Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sarpsborg 08 - Vålerenga 28.april kl.19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva er usportslig med hva Bojan gjør mot Rekdal? Det må være greit å ha følelser. Jeg mener fortsatt det var rett å kvitte oss med Bojan, ergo så er det tegnet også til slike som meg.

Comment

Summerer opp nå jeg. Like greit...
      Sarpsborg er ikke spesielt gode, men vi er enda mere ikke spesielt gode.

Vi er klart best på tribunen! Godt jobba av dere som tok turen
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
        Orker ikke løpe,sprer dårlig stemning i laget,koster alt for mange penger...for gammal, for dårlig for enga...

Kommer ikke på flere ekspertuttalelser her på forumet men det dekker vel det meste.
        Det der er rimelig typiske klans-utspill for å forsøke å forsvare hovedtrener. Hvor man har ikke kostet for mange penger, vært for gammel, vært porøs, laget dårlig stemning i garderoben.. Etc etc etc...
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Summerer opp nå jeg. Like greit...
          Sarpsborg er ikke spesielt gode, men vi er enda mere ikke spesielt gode.

Vi er klart best på tribunen! Godt jobba av dere som tok turen
          Det er vel litt feil? I første omgang så er det jevnt. I andre omgang så pisser Sarp på oss.

Fagermo 2020

Comment

Mener å huske at Bojan var villig til å gå ned i lønn for å bli i Enga men Reka anbefalte han å finne seg en ny klubb...!?

Comment

Ja bytt ut med Samuel så har vel folk sagt omtrent det samme....zzz

Comment

Den 2.omgangen der klarte jo kunststykket å være dårligere enn 1.omgang.

Sorgens kapittel. Ingen fortjener skryt etter dette makkverket av en kamp.

Comment

Originally posted by Holstad View Post
                  Mener å huske at Bojan var villig til å gå ned i lønn for å bli i Enga men Reka anbefalte han å finne seg en ny klubb...!?
                  Stemmer nok det. Jeg har i alle fall hørt det samme. Merkelig å la en publikumsfavoritt gå gratis.
                  For min del så var sesongkortet verdt det å se Bojan leke seg, alene.

Jeg blir oppriktig lei meg og utrolig sinna på Rekdal som lot han gå.

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                    Det der er rimelig typiske klans-utspill for å forsøke å forsvare hovedtrener. Hvor man har ikke kostet for mange penger, vært for gammel, vært porøs, laget dårlig stemning i garderoben.. Etc etc etc...
                    Det er ikke snakk om å forsøke å forsvare hovedtreneren. Det er å forholde seg til realiteter. Rekdal ønsker å ha sin spillefilosofi. Og i den så passer Bojan svært dårlig inn. Og det stemmer like mye idag selv om Enga gjør en ræva kamp. Bojan har sine svakheter som fotballspiller. Han er ikke den som løper mye på midtbanen og returløp fins ikke i serbo-kroatiske ordbøker så det er ukjent for han.

Men for å tilføye: Det virker som Deane virkelig har forstått hvordan han skal bruke Bojan rett i SIN spillefilosofi. Så selv om det gjør jævla vondt å se Bojan score mot oss, så er det klart at jeg syns det er hyggelig at han gjør det bra. Litt delte følelser. Som å se eks-dama kjøre utfor et stup i den nye bilen.

Comment

Working...
                    X