Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Rosenborg krasjer med VM finalen, hva gjør vi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    For meg blir det kun vm kamp.
    Takk nff
    Who cares?

Ekte supportere går på match.
    Plenty av tid til å rekke begge.
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
      Who cares?

Er ikke ekte supporter jeg skjønner du
      Men god jul og godt nytt år til deg også

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
        Who cares?

Spørs jo, som diskutert her tidligere, hvor man har lyst til å se den det.
        Tidligere erfaringer med kontraskjæret i år har vært at om man kommer en time før, så får man rett og slett ikke plass. Har til og med blitt stoppet på utsiden etter rundt 30 minutter i kø, og fått beskjed om at det er fullt.

Finalen blir nok ikke noe unntak og heller verre enn tidligere. Sett at været er ok.
        Men det regner i hver eneste finale, og det ser ut til at det ikke er noe unntak i år

De åpner dørene klokka 16 i år, og vil man ha sitteplass så bør man være inne før kl18 og senest før 19 hvis man i det hele tatt vil være blant de 5000 som slipper inn.

Man kan kalle medsupportere for hva man vil, det er ytringsfrihet, men syns allikevel det er smålig å definere noen som ekte og uekte supportere. Blir en for barnslig diskusjon.
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Det handler om prioritering.
          Det handler om hvor mye VIF betyr for oss.

Er man i østlandsområdet er valget enkelt.
          EVIG VIF

Comment

VM-finale? Hva faan er det?

Comment

Jepp, det er et spørsmål om prioritering.

Det ene er knallbra underholdning.
              Det andre er lidenskap.

Personlig er det dette jeg digger med VM. Det er høy kvalitet på matchene (i år har det vært helt sinnsykt gøy) og jeg blir ikke så sliten av det. Jeg har noen favoritter, men jeg har ikke investert følelser i det på samme måte som med Vålerenga. Derfor føles VM litt som "fri fra jobben".

Jeg innser at jeg ikke får sett finale på kontraskjæret, eller bohemen, eller en hvilken som helst annen pub for den saks skyld. Etter 90 min med skriking er jeg også jævlig lite keen på å ikke sitte.

Derfor skal jeg se matchen i egen stue, med et par kalde og håper på at jeg klarer å lure et par kompiser til å joine meg.

Vålerenga er tross alt der lidenskapen er. Det er den klubben jeg aktivt jobber for å hjelpe. Det er dem som trenger oss.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hør hør!
                Jeg sier uansett ja takk begge deler.
                Litt verre for dem som har lang vei hjem, da kan jeg forstå at finalen prioriteres.
                VIF-RBK er vår finale, søndagens desidert viktigste kamp, en av sesongens absolutt viktigste kamper.
                Sånnt går man ikke glipp av.

KG.

Comment

Det er to timer fra Vålerenga-kampen slutter til VM-finalen begynner.

Bor du i Oslo/omegn har du plenty med tid til å få sett begge. Hvis man sløyfer Vålerenga-Rosenborg for å sikre seg plass på kontraskjæret fortjener man å måtte betale 90kr for 0,4 eller hva det er.

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                    Vålerenga er tross alt der lidenskapen er. Det er den klubben jeg aktivt jobber for å hjelpe. Det er dem som trenger oss.
                    Bra skrevet, Erlink!

Du får oss til å droppe VM-finale til fordel for VIF på en slik måte at vi driter i finalen...

-jørn-
                    (*´ェ`*)

Comment

Dette blir en helt konge fotballkveld!

Storkamp hjemme for å få i gang blodpumpa, jobbe videre og drikke videre på byen med VM-finalen (eventuelt teappe ned i sofaen for enkelte)..
                      Det er nok i det store og hele negativt for tilskuertallet å ha den så nære finalen da det helt klart vil være en del som prioriterer det som skjer i Brasil. Det må vi bare godta. Samtidig får vi som skal på kamp gjøre hva vi kan får å få med folk.

Jeg prøver f.eks. å dra med meg ikke-Enga fans på Ullevål nettopp som oppvarming til finalen!
                      Enten videre på pub, eller stashe et par kalde seksere hjemme og se den der.

Måtte både trøndere og tyskere legge seg deppa denne kvelden ...

Ære være! VM eller ikke.....

Comment

Working...
                      X