Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mikkell
    replied
    Troppen:

Calvo har dratt til VM, og Mathiesen er skadet. Regner med at Rekdal gjør færrest mulig endring på laget, og da blir det vel noe sånt som:

----------------Langer---------------
    Gunnarson--Høgh--Larsen--Kristiansen
    ------Grindheim----Heltne Nilsen------
    ---------------Zahid-----------------
    Berre/Fredheim--Kjartansson--Lindkvist

Eventuelt Kongen inn for Langer, som ikke virket å ha selvtillitten på topp sist.

Selv ser jeg gjerne Kastrati fra start på høyrekant, men tviler sterkt på at det blir Rekdals tankegang.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Rekdal før kampen: De vanlige tingene om at kampene mot LSK lever sitt eget liv unasett etc.... (Men det stemmer jo)
    Sjøl er han mindre fanatisk ifht. de gulkledde.

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Er det slik at Calvo nå har reist VM?

Leave a comment:

• Evol
    replied
    OSLO/KRISTIANSAND (VG) - Det er jo ikke helt maks, men hadde du spurt «kjerringene» våre tror jeg de reagerer litt mer, sier Christian Grindheim.

Bussen fra Kristiansand ankommer Valle rundt 01:00 natt til 17. mai. Restitusjontrening samme sted 7 timer senere. På nasjonaldagen. Oppmøte kl 08:00.

- Det er jo ikke helt maks, men hadde du spurt «kjerringene» våre tror jeg de reagerer litt mer, sier Christian Grindheim.

Legendarisk.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Viktig info ifbm. kampen (Praktisk mht. sikkerhet m.m.):

Leave a comment:

• Kamptråd Vålerenga - Lillestrøm, Mand. 19. mai kl. 18

Årests kanskje viktigste kamp på Ullevål stadion. (Kun en evt. cupfinale eller avgjørende kamp for å vinne seriegull, medalje og E-cup-plass, vil i mine øyne være viktigere)

Altså: LIllestrøm Sportsklubb, LSK, Fula/fugleinfluensaen, "wannabyen" (som stadig ligger litt for nære Glomma) sine gul-svarte ball-kælkere kommer på besøk...

Jeg veit vi skal spille mot Lyn i cupen og det er et byderby - to klubber fra samme by... etc. Kampen mot LSK er IKKE et derby, det er et lokaloppgjør - fordi Lillestrøm IKKE er fra Oslo by. Lillestrøm er administrasjonssentrum i Skedsmo kommune i Akershus noen km øst for E6 - en liten plass - det ligger jo i navnet - som ble bygd litt for nære Glomma...

Apropos Lyn og LSK - Lyn skal tas skikkelig på alvor i cupkampen. Men de er ellers lite å bry seg om nå. (De har tapt seg. Punktum)

LSK derimot...
    Sjøl har jeg en motvillig respekt for den erkefienden. Hvorfor? Fordi de har mer nyere historie og en mer levende kultur. De har en lokal identitet og blir nok ikke borte om hoved-investor Per Berg skulle bli borte - som Brynestad ble det for Lyn... Det er rett og slett mer lokalt engasjement rundt LSK enn det var rundt Lyn...
    Dette ble langt, Men: Denne kampen betyr MYE!! Lillestrøm skal bare slåes!!

Say no more - eller jo: Gjør det!
Working...
X