Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ntf u16

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Noen som vet om kampen mot Godset blir streamet?

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Noen som vet om kampen mot Godset blir streamet?
      Ut i fra hva jeg kan tolke på den særdeles kryptiske nettsiden så vises alle kampene på denne lenka: http://www.youtube.com/embed/rtgZ6vOAwtI

Om det stemmer med denne aner jeg ikke.

Comment

Vålerenga spiller kl 12.15 og kampen streames. De skal jo klare å ta for seg Godset, og da vil de møte vinneren av Start mot skarrerne i semien. For de som er interessert å se kvaliteten på motstanderen etter Godset, så vil kampen mellom start og skarrerne også streames. Den kanmpen starter kl 10.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
          Ut i fra hva jeg kan tolke på den særdeles kryptiske nettsiden så vises alle kampene på denne lenka: http://www.youtube.com/embed/rtgZ6vOAwtI

Om det stemmer med denne aner jeg ikke.
          Denne er nok mer riktig.

https://www.youtube.com/watch?v=pZp22EaUQ04

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Vålerenga spiller kl 12.15 og kampen streames. De skal jo klare å ta for seg Godset, og da vil de møte vinneren av Start mot skarrerne i semien. For de som er interessert å se kvaliteten på motstanderen etter Godset, så vil kampen mellom start og skarrerne også streames. Den kanmpen starter kl 10.
            Start-Brrann funker heller dårlig her. Håper ikke problemene vedvarer.

Comment

De vant 2-0 og møter Brann i morgen kl 12.00. Som streames

Comment

2-0 seier mot Godset. Nydelig andremål. Skarr slo Start på straffer, så da blir de semifinalemotstander. Godset best i første, Enga i andre. Bra gutta!

Comment

Selvsagt måtte det bli problemer med streamen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Selvsagt måtte det bli problemer med streamen.
                    streamen er oppe nå. Står 1-0, men til hvem?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      streamen er oppe nå. Står 1-0, men til hvem?
                      Vi står oppført som bortelag på deres sider, så må være oss? Vi kjører kampen i hvert fall.

Edit: Oss ja. Nummer 10 Dønnum. Virka bra han, utenom et par sleiver.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Vi står oppført som bortelag på deres sider, så må være oss? Vi kjører kampen i hvert fall.
                        Aron Leonard Dønnum har scora for VIF. Det lille jeg fikk sett i 1 omgang, så så vi ut som det førende laget. Brann virka litt energiløse.

Comment

2-0. Vi er det klart beste laget.

Comment

Jørgen Linna scora sitt 4 mål i turneringa.

Comment

VIF er klare for finalen. Var ganske stor forskjell på lagene. Tror Brann hadde en avslutning i andre omgang. Et frispark som ble skutt 4-5 meter over mål. Meget god kamp av gutta..

Comment

Veldig bra av ungguttene ut fra det jeg så. Spennende å se hvem det blir i finalen - Sandnes Ulf imponerte i går med storseier over et RBK som var gode i gruppespillet - men Bodø/Glimt var også veldig gode i gruppespillet og i denne klassen er prestasjonene gjerne ujevne.

Comment

Working...
                                X