Originally posted by astoman
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
KUN 1 ting jeg frykter med kampen i morgen, Kippe på dødballer. Jeg klarer ikke å se hva vi har av hodestyrke i laget som kan hindre han balla der i å vinne hodeduellene uten at vi må ty til litt frekke dytt,draing i drakt uten at det blir blåst straffe i mot oss. Ja vi kan bruke to mann på han,så han vil slite med å hoppe litt opp,men allikevel er frykten der...desverre.
Resten med lsk frykter jeg ikke, men vi må unngå dustete unødvendige frispark mot oss fra 20m og inn.Vaagan Moen er livsfarlig på frispark og møkkalaget er ganske lure på dødballer/cornere og flinke til å ta i bruk dirty triks.
Hindrer vi dem på dødballer så skal vi vinne!!! ...men vær så snill Reka, IKKE bruk Berre bare pga rutine..for han er IKKE i form. Nije vil jeg se med fart og teknikk....gruer og gleder meg til i morgen...så jo nå at Nije ikke er i troppen så da ser jeg gjerne Kastrati
Comment
-
Rimelig trygg på at disse elleve starter:
Langer
Gunnarsson - Larsen - Høgh - Kristiansen
Heltne Nilsen - Grindheim
Fredheim Holm - Zahid - Lindkvist
Kjartansson
Håper og tror vi fortsatt bruker Zahid som 10'er, og ikke dytter han ut på kant selv om Fredheim Holm kommer inn. Nije er nok fortsatt et stykke unna, men kan få sjansen etterhvert. Kastrati holder ikke godt nok nivå dessverre. Av de unge kantspillerne i klubben er det Dahlen Brændsrød som er klart mest spennende, han vil nok få noen sjanser etter sommeren.
Comment
-
Originally posted by Feilkast View PostRimelig trygg på at disse elleve starter:
Langer
Gunnarsson - Larsen - Høgh - Kristiansen
Fredheim Holm - Zahid - Lindkvist
Kjartansson
Comment
-
Originally posted by Lego View PostSynes det virker dramatisk å bryte opp det eneste midtstopperparet som har fungert siden Rekdal kom tilbake. Er dette noe du har fra sikkert hold?
Comment
-
Originally posted by Feilkast View PostDet er vel strengt tatt ikke så mange alternativ til dette nå? Ali Iqbal spilte 90 minutter i går, og er vel det eneste andre alternativet på høyrebacken.
Tipper han går i backposisjon, mens midtstopperparet forblir likt. Dette er mitt drømmeoppsett. Fart på kan og stabilt bakerst:
Langer
Mathisen - Gunnarsson - Høgh - Kristiansen
Calvo - Zahid - Lindkvist
KjartanssonEr det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
-
Originally posted by Feilkast View PostDet er vel strengt tatt ikke så mange alternativ til dette nå? Ali Iqbal spilte 90 minutter i går, og er vel det eneste andre alternativet på høyrebacken.
Lokalhelt: Mathisen er skadd.
Comment
-
noen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.
har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.
Comment
-
Originally posted by henrig View Postnoen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.
har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.
Godt mulig samme taktikken fungerer i luka på Ullevål, det har jeg ikke prøvd før.
Comment
-
Originally posted by Mikkell View PostVet at det beste tipset for å få billetter til Bredden uten å være medlem er å stikke innom Sjappa og forklare situasjonen. Hvis kompisene dine lover å synge så godt de kan hele kampen pleier det å gå bra, så lenge det ikke er utsolgt (Noe realisten i meg tviler sterkt på at det blir)
Godt mulig samme taktikken fungerer i luka på Ullevål, det har jeg ikke prøvd før.
nei, er vel noe optimistisk å forvente noe utsolgt, rekker ikke innom sjappa, får ta mine sjanser på stadion. I verste fall får jeg heller få meg en ny billett og stå et annet sted.
Comment
Comment