Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - lyn i 3. runde NM, 4 juni kl 19:00(!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by wanderer View Post

Uansett, fra og med fjerde runde så burde alt trekkes. Uansett. NøFF burde ikke blande seg inn i hvem som får hjemme- og bortekamp. Det laget som er først ut av bollen bør ha hjemmekamp. Så enkelt kan og bør det være.
    Odd var forsåvidt først opp fra bollen i denne trekninga. Ellers er jeg helt enig med deg, også at det bør trekkes fra tidligere av. Gjerne fra 1.runde for densaks skyld, bare ha Tippeligalagene og 1.divisjon for seg selv så de ikke kan bli trukket mot hverandre de første 2 rundene.

Et oppgjør som Brann - Ranheim f.eks, hvor Ranheim ble trukket ut først, men spiller borte tror jeg kan bli avgjort på banefordel.

Comment

• Originally posted by Grydis View Post
      Det var en flott kveld med selvsagt seier over Lyn og et massivt farvel med Hæstad. Vel fortjent var det også.

Bilder fra kampen er ute på nett.
      http://www.grydis.no/wp-content/gall...up2014-004.jpg

Ser jeg syner eller er det Oussou på tribunen? Kan han fortsatt spille fotball? Kommer han tilbake fra Ungarn nå og spiller ut kontrakten?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
        Morsomt å lese på bastionens side. Der er de i ekstase over seg selv. Selvinnsikten er ikke stor nok til å skjønne at dette var tidenes kamp for dem, men en lett treningsøkt for oss. Selvsagt blir det daffere når vi er så overlegne. Det var jo for lett. Nå har de samla rubbel og bit i én kamp. 2500 i går, 700 mot Fana i neste kamp. Gratulerer.
        Øh ... 'Tidenes kamp' for Bastionen var vel heller trolig Cupfinalen 1994 (Tap 2-3 mot Molde) - evt en av de 10-12 seirene mot oss i årene 2002-2009. Eller om du utvider 'Bastionen' til å være Lyns-fans gjennom alle tider, så henger nok noen av kampene som ga cupmesterskap el. seriemesterskap mye høyere (Det siste i 1969 om jeg ikke husker feil). Lyn har da tross alt ganske mye historie, selv om det er lenge siden de vant en tittel.

Uenig i at det var 'lett treningsøkt' for oss. Gutta sto jo på og jobba - og så ble jo divisjonsforskjellene synlige og. (Men på 1-0 sto Berre i offside. Kilde TV2 Zebra - m. bl.a. Freddyboy som reporter) Jadda.

Men nå som vi har slått FC/FK Lyn~Ski og Fotballklubben Lyn 3x på rad, kan jeg begynne å minre med DFH, Grindheim m.fl. om at byderbyene mot dem VAR noe spesielt (4-4 kampen i ... øh..?. er en av de mest underholdende kampene jeg har sett, ever!) ... Kanskje ikke så dumt om vi fikk Lyn tilbake i TL etterhvert... De nevnte gutta sier litt om dette her:
        http://www.aftenposten.no/100Sport/f...d#.U5BjM_l_sgI

Comment

• Klarer meg helt fint med sånn det er nå. Satser på at enten Vard, Fyllingsdalen eller Florø tar opprykket.

Comment

Klarer meg helt fint med sånn det er nå. Satser på at enten Vard, Fyllingsdalen eller Florø tar opprykket.
            Blir nok en av de tre, ja... SFK Lyn må krabbe seg unna nedrykkskampen først, før de kan tenke opprykk...

Kanskje har Skeid eller Kåffa bedre odds på å klare opprykk til 1.divisjon de neste par åra enn det Lyn har?

Comment

• Minner om at VIF Damer A - også møter Lyn til cupkamp - i kveld kl. 19, på Kringsjå:
              http://www.vif-fotball.no/news/artic...erenga-i-cupen

Comment

• Litt skuffende at Fana gjorde det bedre enn oss i målprotokollen i dag.

FC Lyn - Fana 1-5. Knegg.

Comment

• Jeg var forøvrig tydligvis litt snill tidligere i tråden hvor jeg tippa 700 tilskuere mot Fana. Fasit: Stakkarslige 342 tilskuere.

Comment

Jeg var forøvrig tydligvis litt snill tidligere i tråden hvor jeg tippa 700 tilskuere mot Fana. Fasit: Stakkarslige 342 tilskuere.
                    Lyn har alltid vært mot strømmen. "Alle" ønsker fotballen tilbake til kl 18 på søndager, for Lyn var dette et dårlig tidspunkt, da var jo folk på vei hjem fra hytta.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
                      Lyn har alltid vært mot strømmen. "Alle" ønsker fotballen tilbake til kl 18 på søndager, for Lyn var dette et dårlig tidspunkt, da var jo folk på vei hjem fra hytta.
                      Hytten****

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                        Hytten****
                        Jepp, men jeg prater ikke som dem.

Comment

• Bilder av kampen, bluss og Hæstad-snadder: http://torbenjohansen.smugmug.com/Fo...4062/i-J9G3kL5
                          Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Working...
                          X