Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Aalesund, Mandag 9. Juni kl 15:30

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det som er stikkord i denne kampen er bevegelse og tempo med ball. For AAFK kommer trolig ultra-defensivt og da blir det ikke mye rom. Så rommene må skapes og da må det være bevegelser rundt ball.

Forøvrig - tilbake fra "utvisningsboksen"

Comment

Har bestemt meg for å ikke si så mye om Fredheim Holm. Det vil være best det.

Comment

Det er så deilig med slike målsniker. Vi har ikke vært i nærheten, men Ørnen fikk sjansen og da satt den. 12 på 12

Comment

Får ikke sett kampen 😡..men er det mange på tribunene i godværet eller har ikke folka kommet hjem fra pinsehelga?

Comment

Vi skal være JÆVLI' glad for at Island ikke spiller VM! To mål og en assist - so far!

Comment

Originally posted by nico70 View Post
              Får ikke sett kampen ��..men er det mange på tribunene i godværet eller har ikke folka kommet hjem fra pinsehelga?
              Ser ikke ut som denne kampen øker snittet til tidligere hjemmekamper, men etter denne førsteomgangen må vel snart Oslofolket begynne å trekke på stadion. Nå er vi faktisk den mestscorende klubben i ligaen. Og vi har en spiss med over ett mål per kamp i snitt. Siden jeg har tippet at Kjartansson skal score i andre omgang så må det bli årets første hat-trick i ligaen (eller tar jeg feil nå?).
              +++

Comment

Working...
              X