Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - RBK, Sønd. 13 jul. kl. 17.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Vålerenga - RBK, Sønd. 13 jul. kl. 17.

To viktige kamper Søndag 13 juli i år.
    Først ut er Vålerenga som tar imot Rosenborg på Ullevaal kl. 17...

Billett-info:
    http://vif-fotball.no/news/id/16f3o3...k1fv721l73mam6

http://vif-fotball.no/news/id/8pjolwlfjv5z1ihxoctc9abyy

Statistikken vår mot trønderbønda. Tom Harald Hagen dømmer matchen. Følelsen min sier at han har hatt noen stygge avgjørelser i vår disfavør tidligere, selv om jeg på stående fot ikkekommer på hva det var snakk om når det gjelder han. Noe er det i hvert fall. Vinne her nå, så er vi med for fullt!

Comment

Rosenborg sine to største styrker er kontringer og dødballer. I banespillet er de omtrent middelmådig..
      Interessant å se hva Reka velger å gjøre i denne kampen her..

Comment

Rosenborg spilte kvalik til Euro-league i kveld: Seier 2-0 borte - og greit videre - mot et lag i Latvia (affal et Baltisk land)
        http://vglive.no/#match=iss1886930

Ser ut som RBK stilte med det som vel er en tilnærma første-11er (Minus Gamst Pedersen)

Får håpe de kjenner kampen og reisa i beina og hue, så de orker litt mindre på Søndag...

Comment

Her tror jeg på bra med folk.
          Masse trøndere som bor på østlandet som pleier å ta turen også.

Alle til Ullevaal.
          3 poeng.
          Heia VIF.
          EVIG VIF

Comment

Da har jeg ombestemt meg. Fuck vm!
            Sees på Ullevaal !

Comment

Vi kjører 300 km for å se denne matchen, oppfordrer alle innenfor denne radius til å gjøre det samme..... som oPsL sa....: Fuck VM
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                Da har jeg ombestemt meg. Fuck vm!
                Sees på Ullevaal !
                Det var da enda godt! Kan ikke bortprioritere Vålerenga pga VM
                Får jo uansett med oss begge deler!!

Troppen:

30 Gudmund Kongshavn, 34 Michael Langer, 2 Niklas Gunnarsson, 3 Ruben Kristiansen, 5 Rasmus Lindkvist, 6 Simon Larsen, 7 Daniel Fredheim Holm, 8 Sivert Helten Nilsen, 10 Vidar Ørn Kjartansson, 11 Morten Berre, 14 Herman Stengel, 17 Ghayas Zahid, 19 Christian Grindheim, 21 Alexander Mathisen, 24 Nicolai Høgh, 26 Simen Olafsen, 35 Ali Iqbal, 36 Mathias Blårud.

Ønsker meg følgende lag:

Langer
                Mathisen - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
                Heltne Nilsen - Grindheim
                Zahid - Fredheim Holm - Lindkvist
                Kjartansson

Føler meg tryggere med Gunnarsson som stopper. Synes han og Larsen har fungert godt som stoppere tidligere i år. Gunnarsson hadde ingen god dag på backen mot Odd. Kanskje litt preget av å møte gamleklubben? Mathisen tar over plassen hans på høyrebacken. Vi veit hva vi får med Alex. 100% innsats og ikke noe tull!
                Vil i tillegg ha ut Høgh. Jeg vet ikke om han selv vet hvor han er til tider...
                Heltne Nilsen og Grindheim er selvskrevne på midten. Vil ha inn farta til Lindkvist på venstre. Venstresiden med Kristiansen og Lindkvist er gull. De har funnet hverandre bra tidligere i år.
                Fredheim Holm spilte meget godt mot Odd og må fortsette. Det er i tillegg vanskelig å vrake Zahid etter hans prestasjoner denne sesongen. Han er utrolig kreativ med ballen og det skjer liksom noe hver gang han går i angrep! Spørsmålet er jo om han kan bekle en rolle til høyre. Han trives vel best i 10-er-rollen.

Spennende blir det uansett! GLEDER meg til kamp!!

KOM IGJEN, ENGA!!!

Comment

Jeg håper at Rekdal ser at noen har en formdipp i laget. Høgh bør ut av laget. Det trygge alternativet er å sette inn Gunnarson sammen med Larsen. Alternativt så kan man sette inn Olafsen. Jeg syns forøvrig at sentrale midtbanen med Grindheim-Heltne Nilsen har slitt i det siste. Derfor bør man sette inn Stengel for en av dem. Jeg mener at man bør ha duoen Heltne Nilsen-Stengel. Av logiske årsaker så har jeg ikke, gjentar, ikke plass til Fredheim Holm i 11'eren. Jeg vil ha Zahid i 10'ern. Så Lindkvist ut venstre og Calvo ut høyre. Mens Ørnen er på topp.

Men jeg frykter at Reka ikke ser formdippen og ikke minst at mr klippekort Fredheim Holm spiller

Comment

Daniel, calvo er på ferie etter vm tipper jeg...

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                      Det var da enda godt! Kan ikke bortprioritere Vålerenga pga VM
                      Får jo uansett med oss begge deler!!

Troppen:

30 Gudmund Kongshavn, 34 Michael Langer, 2 Niklas Gunnarsson, 3 Ruben Kristiansen, 5 Rasmus Lindkvist, 6 Simon Larsen, 7 Daniel Fredheim Holm, 8 Sivert Helten Nilsen, 10 Vidar Ørn Kjartansson, 11 Morten Berre, 14 Herman Stengel, 17 Ghayas Zahid, 19 Christian Grindheim, 21 Alexander Mathisen, 24 Nicolai Høgh, 26 Simen Olafsen, 35 Ali Iqbal, 36 Mathias Blårud.

Ønsker meg følgende lag:

Langer
                      Mathisen - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
                      Heltne Nilsen - Grindheim
                      Zahid - Fredheim Holm - Lindkvist
                      Kjartansson

Føler meg tryggere med Gunnarsson som stopper. Synes han og Larsen har fungert godt som stoppere tidligere i år. Gunnarsson hadde ingen god dag på backen mot Odd. Kanskje litt preget av å møte gamleklubben? Mathisen tar over plassen hans på høyrebacken. Vi veit hva vi får med Alex. 100% innsats og ikke noe tull!
                      Vil i tillegg ha ut Høgh. Jeg vet ikke om han selv vet hvor han er til tider...
                      Heltne Nilsen og Grindheim er selvskrevne på midten. Vil ha inn farta til Lindkvist på venstre. Venstresiden med Kristiansen og Lindkvist er gull. De har funnet hverandre bra tidligere i år.
                      Fredheim Holm spilte meget godt mot Odd og må fortsette. Det er i tillegg vanskelig å vrake Zahid etter hans prestasjoner denne sesongen. Han er utrolig kreativ med ballen og det skjer liksom noe hver gang han går i angrep! Spørsmålet er jo om han kan bekle en rolle til høyre. Han trives vel best i 10-er-rollen.

Spennende blir det uansett! GLEDER meg til kamp!!

KOM IGJEN, ENGA!!!
                      Er over middels interessert i fotball generelt og Vålerenga spesielt, men likevel sjelden at jeg drømmer om det. Men da jeg ble vekket av "unge- og kjerring-støy" på morrakvisten i dag så hadde Alex Mathisen, av alle, akkurat satt inn sitt mål nummer 2. Sikkert fordi det siste jeg så i går før jeg la meg var Hollands 3. mål (for begge Alex sine mål kom på samme måten), og muligens VIF spilte mot Brasil og ikke RBK i den kampen :^)). Men uansett, overtroiske Rekdal bør absolutt sette Mathisen inn på backen i dag!

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                        Jeg håper at Rekdal ser at noen har en formdipp i laget. Høgh bør ut av laget. Det trygge alternativet er å sette inn Gunnarson sammen med Larsen. Alternativt så kan man sette inn Olafsen. Jeg syns forøvrig at sentrale midtbanen med Grindheim-Heltne Nilsen har slitt i det siste. Derfor bør man sette inn Stengel for en av dem. Jeg mener at man bør ha duoen Heltne Nilsen-Stengel. Av logiske årsaker så har jeg ikke, gjentar, ikke plass til Fredheim Holm i 11'eren. Jeg vil ha Zahid i 10'ern. Så Lindkvist ut venstre og Calvo ut høyre. Mens Ørnen er på topp.

Men jeg frykter at Reka ikke ser formdippen og ikke minst at mr klippekort Fredheim Holm spiller
                        Du vil ha inn en Calvo som har vist svært lite i Enga, og som nettopp har sittet på benken for Costa Rica i en måned. Hehe, jadda.

DFH er en mye bedre spiller.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Du vil ha inn en Calvo som har vist svært lite i Enga, og som nettopp har sittet på benken for Costa Rica i en måned. Hehe, jadda.

DFH er en mye bedre spiller.
                          Jeg vil påstå at Calvo har et mye større potensiale enn DFH, og et høyere maks nivå. Han spilte også godt i kampene før VM. Dessverre har han jevnt over slitt med å få ut potensialet sott i Vålerenga, noe som f. eks kan komme av språk og kulturforskjeller. I det siste har DFH også vært god så det er naturlig at han prioriteres fremfor Calvo (som heller ikke er i troppen), men å si at DFH er en mye bedre spiller enn Calvo blir i mine øyne litt feil.

Comment

Laget i dag. De fleste har sikkert fått det med seg, men legger det ut uansett:

Langer
                            Gunnarsson - Larsen - Høgh - Kristiansen
                            Heltne Nilsen - Grindheim - Zahid
                            Fredheim Holm - Kjartansson - Lindkvist

Etter lyser nok en gang Gunnarsson inn for Høgh i forsvaret, og Mathisen som høyeback. Høgh var krise mot Odd sist.

Comment

Det må da ha vært offside...?
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X