Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk Hæstad !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk Hæstad !

En stor spiller forlater oss og jeg må si at litt vemodig er det med tanke på personen Hæstad og innsatsen Hæstad hadde i hver kamp, spesielt mot fugla. Det at han i tillegg tenker på økonomien i Vålerenga sier bare hvor stor han er og at han har et hjerte i Vålerenga. Håper inderlig han får oppleve den avskjedskampen han fortjener mot Lyn og blir hyllet skikkelig.

TAKK HÆSTAD

ÆRE VÆRE

Enig nico70!!

Hæstad har vært en av favoritt-spillerne mine. Og han avslutter virkelig med stil!
    Enda en grunn til å se Lyn-kampen!

(Men et spørsmål: 'Ansettelsesforholdet avsluttes 1. juni'... Men han er vel spilleberettiga 4. juni når han takker av med kampen mot Lyn??)

Kopierer likegodt hele artikkelen fra klubbsidene:

Kristofer «Doffen» Hæstad (30) kom til Vålerenga Fotball fra IK Start før Tippeligasesongen 2008. «Doffen» har vært en lojal og tro spiller for Vålerenga Fotball i 6,5 år.

Den opprinnelige spillerkontrakten mellom Vålerenga Fotball og Kristofer Hæstad hadde en varighet til 31. desember 2015. Partene er enige om å avslutte arbeidsforholdet 1,5 år før kontrakten opprinnelig løper ut.

- Vanskelig beslutning

- Mitt valg om å avslutte kontrakten med Vålerenga Fotball har ikke vært noen enkel beslutning for meg. Jeg har det siste året fått mindre spilletid totalt sett, blant annet på grunn av flere skadeavbrekk. Klubben sliter også økonomisk, og det må sikkert tas noen vanskelig valg framover i forhold til økonomien, sier Kristofer Hæstad.

- Jeg har derfor kommet til enighet med Vålerenga om å avslutte arbeidsforholdet fra 1. juni. Som sagt, dette har ikke vært noen enkel beslutning, men jeg føler meg komfortabel med at jeg gjør det rette for meg og familien nå, forteller Kristofer Hæstad.

- Fantastisk tid i klubben

- Jeg har hatt en fantastisk tid i Vålerenga. Jeg er takknemlig for at jeg har fått lov til å være en del av så stor klubb i så mange år. Jeg vil takke alle supporterne, medspillerne, ansatte og alle andre støttespillere for den støtte og oppbakking jeg har fått i løpet av årene. Jeg ønsker Vålerenga Fotball alt godt for framtida, avslutter Kristofer Hæstad.

- Stor spiller

- Kristofer er en stor spiller og et flott menneske. Kristofer har vært i Vålerenga i mange år, og han har i alle disse årene vært det naturlige samlingspunktet, både på og utenfor banen. I de fleste av disse årene har «Doffen» også vært den naturlige kapteinen og leder av spillerutvalget, sier Stig-Ove Sandnes, daglig leder i Vålerenga Fotball.

- Jeg har stor respekt for det valget Kristofer Hæstad nå har tatt. Dette beviser at han setter klubben foran seg selv, kommenterer Stig-Ove Sandnes.

Avslutningskamp mot Lyn

Vålerenga Fotball har allerede besluttet at cupkampen mot Lyn, onsdag 4. juni k. 19.00 blir avslutningskampen til Kristofer Hæstad.

- Vi ønsker å takke av Kristofer Hæstad på en verdig måte. Hva kan da være bedre enn at vi gjør det i lokalderbyet mot Lyn. Kristofer vil spille denne kampen, enten det er fra start eller som innbytter – det har Kjetil Rekdal lovet, avslutter Stig-Ove Sandnes.

Comment

Ære være Doffen

En fantastisk spiller som alltid har gitt alt for Enga!

Du vil bli husket som en stor profil - lykke til videre!

Gleder meg til å se deg mot Liin!
      Blått og godt nyttår!

Comment

Og PS: Mange takk for INNSATSEN - i hver eneste spilte kamp!
        Den har gått utapå det meste!

Lykke til videre!!
        (Regner med at du ikke går til de fula du har trampa så fint på flerfoldige ganger! )

Comment

Takk for at du har vært en rollemodell for lojalitet, innsats og profesjonalitet. Håper karrieren din får et oppsving med miljøbytte, det har du fortjent!

Comment

En utrolig sympatisk fyr som alltid har gitt 100 %. Det står stor respekt av at han ikke vil sitte å melke ut kontrakten, han fortjener virkelig en verdig hyllest mot lyn. Takk for alt Kristofer!

Comment

For de som ikke har sett intervjuet med Rekdal som nettopp er lagt ut, se det.
              Her sies det at Hæstad tok initiativ til møte om å terminere kontrakten - herlig avslutning som bør markeres mot Lyn!
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hedersmann! Helt fantastisk allright gjort, setter virkelig klubben foran seg selv og viser att han har hjerte i Enga!

Kommer til og savne innsatsen hans, men tiden med mye spilletid hos oss er dessverre over, veldig stort av han og da velge og ikke melke kontrakten.

En skikkelig hyllest er virkelig på sin plass mot lyn!

Comment

Du har vist upåklagelig innsats. Håper karrieren kommer seg igjen etter miljøbyttet. Takk for alt.

Comment

Spillere som ham, er det alt for få av i Tippeligaen. Får håpe at han har klarte å smitte resten av stallen med holdningene sine så mye som mulig. Du er også hjertelig velkommen til Vestbredden. Any day.
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Ære være!
                      Håper du rykker tilbake til Start og avslutter karrieren med fantastiske prestasjoner og solide andreplassen bak VIF tre - nei ti - år på rad.

Takk for "alt".

Comment

Takk for alt! Mitt beste minne http://www.vif-fotball.no/free/video...t1oc4wp0eard2f

Tramp tramp tramp på en fugl!

Comment

Ære være doffen!!! Takk for alt, og takk for dette! Stor mann!

Comment

Originally posted by loLizm View Post
                            Takk for alt! Mitt beste minne http://www.vif-fotball.no/free/video...t1oc4wp0eard2f

Tramp tramp tramp på en fugl!
                            Helt enig, dette er faktisk mitt beste fotballminne og gladeste øyeblikk gjennom alle de årene jeg har fulgt Enga. Håper virkelig han drar i gang den i cupkampen mot Lyn. Tipper at stadion eksploderer i tramping og sang da.

Comment

Takk for alt Doffen! Du var en av de viktigste spillerne våre i den flotte 2010-sesongen da vi tok sølv og spilte kalasfotball. I tillegg har du alltid fremstått som en real og likandes fyr. Synd at det skulle ende på denne måten, men du viser selvinnsikt med å avslutte Enga-karrieren her og nå (hei Fellah, hei Singh, noe å lære her) mtp. dalende formkurve, skader og lønningspose. Håper du får karrieren på rett kjøl igjen, for jeg tror du fortsatt har noen gode år igjen på fotballbanen.

Du vil ihvertfall få stående applaus fra meg neste gang du returnerer til Ullevål med motstanderlag

Comment

Working...
                              X