Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga-Viking søndag 11.05 kl.18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga-Viking søndag 11.05 kl.18:00

Toppoppgjør på Ullevaal da vi tar i mot Viking.
    Det har vært festfotball i årets 3 første kamper på Ullevaal så vi satser alt på at det fortsetter.

Blir forøvrig storinnsamling til Viervålenga så ta med cash.

Håper på følgende 11'er:

Langer
    Mathisen,Larsen,Gunnarsson,Kristiansen
    Heltne Nilsen,Grindheim,
    ------Zahid-------
    Fredheim Holm-Kjartansson-Lindkvist

Kom igjen Enga.
    EVIG VIF

Vi møter nok et topplag hjemme så dette blir spennende! Jeg har trua!

Ellers er jeg helt enig i 11'rn din bortsett fra Fredheim. Syns Calvo har hatt en oppadgående kurve og vært god i det siste.

Comment

Tror dette blir for tøft for våre gutter denne gangen, men blir spennende å se hvor vi står i forhold til de lagene som skal være topplag denne sesongen. Vi har allerede slått godset, så nå blir det spennende å se om vi klarer å følge opp. Tør fortsatt ikke å tippe seier...

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Tror dette blir for tøft for våre gutter denne gangen, men blir spennende å se hvor vi står i forhold til de lagene som skal være topplag denne sesongen. Vi har allerede slått godset, så nå blir det spennende å se om vi klarer å følge opp. Tør fortsatt ikke å tippe seier...
        Enig her. Det er altfor typisk Enga å gi oss en liten smakebit på hvordan det er å holde med et lag som gjør det bra, for så å gå på en episk smell akkurat når man har bygd opp nok forventninger til å bli skikkelig skuffa. Siden jeg tror og håper vi har sjanse på et bra resultat (som inkl. uavgjort), tror jeg samtidig også at detta kan bli for tøft. Men sånn har jeg følt det hele sesongen og det har jo gått bra sålangt...

Comment

Viking mangler kun Arild Østbø. Vålerenga mangler Muri og Kongshavn:

http://www.nettavisen.no/sportspill/...n/6808353.html

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Viking mangler kun Arild Østbø. Vålerenga mangler Muri og Kongshavn:

http://www.nettavisen.no/sportspill/...n/6808353.html
            Vil si at det er Viking som kommer dårligst ut av den der. De mangler førstekeeper, vi mangler andrekeeper og 3./4. valg på stopperplass.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
              Vi møter nok et topplag hjemme så dette blir spennende! Jeg har trua!

Ellers er jeg helt enig i 11'rn din bortsett fra Fredheim. Syns Calvo har hatt en oppadgående kurve og vært god i det siste.
              Fristende å bruke samme laget som slo Stabæk og da skal Calvo være med ja.
              Klarer han å spille på lag med de andre gutta og løpe i bakrom uten ball så er han god.
              Etter min oppfatning er det ganske jevnt mellom de to.

Stengel banker også hardt på for en plass på laget.
              EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                Fristende å bruke samme laget som slo Stabæk og da skal Calvo være med ja.
                Klarer han å spille på lag med de andre gutta og løpe i bakrom uten ball så er han god.
                Etter min oppfatning er det ganske jevnt mellom de to.

Stengel banker også hardt på for en plass på laget.
                Tja.. Jo... Forskjellen på DFH og Calvo i år er for meg at DFH er på vei ned, mens Calvo har kommet seg i form etter en dårlig start og fortjener dermed plassen.

Eneste grunnen til at Stengel er på beken er vel at Midtbanetrioen vår har vært såpass bra sammen i det siste. Men ser han garantert litt ut i 2. omgang..

Comment

DFH spilte seg ikke inn på laget med prestasjonen i går. Greit at han har null å gjøre på spissplass, men han skaper lite, generelt. Kjør på med Calvo, han er på vei nå!

Comment

Mulig at det bare er meg som er optimist, men jeg er veldig fornøyd med måten laget har fremstått i serien i det siste, og den vekkeren vi vet at Enga trenger i blant kom jo i cupen! Derfor har jeg trua på gutta, og vi vinner dette

Comment

Håper på samme lag som i de to siste seriekampene. Kontinuitet er viktig, og vi ser allerede at gode relasjoner begynner å dannes. Larsen-Gunnarson, Zahid-Ørn, Lindkvist-Ruben, synes det ser ut som gutta spiller på lag i år, sånn har det ikke vært på et par sesonger.

Tør ikke tippe på kampen på søndag, man vet aldri med VIF. Men fortsetter vi som vi har gjort på Ullevaal skal Viking få det tøft, og det hadde jo vært sinnssykt digg med full pott hjemme etter 4 kamper. Gleder meg!

Comment

Originally posted by poiuy View Post
                        Håper på samme lag som i de to siste seriekampene. Kontinuitet er viktig, og vi ser allerede at gode relasjoner begynner å dannes. Larsen-Gunnarson, Zahid-Ørn, Lindkvist-Ruben, synes det ser ut som gutta spiller på lag i år, sånn har det ikke vært på et par sesonger.
                        Enig med deg. Det var vel samme laget som slo Godset og Stabæk 3-0. Ser ingen grunn til å forandre på det - never change a winning team!

Comment

Originally posted by Peter View Post
                          Enig med deg. Det var vel samme laget som slo Godset og Stabæk 3-0. Ser ingen grunn til å forandre på det - never change a winning team!
                          Helt enig, men reka er ikke akkurat kjent for det...

Comment

Denne kampen betyr så mye mer enn 3 poeng slik situasjonen er nå.
                            Vinner vi med stil over Viking viser vi at vi er med der oppe, underholder publikum og er et lag det blir morsomt å se fremover.
                            Dette er slikt som får den vanlige mann i gata til å ta med seg ungene på kamp. Og investorer har mer lyst å spytte inn penger til et vinnende lag.
                            Alle kamper denne sesongen er cupfinaler.
                            Håper på 4-0 seier og ny tilskuerrekord.

Comment

Har desverre vært dårlig oppmøte på Viking kampene historisk sett, hvorfor kan man kanskje spørre seg. Håper det endrer seg i morra. Noen som vet om det er solgt mye bill.? Tipper på 2-1 seier til Enga.
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X