Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ntf 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kampen er slutt. Endte 3-0 etter at Nije satt inn det siste målet. Seiern var aldri trua.

Comment

Hvis denne Lindahl (aner ikke hvordan det skrives) hos Sandnes er en 1 eller 2.års junior så bør han være interessant. For han hadde noen vendinger og touch som var av god kvalitet.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        kampen er slutt. Endte 3-0 etter at Nije satt inn det siste målet. Seiern var aldri trua.
        Dette var en slik type kamp, så lenge ingenting spesielt skjedde, så ville kampen være avgjort. For at Sandnes skulle ha vunnet denne kampen, så måtte det enten vært gjennom en gedigen forsvarsbrøler, eller at en eller annen spiller fikk et drømmetreff og dermed fikk målet og man ikke fikk hull på byllen.

Comment

Så har man spilt 1 omgang og det står 0-0. Ikke akkurat noen høydare av en fotballkamp. Vi har ballen mest, men mye manglende bevegelser offensivt og slurvete pasningsspillet. Dessverre endel grove tversoverpasninger på egen banehalvdel som har gitt Viking noen tilløp til sjanser

Comment

Og der fikk man se hvorfor heller ikke Danai kommer til å få kontrakt med klubben. Ikke at det ble baklengs, men det hjelper ikke å være omtrent minste på banen når man står i mål

Comment

Så fikk man 1-0. Alba. Etter godt spill av Njie og Solli

Comment

1-0 Alba. Nije løper inn mot dødlinja passerer en mann og legger inn til Alba som bredsider i mål.

Comment

Så er de champ for 3.gang

Comment

Ja! :-) VIF vant NTF u19 for 3 året på rad. Sjansefattig kamp og VIF skapte det lille som ble skapt. Tror ikke Viking skapte en eneste sjanse.

Comment

For å oppsummere kampen: Viking hadde ingenting å komme med. Men de hadde et godt forsvar som sto i mot lenge. Etter hva jeg forstår så har det vært stekende varmt, slik at det er begrenset med hvor mye man kan holde intensiteten oppe og det gagner jo lag som forsvarer seg. Den som utmerket seg var Jesper Solli, når han hadde sine øyeblikk. Vi har både Olafsen og Nasberg borte, og da står Nakkim frem med pondus.

Selv om Njie gjør et godt forarbeid foran målet, så er jeg redd at toget for kontrakt er i ferd med å gå fra han. Og en som toget trolig har gått fra om kontrakt er Plassen. Men slik han har stått frem i 2.div så tror jeg han kan få kontrakt med en adecco-klubb etter sesongen

Comment

Tror ikke toget har gått for Nije. Da synes jeg faktisk Brændsrød har vært langt svakere i de to kampene jeg har sett.

Comment

Gaye ble kåret til turneringens beste spiller? Spent om hva Vålerenga gjør.. blir enten han ellrr Iqbal de vil satse på.. kanskje ingen av dem?

Comment

Originally posted by Engafan View Post
                            Gaye ble kåret til turneringens beste spiller? Spent om hva Vålerenga gjør.. blir enten han ellrr Iqbal de vil satse på.. kanskje ingen av dem?
                            Forståelig, utfra de kampene jeg så. Han var kontant og viste "voksen" backspill. Men om det var bra nok? usikker. Han er et tvilstilfelle. For å si det slik: Jeg har sett større talenter enn Gaye floppe fullstendig, men også spillere som med større utfordringer har bedret seg

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              Tror ikke toget har gått for Nije. Da synes jeg faktisk Brændsrød har vært langt svakere i de to kampene jeg har sett.
                              Syns dessverre at jeg har sett en stagnering på Njie.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                                Syns dessverre at jeg har sett en stagnering på Njie.
                                Han har såpass stor spisskompetanse, at det er jeg ikke bekymra for.

Comment

Working...
                                X