Derbydag, og ikke en eneste sak om kampen på fotballavisen VG sine nettsider. Én sak på Aftenposten (om publikum, ikke kampen) og én på Dagbladet. Ikke mye drahjelp fra medienorge altså.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by henrig View Postnoen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.
har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.
Comment
-
Originally posted by McCabre View PostPå sesongkortet ditt får du vel rabatt på inntil to billetter til, og da får de sjølsagt stå sammen med deg. Jeg kjøper sånne i Klansluka på stadion før kamp når jeg skal ha med meg noe. Funker utmerka
Comment
-
Ryktes at pippippene mangler 3-4 spillere som med stor sannsynlighet ville spilt fra start.. Bla. lille-Riise, Ruben Gabrielsen og Andersson...
Riise er nok viktig for dem og jeg hører noen av disse bøflene mener Gabrielsen har vært god i år, så dette ser lovende ut!
Og for et vær dere!! Vi veit jo alle hva som skjer når sola skinner over Enga
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostRyktes at pippippene mangler 3-4 spillere som med stor sannsynlighet ville spilt fra start.. Bla. lille-Riise, Ruben Gabrielsen og Andersson...
Riise er nok viktig for dem og jeg hører noen av disse bøflene mener Gabrielsen har vært god i år, så dette ser lovende ut!
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostRyktes at pippippene mangler 3-4 spillere som med stor sannsynlighet ville spilt fra start.. Bla. lille-Riise, Ruben Gabrielsen og Andersson...
Lillestrøm
Hele troppen er tilgjengelig nok en gang.
Artikkelen er oppdatert i dag, kl. 14:10.
Comment
-
Originally posted by Daniel View PostPå denne oversikten står det følgende om LSK:
Lillestrøm
Hele troppen er tilgjengelig nok en gang.
Artikkelen er oppdatert i dag, kl. 14:10.
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostHmm.. Typisk! Men der ser man! Kan aldri stole på en bøffel....
Vi må krige hardt, vinne midtbanen og ha en god dag bakover. Da er jeg rimelig sikker på at vi vinner
Comment
-
Originally posted by Wild Touch View PostLitt ved siden av, men er Lillestøm relatert: Vår alles kjære Yngve Hallen klart nettopp på sportsrevyen å kalle Lillestrøm for et "hovedstads lag" og sånt kaller seg leder av menn!!??
Comment
-
Originally posted by Mikkell View PostUttalte han ikke seg om kampen i dag ifm. intervjuet rundt fotballøkonomien? Det jeg oppfattet var at han mente det var viktig å ha et godt hovedstadslag (VIF) og lag med lang erfaring på øverste nivå (LSK) i Tippelogaen. Kanskje jeg hørte feil? Han lovet i alle fall en 200-lapp til bøssene i dag, så det er en bitteliten tilbakebetalig for all dritten fra NøFF.Han kom ble svett og dett var dett
Comment
Comment