Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Lillestrøm, 2-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by san Paolo View Post
    Vil nå gi unggutten affal et par sesonger, før jeg syns han kan settes oppå "midtbane-pallen" til VIF... En bra 1/3-sesong er lite i 'den store sammenhengen.'
    Joda, er enig i det. Tenkte mest på, "til nå i denne sesongen". Skulle kanskje tatt med det.

Comment

Supporterne skal i hvert fall ha for å skape rammer. TOFO, feiende flotte meldinger via tekstbanner, sånne livsfarlige brennende kastevåpen (Davys definisjon av bluss), sette ballen i tverrligger og vinne bil. NFF derimot, det er bare trist.

Alt i alt sitter jeg igjen med scoringa til Kippe som kveldens høydepunkt. Perfekt heading, keeper var sjanseløs og målet ble presset frem av godt Vålerengaangrep.

Bilder blei det og, de ligger her.
      www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
      Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        Fantastisk kamp tidspunkt gjorde sånn at jeg ikke kunne komme. Sikker andre i samme båt som meg
        Så var det det med de mandagskampene som IKKE skulle spilles i år men i helgene som lovet !! fuck c-more !!
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
          Så var det det med de mandagskampene som IKKE skulle spilles i år men i helgene som lovet !! fuck c-more !!
          Så lenge don Hallén er president tror jeg vi kan se langt og litt lengre etter kun helg kamper

Comment

Originally posted by oPsL View Post
            Så lenge don Hallén er president tror jeg vi kan se langt og litt lengre etter kun helg kamper
            Kanskje litt vanskelig med kamp på søndag når 16.mai er på en fredag. Det kan jo være at det av og til noe annet enn at Hallen er korrupt som er grunnen. Det har forøvrig alltid vært masse midtukekamper i mai pga helligdagene.

Comment

Takk skal dere ha NFF og Siem for at dere planlegger å ødelegge en fantastisk dag. For noen brødhuser, de kan bare være ærlige å si at de motarbeider fotballen. Penger er det eneste som betyr noe for det pampeveldet og de driter bokstavelig i oss supportere.

Ellers var det greit med et poeng, og glad vi ikke møter en som Fofana hver helg. Han brukte jo våre spillere som rundingsbøyer, heldigvis fikk han bare avsluttet en gang.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                Kanskje litt vanskelig med kamp på søndag når 16.mai er på en fredag. Det kan jo være at det av og til noe annet enn at Hallen er korrupt som er grunnen. Det har forøvrig alltid vært masse midtukekamper i mai pga helligdagene.
                Joa, men da burde vell heller VIF LSK vært på fredag 16 mai, isteden for VIF start ...
                Men er ikke vits i å skrive side opp og ned på VPN om det.
                Er cmore som har nff penger ikke vi

Comment

Det er vel bare for NFF å legge Vålerenga-LSK fast til 16.mai. Hjemmekamp annet hvert år. Vanskeligere er det ikke.

Comment

Det er mulig jeg tar feil, men jeg mener å huske at klubbene selv ikke ønsket VIF-LSK 16.mai.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                      Det er mulig jeg tar feil, men jeg mener å huske at klubbene selv ikke ønsket VIF-LSK 16.mai.
                      Det ville være logisk, da VIF-bøfla er tilskuerkamp uansett.

Comment

Originally posted by skog View Post
                        Det ville være logisk, da VIF-bøfla er tilskuerkamp uansett.
                        Med mindre kampen går en mandag kl 18 da tydeligvis.

Comment

Var visst ikke helt ferdig med denne kampen...

Så den i reprise nå (takk Altibox for at kampene ligger klar til analyse) og vi skal vel være evig takknemlig for at Knudtzon 1) ikke er den skarpeste avslutteren i TL og 2) at han er litt for opptatt av å forsøke og score mål (minst 2 situasjoner hvor Palmasson m.fl. stod umarkert i boksen da han valgte å avslutte selv). Tror dessverre ikke at statistikken til VG er misvisende.

Ellers var jo Høgh helt på hæla i første omgang og dette var enda tydeligere på TV enn på stadion. Virket også som om Larsen mistet litt av tryggheten med Høgh som makker, men begge leverte en bedre 2.omgang. Langer reddet oss også med sine hockeyredninger minst 3 ganger og han misset riktignok med noen utspill, men nok en god kamp av Langer etter min vurdering. Heltne Nilsen også blant våre beste og han vant omtrent det som var av hodedueller. Litt sløv sammen med et par andre på Fofanas utligning (ref. manglende press).

Men hva skjer i situasjonen rett før utligninga? Er det frispark eller offside når Kjartansson mottar en ball langt inn i boksen til lsk rett før situasjonen hvor Fofana scorer? Den forstod jeg fint lite av. Og for å toppe det hele, var skulder/arm til Fofana lovlig aktiv da han dempet ballen før han skar inn og utligna. Vanskelig å se på tv-bildene og jeg satt på Telenor... Noen kommentarer fra dere som satt på Bredden til denne? Og noen i Bama på situasjonen med Kjartansson?

Ellers tror jeg dessverre vi går en tyngre periode i møte nå med karantene på Gunnarson og et lag som virket fysisk slitent mot lsk. Håper jeg tar feil, men vi har ikke all verdens av alternativer og det nærmer seg vel en åpning for noen av unggutta. Håper personlig på rutine i bakre firer og at Høgh våkner av dvalen han så ut til å befinne seg i 1.omgang. Hva med Fitim Kastrati - han gjorde det bra i 2013...
                          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Bønda river i stykker 2 VIF bannere: http://i.gyazo.com/b9c20421915bfef71e04deca6d116e83.png
                            Reaksjoner?
                            223

Comment

de tok 3. link til bilde: https://www.facebook.com/ultrasfeltc...type=1&theater

bøffa de på Jordal

Comment

Det der er så jævlig pinlig på så mange nivåer.

1. For det første er "leken" med å rappe bannere teit i utgangspunktet etter min mening.
                                2. De rapper bannere som henger på Jordal Amfi om sommeren når ingen er der.
                                3. Deretter poserer man med "Hater Enga" t-skjorter mens man viser fingern til kameraet
                                4. For å toppe det hele har man en fyr som mooner.

Lurer på hvordan de kom fram til hvem som skal moone.

"Årreit! Kåre, du viser fingern også viser du fram den kule t-skjorta! Men vi trenger en mooner! Erre noen som vil moone på bildet her eller? Vi trenger skikkelig et par datableike rævskinker midt i bildet, for ellers skjønner'em ikke at vi mener alvor når vi sier vi hatere'm!"

Comment

Working...
                                X