Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Derbydag, og ikke en eneste sak om kampen på fotballavisen VG sine nettsider. Én sak på Aftenposten (om publikum, ikke kampen) og én på Dagbladet. Ikke mye drahjelp fra medienorge altså.

Comment

Originally posted by henrig View Post
      noen som vet billettstatus? har klart å lure med et par venner og lurer på om det går greit å få billetter til dem på stadion? hadde vært ideelt å få dem med på bredden, må de være medlemmer da? -for det klarer jeg nok ikke så fort.

har ellers litt trua i dag, selv om jeg er skeptisk til høeg.
      På sesongkortet ditt får du vel rabatt på inntil to billetter til, og da får de sjølsagt stå sammen med deg. Jeg kjøper sånne i Klansluka på stadion før kamp når jeg skal ha med meg noe. Funker utmerka

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        På sesongkortet ditt får du vel rabatt på inntil to billetter til, og da får de sjølsagt stå sammen med deg. Jeg kjøper sånne i Klansluka på stadion før kamp når jeg skal ha med meg noe. Funker utmerka
        Funka for meg også. 200 spenn for billetten når du viser sesongkortet til fyren i luka. Forøvrig 250 spenn for samma billett om man kun har klanskort.

Comment

Ryktes at pippippene mangler 3-4 spillere som med stor sannsynlighet ville spilt fra start.. Bla. lille-Riise, Ruben Gabrielsen og Andersson...
          Riise er nok viktig for dem og jeg hører noen av disse bøflene mener Gabrielsen har vært god i år, så dette ser lovende ut!

Og for et vær dere!! Vi veit jo alle hva som skjer når sola skinner over Enga

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            Ryktes at pippippene mangler 3-4 spillere som med stor sannsynlighet ville spilt fra start.. Bla. lille-Riise, Ruben Gabrielsen og Andersson...
            Riise er nok viktig for dem og jeg hører noen av disse bøflene mener Gabrielsen har vært god i år, så dette ser lovende ut!

Gabrielsen ville jo vært glimrende å spille mot. Han er jo så gira på å hjelpe VIF at han helt sikkert hadde putta to-tre mål i eget nett.

Comment

På denne oversikten står det følgende om LSK:

Lillestrøm
              Hele troppen er tilgjengelig nok en gang.

Artikkelen er oppdatert i dag, kl. 14:10.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                På denne oversikten står det følgende om LSK:

Lillestrøm
                Hele troppen er tilgjengelig nok en gang.

Artikkelen er oppdatert i dag, kl. 14:10.
                Hmm.. Typisk! Men der ser man! Kan aldri stole på en bøffel....

Comment

Hmm.. Typisk! Men der ser man! Kan aldri stole på en bøffel....
                  Tja, er vel ikke egentlig noen god grunn til å stole mer på Nettavisen enn på hva de raringene som bruker tid på å følge LSK skriver?

Vi må krige hardt, vinne midtbanen og ha en god dag bakover. Da er jeg rimelig sikker på at vi vinner

Comment

Originally posted by Lego View Post
                    Derbydag...
                    Kamper mot LSK er ikke derbykamper. Derby er mot lag innenfor samme bygrense, f.eks. Lyn, Skeid osv. Lokaloppgjør og hatkamp beskriver vel kampene mot LSK best

Comment

Litt ved siden av, men er Lillestøm relatert: Vår alles kjære Yngve Hallen klart nettopp på sportsrevyen å kalle Lillestrøm for et "hovedstads lag" og sånt kaller seg leder av menn!!??
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Og der kom lagene. Hverken Gabrielsen eller Riise er med. Så da var det ikke så galt informert da...

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                          Litt ved siden av, men er Lillestøm relatert: Vår alles kjære Yngve Hallen klart nettopp på sportsrevyen å kalle Lillestrøm for et "hovedstads lag" og sånt kaller seg leder av menn!!??
                          Uttalte han ikke seg om kampen i dag ifm. intervjuet rundt fotballøkonomien? Det jeg oppfattet var at han mente det var viktig å ha et godt hovedstadslag (VIF) og lag med lang erfaring på øverste nivå (LSK) i Tippelogaen. Kanskje jeg hørte feil? Han lovet i alle fall en 200-lapp til bøssene i dag, så det er en bitteliten tilbakebetalig for all dritten fra NøFF.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                            Uttalte han ikke seg om kampen i dag ifm. intervjuet rundt fotballøkonomien? Det jeg oppfattet var at han mente det var viktig å ha et godt hovedstadslag (VIF) og lag med lang erfaring på øverste nivå (LSK) i Tippelogaen. Kanskje jeg hørte feil? Han lovet i alle fall en 200-lapp til bøssene i dag, så det er en bitteliten tilbakebetalig for all dritten fra NøFF.
                            Mulig han mente det sånn, men jeg tror det var i forbindelse med at Stabæk og LSK kunne miste lisensen sin, ikke Enga... men men hiver han på en 200 lapp på bøssa skal han få lov til det.... husk å ta bilde å bruk det i alle medier ;-)
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Kampen går direkte på radio, til glede for oss som sitter på jobb...

Comment

Få ut Høegh øyeblikkelig!!!!

Comment

Working...
                                X