Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Vålerenga - RBK 2-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; Vålerenga - RBK 2-2

Poeng er poeng, burde vært 3...

-jørn-
    (*´ェ`*)

Hva har Rosenborg og Nederland til felles?
    Begge trenger hjelp av dommern for å score
    Begge har like mye "klasse" og gjennomsyret av ufyselige spillere
    Begge er møkkalag

Burde vært 3 poeng; RBK ble rompekjørt og bare en linjemann, en middels god keeper og en god dose flaks gjorde at trønderne fikk med seg et poeng for mye.

Comment

Originally posted by donny View Post
      Hva har Rosenborg og Nederland til felles?
      Begge trenger hjelp av dommern for å score
      Begge har like mye "klasse" og gjennomsyret av ufyselige spillere
      Begge er møkkalag
      Hup Holland hup

Comment

Pål Andre Helland klarer å prestere å si at "Vålerenga bør uten tvil være mest fornøyd med 2-2".
        De sa de burde klare å score 3-4 mål og drepe kampen. Hvilken kamp spilte/så han??a
        Var klasseforskjell på lagene, og Rosenborg skal være glad de fikk de enkle målene, ellers hadde de blitt feid av banen på måltavla også.

Comment

Nå fikk vi betale for den høye effektiviteten tidligere i sesongen. Og selvfølgelig hadde vi våre forsvarsproblemer. Hadde vi hatt en skikkelig forsvarssjef så hadde vi kjempet om seriegull.

Comment

Originally posted by larsf89 View Post
            Pål Andre Helland klarer å prestere å si at "Vålerenga bør uten tvil være mest fornøyd med 2-2".
            De sa de burde klare å score 3-4 mål og drepe kampen. Hvilken kamp spilte/så han??a
            Var klasseforskjell på lagene, og Rosenborg skal være glad de fikk de enkle målene, ellers hadde de blitt feid av banen på måltavla også.
            RBK virka slitne utover i 2.omgang - sikkert prega av kampprogrammet sitt. At en fersking som Helland ikke har all verdens peiling, er ikke så overraskende. Hørte sjøl eldre RBK-supportere si til en kompis i VIF effekter:
            'Dere hadde fortjent å vinne!'
            (Supportere ser jo gjerne hakket mer enn spillere) Enig med den.

Men en underholdende kamp var'e - dagens viktigste kamp!
            (Men får ofre litt oppmerksomhet på dagens MAFIfA-arrangerte kamp også...)

Comment

Originally posted by larsf89 View Post
              Pål Andre Helland klarer å prestere å si at "Vålerenga bør uten tvil være fornøyd med 2-2".
              Denne Helland har tydeligvis selvinnsikt som en stein. Vi er det klart beste laget gjennom hele kampen, og kun griseflaks og en elendig dommertrio gjør at RBKbønda får ett poeng. I tillegg er det morsomt å se på leke"supporterne" deres fra Østlandet. "Jeg begynte å holde med Rosenborg fordi de vant så mye".

En knallkamp av gutta som burde gitt tre velfortjente poeng mot et elendig lag.

Comment

God kamp fra vår side til tross for litt svake prestasjoner på RBKs mål. Fra der jeg stod så det virkelig ut som om det var offside på 0-1 scoringa, også på storskjermreprisen. De som så kampen på TV kan kanskje si mer?

Fantastisk med hvordan hele Bredden brøt ut i applaus hver gang linjemannen fikk til å vinke for offside utover i kampen.

Ellers var det helt sinnsykt digg å se skuddet til Grindheim gå inn, og synd vi ikke fikk ett til. I 2. omgang eide vi kampen.

Mye høyere puls på Ullevål enn Kontraskjæret i dag for å si det sånn.

Comment

Meget god kamp av gutta våre!
                  Jeg syns vi spilte knallgod fotball nesten hele kampen.

Å klage på dommeren blir feil.
                  Tror ikke rbks første var offside, uten at jeg skal være for bombastisk.
                  Men den første scoringa vår burde vært avblåst for offside.
                  I tillegg var det en gang RBK ble avblåst på vei igjennom som ikke var offside.

Uavhengig av det er det synd vi ikke vant. Det hadde vi fortjent ettersom vi var det klart beste laget.
                  Gøy å se at RBK har såpass respekt for oss at de må legge seg lavt og kontre hele kampen.

Ikke minst er vi fortsatt ubeseiret på hjemmebane!

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                    Fantastisk med hvordan hele Bredden brøt ut i applaus hver gang linjemannen fikk til å vinke for offside utover i kampen.
                    Vi ble bare så spontant glade i andre omgang, ved å få en linjemann som kunne offside regelen

Originally posted by g-maZta View Post
                    Gøy å se at RBK har såpass respekt for oss at de må legge seg lavt og kontre hele kampen.
                    Det var en positiv måte å se det på!
                    Jeg tenkte heller at Rosenborg har blitt veldig dårlige siden de måtte legge seg mest mulig defensivt og hale ut tiden hver gang de fikk muligheten.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                      Meget god kamp av gutta våre!
                      Jeg syns vi spilte knallgod fotball nesten hele kampen.

Å klage på dommeren blir feil.
                      Tror ikke rbks første var offside, uten at jeg skal være for bombastisk.
                      Men den første scoringa vår burde vært avblåst for offside.
                      I tillegg var det en gang RBK ble avblåst på vei igjennom som ikke var offside.

Uavhengig av det er det synd vi ikke vant. Det hadde vi fortjent ettersom vi var det klart beste laget.

Ikke minst er vi fortsatt ubeseiret på hjemmebane!
                      WTF???? Du mener Rosenborg har mer grunn til å klage på dommern? Kom igjen, a. Da har vi vært på to vidt forskjellige fotballkamper. Uten Hagens hjelp hadde RBK hatt 0 poeng som de hadde fortjent.

Comment

Ang flaks/uflaks med dommeravgjørelser. Rbk ble snytt for en soleklar onside og kunne vært alene igjennom med Langer. Første målet til Rbk er Riski onside så den er grei. Vi burde fått kansellert målet til Berre fordi han var i offside , MEN Ørnen skulle hatt straffe da han ble holdt i trøya..men desverre så må trøya stå ut i Flo-seil før sånt blir blåst på. Utenom det så hadde Vålerenga definitivt fortjent 3 poeng fordi dem rævkjørte Rbk i 2 omg og totalt sett var uten tvil det beste laget, MEn fotball handler om å score mål og i går var vi ikke effektive desverre. Hadde vi vært mer på hugget foran rbk`s mål så kunne vi fint ha putta både 2 og 3 mål til,men vi står litt for mye og ser på og tror ikke at det kommer en retur etc. Noe å lære der. Håper nå mot godset at mathisen spiller høyre back og larssen/gunnarson midtstoppere. Mye mer solid bak der da.
                        Last edited by 1/2VorseN; 18.07.2014, 19:43.

Comment

Jeg lurer på hvorfor vi på død og liv skal spille soneforsvar på dødballer i mot. Vi så det i går hvor Reginiussen får løpe umarkert inn i feltet og stange inn 2-0. Det samme fikk Frode Kippe gjøre for LSK. I begge kampene mistet vi 2 poeng. Vi ser det gang etter gang at vi sliter på dødballer i mot. Det er kun enkle grep som må til for å endre på dette. Jeg forstår ikke at ikke Reka ser dette.

Comment

Mulig du har et poeng, men har du samtidig sett på hvor mange målsjanser vi har avverget gjennom dette? Analysen blir litt "lett" av å bare se på en side av problemstillingen

Comment

Jeg er veldig fornøyd med at vi kommer tilbake etter å ha ligget under met to mål. Det er andre kamp på rad hvor vi kommer tilbake etter å ha ligget under, i begge kamper mot lag over oss på tabellen. Det vitner om karakter i laget og lover godt for høsten.

Ette å ha studert situasjonen på CCpsorts mener jeg at Riski er marginalt offside når han løper gjennom før det første målet, men vi snakker om centimetre, ikke de meterne det så ut som fra Bendit-svingen. Jeg kan skjønne at linjedommeren velger å holde flagget nede.

Ellers var det artig å se Grindheim dominere kampen slik han til tider gjorde i går. Håper han klarer å holde på det tenningsnivået utover.

Selv om det ikke ble noen mål så er det også gledelig at Kjartanson kommer til såpass mange sjanser, og at han delvis skaper disse sjansene selv. Det er bare et tidsspørsmål før ballen igjen sitter i nota.

Comment

Working...
                              X