Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Tror ikke det jeg ser. Vi er helt på jorde bakover og er ikke i nærheten av å være på hugget ,også leder vi 0-2!!! ..men det må jo faen meg gå an å justere venstresida vår bak snart sånn at vi får stoppet innleggene. Rasmus må følge hele veien og ta ut Storflor når Ruben desverre trekker seg så mye inn i midten
Frykter hodestyrken til Kovacs. Irriterer meg at han driver og "ramler"/legger seg så lett i dueller. Flere dommere har blitt lurt av han på dette og med hjemmebane fordel så blir det skummelt med en evt hjemmedommer. Utenom det, så har jeg virkelig troa!!! Spille som mot RBK , slutte med markeringsfeil og være tøffe på dødballer, så vinner vi. Som Reka sa i intervjuet ...da tar vi dem igjen 😉👍. Ære være !!!
Leave a comment:
Guest replied
Man kunne kjøpe via nett, men godset har nå stengt billettsalget. Regner med at resten legges ut for salg der nede.
Med vår "fantastiske" form på kunstgress så har jeg i utgangspunktet ikke helt trua her. Men Godset har flakset til seg seiere i det siste etter Deilas exit (spesielt seieren mot Brann var et ran). Legg til at vi har gjort gode kamper mot Odd og RBK, så kan det bli mer spennende enn drammenser-pakket liker
Leave a comment: