir tøft.
        En helt åpen kamp slik jeg ser det .
        Jeg håper vi klarer å stikke av med seieren, men gråter ikke om det bare blir uavgjort.
        Gråter gjør jeg derimot om vi taper 2-1 etter scoringer av Bojan og Samuel...
        La oss håpe de har en dårlig dag.

Comment

Vålerengas neste borteseier i serien blir laget seier nummer 150 på bortebane i øverste divisjon siden 1963. Kun tre lag har mer enn 150 borteseirer: Rosenborg med 233, Viking med 169 og Lillestrøm med 167. Molde har også 149 seirer, mens Brann har 147.

Comment

Veldig viktig kamp i morgen! Håper flere tar den korte turen ned til Sarpsborg for å støtte gutta igjennom 90 minutter - og ikke minst til 3 viktige poeng. Det er en rekke godbiter som kommer nå i mai.

Jeg gleder meg!
            Ikaros

Comment

I morgen håper jeg mange tar turen til sarp. Med dagens resultater kan mye tyde på at tabellen deler seg rekordtidlig, skal vi være med, må vi vinne i morgen.
              Toget går, får håpe vi er med

Comment

Gleder meg skikkelig til å få dratt på bortekamp igjen, håper på masse VIF-supportere som synger og heier frem gutta i 90 minutter.

Comment

Spent på denne her! Sarp har klart seg ganske greit så langt i år og vi har vel ikke akkurat imponert på bortebane..
                  Klarer vi å kneble Samuel og Bojan bør vi minimum ta poeng her! Men typisk nok kommer sikkert Jokke til å putte i steden for
                  Spent på om vi får se Zahid eller Stengel fra start, ellers regner jeg ikke med de store overraskelsene

Comment

Håper selvfølgelig på seier, men redd vi taper stygt. Forsvaret vårt blir for veike og skal slite mot panzer-Samuel med hans fart og styrke, også scorer sikekrt Bojan på frispark. Hadde vært typisk. Så intervju med Bojan hvor han sier at hans drøm ville vært å avslutte karrieren i Vålerenga...herregud for en fantastisk mann! Blir jo nesten jan Thomas ha ha.
                    Vinner vi i kveld tror jeg jaggu vi blir blant de 4 beste allerede og vi stopper godset på torsdag. Taper vi derimot blir det litt stress mot godset for å ikke miste poeng opp mot de beste og da skal vi slite. Fotball er psykologi.
                    Sier to ting...ÆRE VÆRE og Bojan Bojan Bojan Bojan Bojan ( håper han har en dårlig dag i kveld ,men er konge ellers)

Comment

Nøkkelen i kveld blir å hindre rom ved å løpe sinnsykt mye.
                      Tror heller ikke dem liker taklinger

Klarer vi også å spille mye i bakrom så skal dem få slite defensivt.

Virker som om det er mange som tar turen fra Oslo så blir bra med støtte.
                      Kom igjen,Enga
                      EVIG VIF

Comment

Her er troppen mot S08: (som vanlig "rappet" herfra http://www.vif-fotball.no/latest-new...-til-sarpsborg)
                        34. Gudmund Kongshavn, 30, Michael Langer, 2 Niklas Gunnarsson, 3 Ruben Kristiansen, 4 André Muri, 5 Rasmus Lindkvist, 6 Simon Larsen, 7 Daniel Fredheim Holm, 8 Sivert Heltne Nilsen, 10 Vidar Ørn Kjartansson, 11 Morten Berre, 14 Herman Stengel, 17 Ghayas Zahid, 19 Christian Grindheim, 21 Alexander Mathisen, 22 Diego Calvo, 36 Mathias Blårud, 38 Fitim Kastrati

Ingen Høgh som er skadet.

Da blir det vel:
                        Langer
                        Gunnarson-Larsen-Muri-Kristiansen
                        Heltne Nilsen-Grindheim
                        Zahid
                        Kastrati-Kjartansson-Lindkvist

For å tilføye: Høgh vil bli savnet. VELDIG.

Comment

Hvorfor Kastrati? Har Berre spilt seg ut av startelleveren?

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                            Her er troppen mot S08: (som vanlig "rappet" herfra http://www.vif-fotball.no/latest-new...-til-sarpsborg)
                            34. Gudmund Kongshavn, 30, Michael Langer, 2 Niklas Gunnarsson, 3 Ruben Kristiansen, 4 André Muri, 5 Rasmus Lindkvist, 6 Simon Larsen, 7 Daniel Fredheim Holm, 8 Sivert Heltne Nilsen, 10 Vidar Ørn Kjartansson, 11 Morten Berre, 14 Herman Stengel, 17 Ghayas Zahid, 19 Christian Grindheim, 21 Alexander Mathisen, 22 Diego Calvo, 36 Mathias Blårud, 38 Fitim Kastrati

Ingen Høgh som er skadet.

Da blir det vel:
                            Langer
                            Gunnarson-Larsen-Muri-Kristiansen
                            Heltne Nilsen-Grindheim
                            Zahid
                            Kastrati-Kjartansson-Lindkvist

For å tilføye: Høgh vil bli savnet. VELDIG.
                            Tipper også Berre blir benka her. Han har ikke vært spesielt god i år..
                            Men jeg blir positivt overraska om vi får Kastrati fra start! Tipper Reka starter med DFH eller Alex i steden for..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                              Tipper også Berre blir benka her. Han har ikke værtbetraktelig od i år..
                              Men jeg blir positivt overraska om vi får Kastrati fra start! Tipper Reka starter med DFH eller Alex i steden for..
                              Kastrati kommer nok ikke til å starte. Formkurven hans har gått ned betraktelig etter at han hadde en god periode i fjor høst.

Zahid kan vi gjerne bruke på høyrekanten, veldig bevegelig og fotballsmart. Tror likevel som deg at vi starter med DFH.

Håper på dette laget:
                              Langer
                              Gunnarsson Muri Larsen Kristiansen
                              Grindheim H Nilsen
                              Zahid Stengel Lindquist
                              Kjartansson

Comment

Working...
                              X