Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odd - Vålerenga, Mandag 7. Juli kl 19:00 / TV2 Zebra

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da går vi for 2-3...og så 2-4..
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Gleder meg til å se trynet på Fagermo hvis vi tar dette!

Comment

Men hva faen skjer når vi scorer!!! Vi blir sløve igjen!!!!! Hvor faen er Grindheim og Hetle når Jone står helt alene på 18 m !! Kan vi få innpå Stengel!!!

Comment

Grindheim er på etterskudd ofte nå! Men enga bedre med. Hold ballen der oppe så får ikke midtstopperene så mye pes.
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
            Grindheim er på etterskudd ofte nå! Men enga bedre med. Hold ballen der oppe så får ikke midtstopperene så mye pes.
            Tror nico70 har rett i at vi bør få innpå Stengel for en av de to sentrale. I hvert fall om vi går for seier.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Blårud faktisk...spennende.
              - Douglas Adams

Comment

Så nære........

Comment

I andre omgang er vi klart bedre enn Odd. Jeg er ganske happy med kampen sett under ett jeg.
                  Jævla synd at Kjartanssons forsøk på overtid ikke gikk inn!
                  - Douglas Adams

Comment

Helvete, tenk om Ørnen hadde satt den innafor istedet for i stanga... Men det hadde vært ran om vi hadde bøffa 3poenger på overtid.

Mye bedre 2.omgang. Vi gjør oss fortjent til et poeng rett og slett ved at vi løper mer og presser/stresser Odd-spillerne når de har ballen. Og da er det ypperlig at Fotballfrua forærer oss et poeng

Ikke helt fornøyd med byttene Reka gjør, spesielt at Lindkvist kommer inn såpass sent. Hadde han kommet inn tidligere, tror jeg vi hadde fått flere sjanser på kontra.

Men 1 poeng er greit, spesielt etter den ræva 1.omgangen.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                      I andre omgang er vi klart bedre enn Odd. Jeg er ganske happy med kampen sett under ett jeg.
                      Jævla synd at Kjartanssons forsøk på overtid ikke gikk inn!
                      Samma her. Andre omgang er mye bedre! Går liksom ikke an å værra sur da.

Mvh Muja

Comment

• Herregud!! Glad for å få med ett poeng fra det møkkahølet, men det defensive MÅ strammes opp kraftig. Siste halvtimen eier vi (igjen) og kunne fort fått med tre poeng (men vi kunne også sitti igjen med null...). Grindheim og Heltne Nilsen var til tider katastrofalt dårlige på midten og midstopperne? Poteter og kål fra ende til annen. Nå tar vi trønderpakket til helga, så er vi med.
                        Vi er Vål'enga!!

Comment

• Tror vi skal være veldig fornøyde med 1 poeng i dag, selv om det var ganske nære på slutten. Vi er alt for svake defensivt, og begge deres mål kommer på feil fra oss, selv om Gunnarsson først og fremst er uheldig på 2-1. Vi ser imidlertid resultatene av all løpingen vi har gjort på slutten, hvor vi klarer å legge ned en høyst akseptabel sluttspurt. Det positive i dag er at DFH ser ut til å være på vei mot noe, og Zahid er tidvis også giftig.

Håper Rekdal tar til vettet og dropper Høgh snart, ellers kan det fort bli stygt mot RBK og Godset. Skulle gjerne sett at vi fikk inn en helt ny stopper i sommer, men det blir vel vanskelig på tanke på den økonomiske situasjonen.

Vi må øke fokuset på defensive dødballer og innleggskvalitet fremover. Der er vi rett og slett ikke gode nok. Faller det på plass kam vi få en morsom høst.

Comment

Working...
                          X