Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Madaxe View Post

Hva gjør vi når noen blar opp for Ørnen i sommer ?
    Gir Ørnen en friuke til å besøke familien på Island, kjøper parykk til Hirschfeld og selger han i stedet...
    (Lars er da stadig en god keeper!!)

Men tviler på at vi får noe bud før evt. sesongen er over. En spiller bør vel være god en hel sesong før han blir interessant for evt. større, dvs utenlandske, klubber.
    Er ellers godt fornøyd med å lese at Ørnen gjerne vil bli i Vålerenga. Han blomstrer jo her!

Leave a comment:

• loco
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Eller skal vi si 2-2?

Absolutt. Gikk litt fort i svinga der...

-jørn-

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Krent. 2015 er nok ikke budsjettert i det hele tatt enda. Vi har ikke budsjettert med spillersalg i 2014.

Dessverre har vi budsjettert ned inntekter vi ikke har fått. Så man vet aldri.

Tror uansett ikke Ørnen blir solgt i sommer. Bare hvis det kommer et helt fantastisk bud.

Leave a comment:

• astoman
    replied
    Skjønner at vi kanskje blir tvunget til å selge.
    Men hvem skal egentlig score målene våres om han forsvinner ? Vi vil heller ikke ha råd til å erstatte han.
    Vi trenger profiler som Ørnen for å trekke publikum til Kamper også. Herregud så god han er ..
    Hvis aksjonen vår blir vellykket, hvilket jeg håper og tror, så trenger vi ikke selge. 2014-budsjettet er i havn med vellykket aksjon, og 2015 er budsjettert uten spillersalg. Så ørnen blir nok hos med mindre Arsenal eller et annet topplag hoster opp 40-50 mill NOK. Alt står og faller egentlig på oss sjæl. Verre er det ikke.

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Men hvem skal egentlig score målene våres om han forsvinner ? Vi vil heller ikke ha råd til å erstatte han.
    Vi trenger profiler som Ørnen for å trekke publikum til Kamper også. Herregud så god han er ..
    Kommer helt an på hvor mye penger vi får. Kanskje vi kan prøve oss på han andre islendingen det var snakk om. Det som er greia med Ørna er at han ikke er noe ungt supertalent. Han er allerede 24 og er en "late bloomer". Dersom han skal selges for store penger bør det skje forholdsvis snart.

Jeg ser gjerne at han blir i klubben resten av karrieren jeg, men jeg ser helst at klubben overlever

Leave a comment:

• Madaxe
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Selger. For å si det sånn, hvis vi først skal gjennomgå en økonomisk krise er det helt greit at det skjer mens vi har en av de heiteste spissfunnene i Tippeligaen noen gang i stallen.

Tenk å gjennomgått dette med fjordårets stall..

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Dårlig kamp der vi har dommern mere med oss enn mot oss. Langer må byttes med Kongshavn til neste kamp symes jeg.
    Håper ikke det. Vi trenger ikke en keeper som ikke er i kampform, heit i toppen og ute etter å overbevise i den kampen.

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Skjønner ikke fuzzet med straffa. Syns den var soleklar. Berre blir revet ned.

Jeg er veldig fornøyd at vi har begynt å få med oss poeng på dårlige dager. Men igjen tar Reka ut Calvo og vi mister alt av fart. Mulig han gjør dette pga VM-troppen, men hva veier mest? 100.000 kr eller 4 poeng mer? Litt irriterende å tenke på at vi faktisk kunne vært på 19 poeng om vi hadde hatt to like omganger i de to siste kampene.

Syns førsteomgangen i dag var bra til kunstgress å være. Vi leder sånn halvfortjent. Men utliknet ufortjent, så det sier mye om 2.omgangen.

Supert at vi har en spiss som bøtter inn. Men desto skumlere at de andre ikke putter noe særlig med unntak av Lindqvist.

Uansett, poeng borte mot start er jeg fornøyd med. Vi pleier sjeldent å ta noe særlig med poeng der nede.

Ære være.
    Enig...i alt du skriver.
    Kan ikke forstå at det ikke er straffe når Berre blir dratt ned i feltet og ballen i tillegg har retning mot Berre. At det blir fuzz ut av det der tilskriver jeg Mjelde som er skuffa og riksmedia som alltid er mer enn villige til vinkle ting negativt i forhold til Enga.

De to siste kampene har vi tatt to poeng på skikkelig dårlige dager, og det mener jeg også er mere positivt enn negativt.

Om to dager knøvler vi bønda på et fullsatt Ullevål!

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Vi spilte helt rævva i kveld. Grei konroll i første, men i andre omgang er våre fremste fire helt borte og drømmer om den gangen de spilte fotball og offside ikke var med.... skjerpings nisser!

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Dårlig kamp der vi har dommern mere med oss enn mot oss. Langer må byttes med Kongshavn til neste kamp symes jeg.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Selger. For å si det sånn, hvis vi først skal gjennomgå en økonomisk krise er det helt greit at det skjer mens vi har en av de heiteste spissfunnene i Tippeligaen noen gang i stallen.

Hvis vi blir tvunget til å selge kan vi kreve at laget også tar med seg Lars, doffen eller Muri. Mersalg, skal vi først miste en toppspiller er det greit å bli kvitt litt tullball.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Skjønner ikke fuzzet med straffa. Syns den var soleklar. Berre blir revet ned.

Jeg er veldig fornøyd at vi har begynt å få med oss poeng på dårlige dager. Men igjen tar Reka ut Calvo og vi mister alt av fart. Mulig han gjør dette pga VM-troppen, men hva veier mest? 100.000 kr eller 4 poeng mer? Litt irriterende å tenke på at vi faktisk kunne vært på 19 poeng om vi hadde hatt to like omganger i de to siste kampene.

Syns førsteomgangen i dag var bra til kunstgress å være. Vi leder sånn halvfortjent. Men utliknet ufortjent, så det sier mye om 2.omgangen.

Supert at vi har en spiss som bøtter inn. Men desto skumlere at de andre ikke putter noe særlig med unntak av Lindqvist.

Uansett, poeng borte mot start er jeg fornøyd med. Vi pleier sjeldent å ta noe særlig med poeng der nede.

Ære være.

Leave a comment:

• skog
    Guest replied

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Vi får altså ei tvilsom, i bestefall 50-50 straffe som gir poeng på tampen av en kamp vi periodevis sleit veldig i. Vi har en fyr som har putta ti mål i Tippeligaen halvveis i mai.

Hva faen skjer med Enga? Bare det å få straffe var "mot normalt" i seg sjøl. Vi sleit til tider i dag, men vi er seige og ser periodevis ut som et skikkelig fotball-lag. Og i dag klatrer vi til fjerde plass på tabellen selv om vi bare får uavgjort. RBK, Brann OG bøfla taper samtidig hjemme på 16. mai.

Føler ENGAsjementet mitt er vesentlig høyere enn på mange år da vi ser:

Lure suksesskjøp
    Gode unge spillere fra egen avdeling
    Hardt arbeid

Kombinert med en redningsaksjon. Denne sportslige oppturen kommer i grevens tid, måtte den fortsette på mandag!

Leave a comment:

• Mikkell
    replied

Vi satser på at aksjonen http://viervalenga.no/ har samlet inn nok penger, så vi ikke er tvunget til å selge av økonomiske hensyn.
    Aldri i verden om Vålerenga selger Kjartansson om de ikke må (Med mindre Arsenal kommer på banen og Ørnen tvinger frem overgang til favorittklubben sin)

Leave a comment:

Working...
X