Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Krever Skjerfets avgang

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krever Skjerfets avgang

På lørdagens åpne møte på Valle, hvor klubben skulle informere om finansiell status etter voldgiftsdommen, kom det krav om at Åge Petter Christiansen må gå av som styreleder i Vålerenga fotball. Kravet er lett å forstå, samtidig som både kravet …

More...

Supportere er i konstant opprør mot NFF. At fotballens ledere ikke nødvendigvis er det må man forstå. Det man derimot ikke trenger å forstå er hvordan Vålerenga, representert ved Åge Petter Christiansen, uttrykte sin støtte til gjenvelgelse av Yngve Hallén som fotballpresident så til de grader at styreformannen vår både holt et innlegg med rosende omtale av Hallén og ikke bare nøyde seg med stille applaus da Hallén ble gjenvalgt til president ved akklamasjon, men enda til følte behov for å reise seg. Skjerfet var én av fem delegater på fotballtinget som valgte å reise seg for en president som har gjort sitt ytterste for å torpedere Vålerenga som klubb.
    Nesten så jeg spydde i vemmelse av å lese dette
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Litt forvirra her nå. AS`et har jo godkljent budsjett og det som har blitt brukt av penger....er det ikke i AS`et hr.Trøim sitter??
      Er det ikke sånn at AS`et er "pliktig" til å dekke underskuddet? og vil det da bety at AS`et går dukken med tanke på underskudd? Er jo ikke bare en mann med skjerf som har skyld her,selv om jeg ikke akkurat er imponert over han. For meg så virker han til å være utrolig naiv og alt skal være så hyggelig godstemning. Sikkert en ålreit fyr ellers,men som leder tror jeg han blir litt for veik og naiv. Jeg skulle gjerne sett Bengt Eriksen i den rollen !!!

Comment

Styret kaller inn til ekstraordinært møte 1.september og stiller plassene til disposisjon.

Comment

Working...
        X