Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vanvittige spillerlønninger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kongla View Post
    Hva vil det si at man er kjøpt ut av kontrakten? Er det noe klubben har gjort nå? Er det ikke verre med en stor utbetaling nå, enn mange mindre?
    Er vel ikke noe i veien for at han kan få en sum per måned selv om han blir kjøpt ut. Tipper de har blitt enig om at han får x% av lønna (men da selvsagt mindre enn 100%) mot at han blir fristilt.
    Trist at det gikk sånn, jeg var overlykkelig da vi signerte han og han har absolutt hatt gode kamper selv om det er lenge siden. Alt tyder på at dette er beste løsning for alle parter. Får bare håpe at vi slapp unna med så lite som mulig og ønske han lykke til i neste klubb.

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
      Hæstad er kjøpt ut av kontrakten melder tv2! http://www.tv2.no/2014/05/26/sport/5634963
      Sikkert en god løsning for klubb og spiller, men det er synd det skulle ende på denne måten. Hæstad har vært proff til fingerspissene, hatt guts og spilt med hjertet utenpå drakta. Jeg syns han har oppført seg som noe helt annet enn en "leiesoldat".

Takk for innsatsen, Kristofer. Og husk å ikke score mot oss når vi møter deg!

Comment

Trist, men sikkert fornuftig når ting er som de er.
        Takk for all moroa og lykke til videre Kristoffer!

Comment

Vemodig å miste Hæstad. En utrolig fin fyr som alltid har git 100% på banen, ikke noe syting eller klaging over manglende spilletid de siste årene. Allikevel tror jeg dette er det beste for begge parter. Vi får frigitt lønnsmidler og Hæstad får muligheten til å restarte karrieren i ny klubb.

Leste at hans siste kamp skulle være cupkampen mot Lyn. Håper Klanen gir ham en skikkelig avskjed.

Comment

Hæstad hadde sportslig havnet for langt bak i køen, og hevet en lønn klubben ikke kunne leve med for en reservespiller (Eller en førstelagsspiller for densaks skyld) og dermed er dette den beste løsningen.

Er enig med de over her i at Hæstad har vært profesjonell hele veien, og det virker som om han liker klubben godt og gjerne skulle spilt her. Ønsker ham alt vel videre i karrieren, så lenge han ikke scorer mot oss
            Blir vel klar for Start innen kort tid.

Comment

Veldig interessant det som står på klubbens hjemmesider

- Jeg har stor respekt for det valget Kristofer Hæstad nå har tatt. Dette beviser at han setter klubben foran seg selv, kommenterer Stig-Ove Sandnes.

Avslutningskamp mot Lyn

...

- Vi ønsker å takke av Kristofer Hæstad på en verdig måte. Hva kan da være bedre enn at vi gjør det i lokalderbyet mot Lyn. Kristofer vil spille denne kampen, enten det er fra start eller som innbytter – det har Kjetil Rekdal lovet, avslutter Stig-Ove Sandnes.
              --

Tyder på at Doffen ikke har pressa på altfor hardt for å suge ut mest mulig penger. Men hadde han sagt fra seg alt ville jo det garantert ha stått.

Jeg har også et veldig sympatisk inntrykk av han, blant annet på kickoff og supporter møter. Får håpe vi lærer av dette nå da og ikke går inn i lignende kontrakter i framtiden.

Virker som det jobbes godt økonomisk nå, håper inderlig at vi slipper å selge spissen vår og at suksessen i serien/køppen bidrar til at vi kommer på beina igjen. Så kan kjartarsson heller forlate oss for en kjempesum sommern 2015.

Comment

"Jeg har stor respekt for det valget Kristofer Hæstad nå har tatt. Dette beviser at han setter klubben foran seg selv, kommenterer Stig-Ove Sandnes" sakset herfra Jeg vil tro han ikke hadde skrevet dette om han hadde fått sluttpakke tilsvarende lønna. Jeg synes Hæstad skal få all mulig respekt for dette, da det ikke er mange andre som ville sagt fra seg en så fet lønn. Han har alltid vist full innsats og vært lojal mot klubben. Kommer til å savne spesielt matcha mot fugla hvor han har spilt med hjerte uttapå drakta og dratt i gang "tramp på en kanarifugl" etter vi har grusa dem. All ære til Kristofer Hæstad.

Comment

Ser at Hæstads arbeidsforhold i Vålerenga avsluttes 1. juni, men han skal allikevel spille mot Lyn.

For guds skyld, ikke gi dem et protestgrunnlag nå da.
                  Last edited by skog; 26.05.2014, 13:08.

Comment

Originally posted by skog View Post
                    Ser at Hæstads arbeidsforhold i Vålerenga avsluttes 1. juni, men han skal allikevel spille mot Lyn.

For gulds skyld, ikke gi dem et protestgrunnlag nå da.
                    Regner med at dette er greit juridisk, ettersom han ikke kan registreres for en annen klubb før overgangsvinduet åpner er han fortsatt "Vålerengaspiller" frem til 15. juli (Tror det er da overgangsvinduet åpner)
                    Det er forskjell mellom arbeidsgiveren Vålerenga og fotballklubben Vålerenga i denne saken, vil jeg tro.

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
                      Hæstad er kjøpt ut av kontrakten melder tv2! http://www.tv2.no/2014/05/26/sport/5634963
                      Jøss, må si jeg er positivt overrasket over at ledelsen tar tak her.

Nå vet vi ikke summene, men å kjøpe ut spillere på lange kontrakter gir vinn-vinn situasjon.

Vålerenga reduserer tapet neste årene, Doffen får en solid bunke penger og kan konsentrere seg om sine studier.

Kudos til ledelsen for at de tar tak i økonomien til klubben.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Litt kjipt. En som alltid blødde for drakta og aldri mangel på innsats vilje! Profesjonell. Jævla årleit kar!
                        iforholden til lønna så har han ikke vært i nærheten å være god nok. Nå er det bare å få Lars ut så har vi spart litt kroner på lønninger her

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                          Nå er det bare å få Lars ut så har vi spart litt kroner på lønninger her
                          Tja, vi får se. Ser ut som at ledelsen har blitt svært handlekraftig etter at de fikk økonomisk press på seg.

Rekdal hentet Langer under forrige overgangsvindu, hvis de har snakket med Doffen har de garantert snakket med Lars. Vi har 3 keepere som kunne vært førstekeeper, jeg tipper at det kommer en avklaring neste ukene.

Og som Doffen selv sier, det er ikke kult å være lønnsleder uten å faktisk spille. Noe vil skje.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                            Tja, vi får se. Ser ut som at ledelsen har blitt svært handlekraftig etter at de fikk økonomisk press på seg.

Rekdal hentet Langer under forrige overgangsvindu, hvis de har snakket med Doffen har de garantert snakket med Lars. Vi har 3 keepere som kunne vært førstekeeper, jeg tipper at det kommer en avklaring neste ukene.

Og som Doffen selv sier, det er ikke kult å være lønnsleder uten å faktisk spille. Noe vil skje.
                            Rett skal være rett, det var Hæstad som innkalte til møte med ledelsen i Vålenga.
                            Så han bør æres for det.
                            Klubben har med andre ord ikke gått på spillerne, men vi får håpe Lars får dårlig samvittighet og gjør noe av det samme og tar med seg Muri - så blir det bra
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                              Rett skal være rett, det var Hæstad som innkalte til møte med ledelsen i Vålenga.
                              Så han bør æres for det.
                              Klubben har med andre ord ikke gått på spillerne, men vi får håpe Lars får dårlig samvittighet og gjør noe av det samme og tar med seg Muri - så blir det bra
                              Sier du det?

Det var interessant info, at hæstad er initiativtaker til å komme seg ut av kontrakten var noe nytt for meg. At Hæstad går bør jo sende signal til de to andre lønnslederne Lars og Muri at laget kommer først.

Jeg kan egentlig godt tenke meg å beholde begge to, såfremt de har en normal lønn.

Jeg tipper avisoppslag i nettavisen og andre ymse aviser med store overskrifter har skapt litt bølger. Tror ikke det er kult for dem å lese at de er topp10 leste artikler, og det er negativ omtale.

Comment

Ære være Kristoffer for dette. Han kommer til å bli huska som en hedersmann hos meg i alle fall.
                                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                                X