Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by astoman View Post
    Var innom for å se Oslos nest beste lag (VIF2) spille mot den gamle storheten Skeid. Og ganske gøy med relativt mange (til 2. div å være) folk på tribunen, og et fartsfylt oppgjør der vi ledet 3-0 til pause etter scoring av Nije og Alba(2). Kampen endte 3-2.
    En jeg gjerne hadde sett få et kvarter eller så på slutten av en eliteseriekamp er Nije. Usannsynlig rask på siden og skjærer gjennom som en varm kniv i smør. Og han spilte kun 60 min i dag. Muligens han gikk av fordi han var skada, for han lå på sidelinje ganske lenge, og kanskje ikke for å ta seg en høneblund. Men hvis han er frisk fortjener han å få en sjanse.
    Jepp. Nije i form bør være klar for innhopp i tippeligaen. Veldig høyt toppnivå.

Comment

KUN 1 ting jeg frykter med kampen i morgen, Kippe på dødballer. Jeg klarer ikke å se hva vi har av hodestyrke i laget som kan hindre han balla der i å vinne hodeduellene uten at vi må ty til litt frekke dytt,draing i drakt uten at det blir blåst straffe i mot oss. Ja vi kan bruke to mann på han,så han vil slite med å hoppe litt opp,men allikevel er frykten der...desverre.
      Resten med lsk frykter jeg ikke, men vi må unngå dustete unødvendige frispark mot oss fra 20m og inn.Vaagan Moen er livsfarlig på frispark og møkkalaget er ganske lure på dødballer/cornere og flinke til å ta i bruk dirty triks.
      Hindrer vi dem på dødballer så skal vi vinne!!! ...men vær så snill Reka, IKKE bruk Berre bare pga rutine..for han er IKKE i form. Nije vil jeg se med fart og teknikk ....gruer og gleder meg til i morgen...så jo nå at Nije ikke er i troppen så da ser jeg gjerne Kastrati

Comment

Rimelig trygg på at disse elleve starter:

Langer
        Gunnarsson - Larsen - Høgh - Kristiansen
        Heltne Nilsen - Grindheim
        Fredheim Holm - Zahid - Lindkvist
        Kjartansson

Håper og tror vi fortsatt bruker Zahid som 10'er, og ikke dytter han ut på kant selv om Fredheim Holm kommer inn. Nije er nok fortsatt et stykke unna, men kan få sjansen etterhvert. Kastrati holder ikke godt nok nivå dessverre. Av de unge kantspillerne i klubben er det Dahlen Brændsrød som er klart mest spennende, han vil nok få noen sjanser etter sommeren.

Comment

Årets viktigste kamp i kjempevær på Ullevaal!

Jeg håper mange kan mobilisere slik at vi får mange til Ullevaal. En opplevelse som i dag vil kanskje gi mersmak.

Comment

Originally posted by Feilkast View Post
            Rimelig trygg på at disse elleve starter:

Langer
            Gunnarsson - Larsen - Høgh - Kristiansen
            Fredheim Holm - Zahid - Lindkvist
            Kjartansson
            Synes det virker dramatisk å bryte opp det eneste midtstopperparet som har fungert siden Rekdal kom tilbake. Er dette noe du har fra sikkert hold?

Comment

Originally posted by Lego View Post
              Synes det virker dramatisk å bryte opp det eneste midtstopperparet som har fungert siden Rekdal kom tilbake. Er dette noe du har fra sikkert hold?
              Det er vel strengt tatt ikke så mange alternativ til dette nå? Ali Iqbal spilte 90 minutter i går, og er vel det eneste andre alternativet på høyrebacken.

Comment

Det er vel strengt tatt ikke så mange alternativ til dette nå? Ali Iqbal spilte 90 minutter i går, og er vel det eneste andre alternativet på høyrebacken.
                Mathisen kan gå rett inn i posisjonen til gunnarson. Han er solid potet som kan brukes overalt.

Tipper han går i backposisjon, mens midtstopperparet forblir likt. Dette er mitt drømmeoppsett. Fart på kan og stabilt bakerst:

Langer
                Mathisen - Gunnarsson - Høgh - Kristiansen
                Calvo - Zahid - Lindkvist
                Kjartansson
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Hm. Det har du jo rett i. Synes det virker som et litt rart valg. Er Iqbal tydelig ute av form kan jeg vel forstå det, men som sagt, det er dristig å bryte opp midtstopperparet nå.

Lokalhelt: Mathisen er skadd.

Comment

Enig i at det har fungert godt med det stopperparet, men er nok tryggere med Høgh bak enn Iqbal per nå. Håper fortsatt at Iqbal skal ta noen steg, men han hadde ingen særlig god kamp mot Skeid i går, med unntak av en strålende assist til Alba.

Comment

Jeg har trua i dag, etter denne Twitterutvekslingen med Örnen i går!
                      32 mål!!!

Comment

Gjentar en oppfordring her:

For hver scoring Vålerenga gjør i dag, send en SMS med "ENGA" til 2434. 100 spenn per scoring, altså. Det kommer jeg til å gjøre.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

noen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.

har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.

Comment

Originally posted by henrig View Post
                            noen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.

har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.
                            Vet at det beste tipset for å få billetter til Bredden uten å være medlem er å stikke innom Sjappa og forklare situasjonen. Hvis kompisene dine lover å synge så godt de kan hele kampen pleier det å gå bra, så lenge det ikke er utsolgt (Noe realisten i meg tviler sterkt på at det blir)
                            Godt mulig samme taktikken fungerer i luka på Ullevål, det har jeg ikke prøvd før.

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                              Gjentar en oppfordring her:

For hver scoring Vålerenga gjør i dag, send en SMS med "ENGA" til 2434. 100 spenn per scoring, altså. Det kommer jeg til å gjøre.
                              Jeg er med!

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                                Vet at det beste tipset for å få billetter til Bredden uten å være medlem er å stikke innom Sjappa og forklare situasjonen. Hvis kompisene dine lover å synge så godt de kan hele kampen pleier det å gå bra, så lenge det ikke er utsolgt (Noe realisten i meg tviler sterkt på at det blir)
                                Godt mulig samme taktikken fungerer i luka på Ullevål, det har jeg ikke prøvd før.
                                takk, for svar ja!
                                nei, er vel noe optimistisk å forvente noe utsolgt, rekker ikke innom sjappa, får ta mine sjanser på stadion. I verste fall får jeg heller få meg en ny billett og stå et annet sted.

Comment

Working...
                                X