Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elverum-Vålerenga - reaksjoner etter kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elverum-Vålerenga - reaksjoner etter kampen

Fyr løs, men pent.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Forsvarspill på særdeles lavt nivå.
    Heldigvis har vi en temmelig god Islending
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Fy f... så griseflaks! Dette er ikke fortjent, men vi setter sjansene våre med unntak av et stolpeinnlegg, som vel iflg Drillo ikke er en sjanse. Så ja, vi setter sjansene våre.

Fælt å si det, men Elverum fortjente mer.

Deilig at vi har Kjartansson! Takkur forur scoringenur Kjartansson!

Men fy f... Kjetil. Den kritikken av Heltne Nilsen kunne du tatt på bakrommet. Ikke i offentlig lys. En av ulempene med Reka!
      VAR, nei takk!

Comment

Bare å legge det bak seg. Det aller viktigste var å gå videre. De som var på banen i dag som er tiltenkt en rolle mot Viking må nullstille mentalt og så blir det 3 poeng på Ullevål på søndag.

Comment

Sånn. Glemt, ferdig med det! Det er det fine med køppen, man vinner, glemmer og tar neste kamp.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

På en måte så treffer Rekdal med prognosene sine. Dette laget ville levere ujevne prestasjoner. Og dette er det laveste som er levert. Forsvarsspillet var til å gi frysninger av. Slike liksomklareringer og klareringer som går rett opp i lufta som har fulgt dette laget som en mare de senere sesonger, men som det har vært mindre av i år.

Men så har vi en Zahid som kommer inn og kan sette fart, for å ikke glemme denne spissen som liksom ikke kan la være å score. Når man ser hvordan han beveger seg i feltet og det stinget han har når han får ballen i straffefeltet, det er nesten slik at man tror at han ikke kan la være å score mål. Kjartansson scorer er tilnærmet like sikkert som tyngdekraften

Comment

'Seier på en dårlig dag', ser det ut til.

Glem Elverum - eller hør Ole Paus sin nidvise om stedet som er 'en grøft til høyre for Hamar et sted'
              http://www.youtube.com/watch?v=YAbLxD1hEsM

Comment

Nesten deiligere å slippe ekstra-omganger enn å vinne...

Og kult at Ruben og Gudmund står sammen med oss, og Fitim også. Ruben virker som en utrolig fin fyr, og 100% søt, snill og grei tvers igjennom, fra topp til tå! Og vi fikk jo sunget litt av hvert til han, og selv om jeg føler at joiking blir litt "too much" så tar han det med meget godt humør. Han gjør dessuten sikkert lurt i å stå sammen med oss, da blir han litt bedre kjent med sjargongen i klanen.

Comment

Og for å avrunde: Jeg skrudde av lyden etter en stund pga. TV2's mikking av bygdeungdomslaget der oppe. Fra nå ønsker jeg ikke Elverum annet enn skogbranner, saueslakt, massive kloakklekkasjer, lokalt utbrudd av svartedauden og betydelige mengder avføringsmidler tilsatt maten i deres felles kjøkken, JAFS-burger.
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                    Og for å avrunde: Jeg skrudde av lyden etter en stund pga. TV2's mikking av bygdeungdomslaget der oppe. Fra nå ønsker jeg ikke Elverum annet enn skogbranner, saueslakt, massive kloakklekkasjer, lokalt utbrudd av svartedauden og betydelige mengder avføringsmidler tilsatt maten i deres felles kjøkken, JAFS-burger.
                    Hadde de et eneste rop/sang som var oppbyggende om eget lag?
                    Alt jeg hørte var hvor mye de hatet Enga, hatet Rekdal, at vi ikke hadde penger til å kjøpe dommern engang, at vi var konkurs og at de hatet Berre og Daniel.

Verre enn småfuglfansen det her.

Comment

En helt forferdelig kamp... Totalt unødvendig å sette oss i en sånn situasjon... Veldig glad for at det ikke ble ekstra omg.

Comment

Working...
                      X