Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Runde 16: Strømsgodset - Vålerenga, Lørdag 19/7 kl 18:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Runde 16: Strømsgodset - Vålerenga, Lørdag 19/7 kl 18:00

Vi har ikke slått Godset på Marienlyst siden 3-1 i 2008. Da putta Bengt Sæternes, Moa og Bojan.

Godset har ikke tapt hjemme siden 16. Juni 2011 og står nå med 46 strake hjemmekamper uten tap.

De ser uansett ikke like solide ut som i fjor, og nå er Ronny Deila borte.

Kamper siden Deila stakk:

Godset 2-1 Haugesund
    Bøfla 3-0 Godset
    Godset 1-0 Sandnes/Ulf
    Brann 0-1 Godset

Altså tre ettmålsseire over de tre svakeste lagene i serien og braktap på Åråsen.

Her er det muligheter.

Hadde jo vært noe om det var vi som brøyt den hjemmerekka, som vi brøyt Rosenborgs 13 år (uten sammenligning forøvrig). Ja, la oss gjøre det. Etter gårsdagen har jeg trua.

Comment

Med vår "fantastiske" form på kunstgress så har jeg i utgangspunktet ikke helt trua her. Men Godset har flakset til seg seiere i det siste etter Deilas exit (spesielt seieren mot Brann var et ran). Legg til at vi har gjort gode kamper mot Odd og RBK, så kan det bli mer spennende enn drammenser-pakket liker

Comment

Tipper det blir 2-2 for oss igjen.

Comment

Kan man kjøpe billetter der, eller må det kjøpes via nett?
          223

Comment

Man kunne kjøpe via nett, men godset har nå stengt billettsalget. Regner med at resten legges ut for salg der nede.

Comment

Frykter hodestyrken til Kovacs. Irriterer meg at han driver og "ramler"/legger seg så lett i dueller. Flere dommere har blitt lurt av han på dette og med hjemmebane fordel så blir det skummelt med en evt hjemmedommer. Utenom det, så har jeg virkelig troa!!! Spille som mot RBK , slutte med markeringsfeil og være tøffe på dødballer, så vinner vi. Som Reka sa i intervjuet ...da tar vi dem igjen 😉👍. Ære være !!!

Comment

Da var nettbutikken oppe igjen, og etter mye om og men fikk jeg kjøpt billett fra den dumme, danske nettbutikken til Godset.

Tips: Ikke bruk Google Chrome, det funker ikke. Må bruke gode gamle internet explorer.

Comment

Originally posted by skog View Post
                  Da var nettbutikken oppe igjen, og etter mye om og men fikk jeg kjøpt billett fra den dumme, danske nettbutikken til Godset.

Tips: Ikke bruk Google Chrome, det funker ikke. Må bruke gode gamle internet explorer.
                  Firefox gikk også greit.

Comment

http://vif-fotball.no/news/id/mgkezl3elsnwza13jckxea5a

Laget som forventa. På dagen 3 år siden Godset tapte hjemme i Tippeligaen.

Kom igjen Enga!!

Comment

Jaaaaa. Nydelig angrep! !

Comment

Jeg tror ikke mine egne øyer

Comment

Fantastiske angrep!

Comment

Tror ikke det jeg ser. Vi er helt på jorde bakover og er ikke i nærheten av å være på hugget ,også leder vi 0-2!!! ..men det må jo faen meg gå an å justere venstresida vår bak snart sånn at vi får stoppet innleggene. Rasmus må følge hele veien og ta ut Storflor når Ruben desverre trekker seg så mye inn i midten

Comment

Det gledelige nå er jo at vi har pleid å spille en god og en dårlig omgang. I dag leder vi 2-0 etter den dårlige..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X