Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odd - Vålerenga, Mandag 7. Juli kl 19:00 / TV2 Zebra

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Odd - Vålerenga, Mandag 7. Juli kl 19:00 / TV2 Zebra

Det er spillefri i VM denne dagen, så da klasker NFF til med en Tippeliga-runde.

Odd-folket melder om at de har invitert bortimot 20 kor av ymse slag, fra gospel til whatever, for å overdøve Klanen på tribunen. De vet ikke om de skal synge opera eller gospel enda, men dirigenten er på plass. Ikke pinlig i det heletatt..

http://www.nrk.no/telemark/skal-over...kor-1.11794597

Originally posted by skog View Post
    Det er spillefri i VM denne dagen, så da klasker NFF til med en Tippeliga-runde.

Odd-folket melder om at de har invitert bortimot 20 kor av ymse slag, fra gospel til whatever, for å overdøve Klanen på tribunen. De vet ikke om de skal synge opera eller gospel enda, men dirigenten er på plass. Ikke pinlig i det heletatt..

http://www.nrk.no/telemark/skal-over...kor-1.11794597
    Blir vel han derre Grand Prix dusten... ha ha ha, selvoppnevnt oprasanger!! Gleder meg til match, kommer ettpar stykker sør fra. Blir det pils ett sted før kampen?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

For å toppe det hele har NRK Telemark klart å illustrere artikkelen med et bilde av klansfolk fra Jordal, med hockeyhjelmer!

Comment

Hahahah!! Bønder ass...

Men de skal få for kreativiteten.

Comment

Med tap her er vel sesongen så godt som over rent sportslig.

Etter en meget god vårsesong så ville det vært trist om lag som Sogndal og Odd blir de som ødelegger.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Med tap her er vel sesongen så godt som over rent sportslig.
            Nuvel. Vi får stole på at lagene vinner hver sin kamp, når de møtes to ganger på rad. Men sikkert er det jo ikke. Den første omgangen i går gjør meg fortsatt kvalm. Skikkelig kvalm.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Nuvel. Vi får stole på at lagene vinner hver sin kamp, når de møtes to ganger på rad. Men sikkert er det jo ikke. Den første omgangen i går gjør meg fortsatt kvalm. Skikkelig kvalm.
              Det er en straffe på overtid som irriterer meg. Bedre å tape ærlig og redelig enn å lage et straffespark i det 93. minutt.

Skal vel ikke klage for mye over dette, men når lag som Godset, RBK osv alt er ute så mener jeg vi ville hatt gode muligheter til en finale.

Uansett er sesongen over forventning i forhold til hvordan ting lå an ved årsskiftet. Viktig at vi vinner i Skien på forsøk nummer to. Da er vi med i medaljekampen.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Det er en straffe på overtid som irriterer meg. Bedre å tape ærlig og redelig enn å lage et straffespark i det 93. minutt.

Skal vel ikke klage for mye over dette, men når lag som Godset, RBK osv alt er ute så mener jeg vi ville hatt gode muligheter til en finale.

Uansett er sesongen over forventning i forhold til hvordan ting lå an ved årsskiftet. Viktig at vi vinner i Skien på forsøk nummer to. Da er vi med i medaljekampen.
                Jeger temmelig sikker på at det IKKE var straffe! Har sett den igjen og igjen!! Vinn neste uke, og vi har fullt heng på medalje!!

Comment

http://fotball.no/?i=13887/1/0&artId=533501

Edvartsen dømmer.

Comment

http://vif-fotball.no/news/id/1tusw8...u1i55r30b3e6zi

Billettinfo.

Comment

Ifølge reka må vi ha 3 poeng mot Odd eller RBK for å være i rute til 50 poeng. Det er visstnok det som skal til for å klare medaljekamp.
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                        Ifølge reka må vi ha 3 poeng mot Odd eller RBK for å være i rute til 50 poeng. Det er visstnok det som skal til for å klare medaljekamp.
                        Da sier jeg som Ole Brum: "Ja takk, begge deler". Tre mot Odd og tre mot RBK.

Comment

Er det noen som har klart å bestille billetter på nett? Får bare opp at siden ikke kan vises når jeg velger vårt felt...

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                            Er det noen som har klart å bestille billetter på nett? Får bare opp at siden ikke kan vises når jeg velger vårt felt...
                            Never mind! Ordna seg

Gleder meg til kamp! Håper de som møter opp klarer å SYNGE SAMMEN for vårt Vålerenga!

Comment

Nå er vel Semb Berge solgt til Brøndby, så midtforsvaret dems er svekket!! Ser dere på Falkum (eller Skagerak)....

Comment

Working...
                              X