Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Børst&Ball 2013 avlyses

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Børst&Ball 2013 avlyses

Klanen må dessverre avlyse Børst og Ball 2014 da Cmore har flyttet VIF-Brann til samme dag som arrangementet. Vi har hatt møter med Cmore i dag uten å finne noen løsning. Detaljer rundt refundering av kjøpte billetter kommer i løpet… Read more ›

More...
    Besøk www.klanen.no

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...mp/a/23253739/

Fantastisk kommetar av Kristian Oma: "Jeg kan bare beklage at vi ikke har klart å finne en løsning på dette nå, men håper også supporterne ser at de kunne vurdert datoen for sin fest litt mer nøye, sier Kristian Oma til VG."

Siden kampen først ble berammet nå fredag, så betyr det basically at norske fotballfans ikke skal legge planer mer enn en måned frem i tid.

Comment

Mitt C more abb sies opp i kveld.
      Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Nå vet jo alle at det er slik at kamper skal berammes 4 uker før. Men dette er ikke noe å gå av skaftet for. Når ett av Norges største oppgjør skal flyttes pga konserter og fest er noe alvorlig galt i klanen. Gå i dere selv snart a! Dere er her for VIF, ikke VIF som er her for dere. Det begynner å bli pinlig. Og hele Norge ser det...

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
          Nå vet jo alle at det er slik at kamper skal berammes 4 uker før. Men dette er ikke noe å gå av skaftet for. Når ett av Norges største oppgjør skal flyttes pga konserter og fest er noe alvorlig galt i klanen. Gå i dere selv snart a! Dere er her for VIF, ikke VIF som er her for dere. Det begynner å bli pinlig. Og hele Norge ser det...
          Tanken var vel å bidra til å redde klubben med å ha et slikt arrangement. Kan ikke helt forstå at hele norge skal sitte og se på det.

Comment

Originally posted by skog View Post
            Tanken var vel å bidra til å redde klubben med å ha et slikt arrangement. Kan ikke helt forstå at hele norge skal sitte og se på det.
            I følge årsrapporten til klanen så tapte klanen 150.000 kroner på fjorårets fest.
            Hva gjør at klanen plutselig skal redde klubben nå med ett slikt arrangement? Hva tilsier ett stort overskudd dette året?
            You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
              I følge årsrapporten til klanen så tapte klanen 150.000 kroner på fjorårets fest.
              Hva gjør at klanen plutselig skal redde klubben nå med ett slikt arrangement? Hva tilsier ett stort overskudd dette året?

Jeg kjenner ikke detaljene helt, men i fjor var poenget å ta en stor fest for å feire klubbens bursdag. Raga spiller ikke gratis, arrangementet gikk over to dager og billetten var dritbillig i forhold til hva du fikk servert. Det var også billig mat og drikke.
              Klanen valgte bevisst å ta den kostnaden for å få et så hyggelig og billig arrangement som mulig.

I år koster billetten mer, er bare en dag, og jeg går utifra at banda spiller gratis mer eller mindre. Mao blir det overskudd.

Comment

Nå er dette sikkert som å banne i kjerka og alt det der, men han har jo et lite poeng i at det ikke akkurat kommer som noen overraskelse at VIF-Brann blir flytta fra opprinnelig tidspunkt søndag klokka 18? Men nå veit jeg selvfølgelig ikke noe om planleggingen av dette og kommunikasjonen med Cmore osv. Og er helt enig i at det er råttent gjort av Cmore. Men jeg kjenner jeg blir ganske irritert over at vi faen ikke får spille kamper på søndag klokka 18! Men dette er vel egentlig ikke noe nytt som kom med Cmore. Ei heller mangelen på samarbeidsvilje. Tviler på TV2 hadde vært mer tilbøyelig. Det som gjør at Cmore er død og fordervelse er jo at de er en betalingskanal og "gjemmer" bort Tippeligaen på plattformer folk ikke gidder betale for.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                  Men nå veit jeg selvfølgelig ikke noe om planleggingen av dette og kommunikasjonen med Cmore osv.
                  Dette er et interesant spørsmål... Tør noen maktmennesker å svare på det mon tro?
                  Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                    Her er konflikten mellom Klanen og C More/TV2. Klubben har videreformidlet Klanens forespørsel. Vi er her for VIF, men ikke (lenger) for C More. For å søippe å betale penger til de folkene lever jeg fint med litt dårlig bildekvalitet på de "åpne" nettalternativene

Comment

Setter store spørsmålstegn til vurderingen bak å sette Børst og Ball til lørdag. Vålerenga - Brann er den suverent mest attraktive kampen denne runden. Når man vet at CMore velger først, og har sin hovedkamp på lørdag, så er det ikke vanskelig å se at lørdag er et dårlig alternativ. LITT research er det lov å gjøre.

Comment

Var ikke Vålerenga - Brann først berammet til en fredag eller har jeg diktet opp det i mitt eget hode?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                          Var ikke Vålerenga - Brann først berammet til en fredag eller har jeg diktet opp det i mitt eget hode?
                          Tror du har diktet det opp i ditt eget hode. Hver runde (Med unntak av planlagte midtukerunder) er satt til søndag kl. 18 inntill de blir berammet av TV-kanalene, der C-more har førstevalg (lørdag kl. 18), deretter TV2 (Søndag kl. 19), TV2 Zebra (Fredagskampen) og så fordeler C-more resten som de selv vil. Om jeg har forstått rett.

Comment

Er ikke dette en høyrissiko-kamp?,,trudde aldri politi ville gå med på at denne kampen spilles en lørdag klokka 18.00.

Mvh pongen

Comment

Originally posted by pongen View Post
                              Er ikke dette en høyrissiko-kamp?,,trudde aldri politi ville gå med på at denne kampen spilles en lørdag klokka 18.00.

Mvh pongen
                              Jo, men hvorfor skal den ikke kunne spilles en Lørdag kl 18.00?

Minner om at den ble spillt en Søndag i fjor og episode skjedde uansett.

Comment

Working...
                              X