Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Brann - VIF 2-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Smart av denne klovnen ved navn "Doddo" å kalle Vidar oppskrytt. Da måtte det gå som det gjorde. Iskaldt og enkelt sitt mål nummer 11 på like mange kamper. Rått!

Noen velfortjente dager restitusjon nå, så skal FC Lyn pisses på 4. Juni.

Comment

Dårlig kamp defensivt av oss, men det holder inn og Brann er mye bedre enn tabellposisjonen deres tilsier. Det har Rekdal rett i.

Zahid var veldig god, Iqbal gjorde mye bra mens midtforsvaret vårt sliter igjen. Jeg mener fortsatt at problemene bak i hovedsak handler om strukturelle ting; at midtbanen ikke klarer å være gode nok som førsteforsvarere og at samhandlinga i det bakerste leddet ikke funker. Ellers ser det ut til at vi blir veldig slitne mot slutten av de siste kampene, mer enn motstanderne. Det er jo noe det fysiske apparatet på Valle kan tenke litt på, og muligens finne noe ut av. Kjenner jeg gleder meg til å se et mer utvilt lag og at Gunnarsson er tilbake etter karantene.

Når det gjelder Zahids karakterer på børsene, er det jo ikke vanskeligere enn at den som setter karakterene kan og bør gjøre notater underveis. Så enten er det en eller annen dott som overhodet ikke har peiling på fotball som har skrivi karakterer, eller så har de gjort elendig innsats.
      I dag hadde vi flaks som vant. Flaks for oss og udyktighet fra Bergensspillerne foran mål. Uansett er det gledelig at vi klarer å holde helt inn til 3 poeng.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Ellers ser det ut til at vi blir veldig slitne mot slutten av de siste kampene, mer enn motstanderne. Det er jo noe det fysiske apparatet på Valle kan tenke litt på, og muligens finne noe ut av. Kjenner jeg gleder meg til å se et mer utvilt lag og at Gunnarsson er tilbake etter karantene.
        Er litt usikker på om det bare er at man skal være dårlig trent. Så mere ut som de fikk nerver, vi ble fullstendig overkjørt av Brann utover i annen omgang, og det problemet starter med at midtbanen mister kontrollen. Det er derfor man setter på Berre og Stengel, slik at de kanskje kan holde litt i kula. Brann angrep i lengderetningen og var raske.

Er flaks at vi vinner, men det kan vel neppe finnes en bedre måte å vinne på mot de folka der

Comment

Originally posted by skog View Post
          Er litt usikker på om det bare er at man skal være dårlig trent. Så mere ut som de fikk nerver, vi ble fullstendig overkjørt av Brann utover i annen omgang, og det problemet starter med at midtbanen mister kontrollen. Det er derfor man setter på Berre og Stengel, slik at de kanskje kan holde litt i kula. Brann angrep i lengderetningen og var raske.

Er flaks at vi vinner, men det kan vel neppe finnes en bedre måte å vinne på mot de folka der
          Trur ikke vi er dårlig trent som sådan og det du nevner er en annen mulighet, ja. Hvis det stemmer, så bør kanskje Rekas fokus på å ri inn ledelser justeres noe.

Comment

Dette ble jævlig spennende. Desto deiligere å dra det land.

At vi sliter voldsomt bakover kan alle se, men synes det er vanskelig å identifisere problemet. Synes Iqbal gjorde en dårlig førsteomgang, men kom seg i andre. Virka som at han sleit me den skade, sterkt å da holde 90 min. Høgh var bedre i dag enn mot LSK. Larsen synes jeg var relativ svak. Virker som at han samarbeider bedre med Gunnarson, mulig at det er innbilning. Det er let å la seg blende av farten til Ruben og hans bidrag fremover, men hvor godt gjør han det egentlig bakover?

Mot Lyn har vi Gunnarson tilbake, blir spennende å se hvem som da skal ut.

Comment

Originally posted by Harald H View Post

Mot Lyn har vi Gunnarson tilbake, blir spennende å se hvem som da skal ut.
              Gunnarson og Larsen er vel det eneste midtstopperparet vi har hatt som har fungert på en stund, så jeg håper vi bytter ut Høgh med Gunnarson og tør å bruke Iqbal på backen hvis Mathisen fortsatt er skadet. Synes Høgh og Larsen fungerte godt i første omgang, men i andre omgang var det mye rart.

Comment

Satan det var godt når dommeren endelig blåste!
                Klart brann hadde fortjent et poeng strengt tatt, men vi putter sjansene våre, de har Huseklepp!
                På bortebane er det ikke så forbanna farlig så lenge vi får poenga!
                Regner med nå som det er halvannen uke til lyn og to uker til neste TL-kamp at Zahid begynner å nærme seg 90 min.. Han sa vel i et etter kamp-intervju for litt siden at han nærmer seg å kunne fullføre kampen. Det håper jeg!
                Syns disse "faste byttene" våre funker dårlig. Stengel har greit seg greit han, men Zahid har vært bedre.
                DFH har ikke vært spesielt god, men Berre har vært en mørk skygge av seg selv. Skjønner Rekdal vil ha inn rutine og ro, men det funker ikke! Prøv helle Kastrati neste gang..

Ellers meget fornøyd med 3 poeng fra Bergen og medaljekamp før landslagspausen!

Comment

Iqbal gjorde en ålreit figur, men jeg mener allikevel Høegh/Larsen bør fortsette i midten og Gunnarsson inn på høyre back.
                  Høegh så mye bedre ut i går enn han gjorde sist. Det til tross, jeg syns han har mye å bevise fremdeles.
                  Klart, mot Lyn kan vi nok stille med Iqbal igjen. For utviklingen sin del. Håper Kongshavn blir å se på banen igjen snart også.

Comment

Det viktigste med seieren er at vi er med der oppe, og ikke er kjørt av som i de siste sesongene. Viktig med tanke på engasjement, tilskuertall og innsamlingsaksjonen. Alt blir så mye lettere nå. Håper man finner en fin balanse mellom hvile og trening i denne pausen, for så å kjøre over FC Lyn.

Etter det venter ny hjemmekamp mot Aafk, som er helt utenfor. Bør bli 3 poeng. Så to bortematcher på rappen. Knokkelkamp i Sogn og Fjordane, og borte mot et MEGET sterkt Odds. Det blir to tøffe kamper.

Så er det Rosenborg hjemme........

Vi er med!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                      Iqbal gjorde en ålreit figur, men jeg mener allikevel Høegh/Larsen bør fortsette i midten og Gunnarsson inn på høyre back.
                      Høegh så mye bedre ut i går enn han gjorde sist. Det til tross, jeg syns han har mye å bevise fremdeles.
                      Klart, mot Lyn kan vi nok stille med Iqbal igjen. For utviklingen sin del. Håper Kongshavn blir å se på banen igjen snart også.
                      Gunnarson har jo spilt knallbra på midstopperplass og bør spille der når Mathisen er tilbake.
                      Mathisen har heller ikke gjort seg bort på backen og er et arbeidsjern til tusen.

Er lysten å se Høgh og Gunnarson tilsammen. Virker som at det er kommunikasjonssvikt mellom Høgh og Larsen, mens Larsen og Gunnarson fungerer bra. Kanskje Gunnarson og en Høgh i form passer enda bedre sammen.
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        tv2 sin spillerbørs.

ser at stopperne fikk god karakter, i tillegg til hurtigtoget vårt Rasmus.

men hvorfor får zahid 4? synes han var veldig bra.

Vålerenga (4-2-3-1)
                        30. Michael Langer 5
                        35. Kamran Ali Iqbal 4
                        6. Simon Andreas Larsen 5
                        24. Nikolaj Høgh 6
                        3. Ruben Kristiansen 6
                        8. Sivert Heltne Nilsen 5
                        19. Christian Grindheim (C) 5
                        7. Daniel Fredheim Holm 5
                        17. Ghayas Zahid 4
                        5. Rasmus Lindkvist 7
                        10. Vidar Örn Kjartansson 7
                        Jeg tipper Zahid ble trukket en del fordi han dribla seg bort mens vi hadde rettvendte folk i posisjon. Altså at han ikke forsøkte å legge inn.

Jeg er ikke enig, men det er en mulig forklaring. Hadde han mista ballen, i de situasjonene, kunne jeg vært enig, men han gjorde sjelden det.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Høgh er vår sterkeste hodespiller, så det kan være greit å ha han med videre, men samtidig synes jeg Larsen har vært bedre enn forventa.
                          Larsen er nok ingen ledertype, og er avhengig av at makker tar ansvar, noe Gunnarsson gjør.
                          Iqbal mener jeg bør fortsette på backen, her har vi et stort talent som bare vil bli bedre med mer spilletid.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Larsen ble kritisert for å være for beskjeden og lite snakkete da han kom til klubben, men mye har endra seg og han vokser også på dette området. Spent på utviklinga.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Høgh 6 poeng? Er bare et bevis at de kun bryr seg om skåringsprotokollen.

Comment

Working...
                              X