Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ntf u16

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Blir Glimt i finalen etter at de slo Ulf 5-4.

Comment

VIF spilte mot Glimt i Atea-cup tidligere i år. Den gang tapte VIF ganske klart mener jeg.

Comment

Dagens finale kan du iallefall se her
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Man begynner offisielt å bli gammel. (sikkert noen i følge her på forumet også "grinebiter"), når man omtaler "feil" spillere i henhold til generasjoner. Da jeg vokste opp så var Hallvard Thoresen en stor helt. Mine eldre familiemedlemmer omtalte Hallvard Thoresen som "gutten". Dvs deres referanse var hans far Gunnar Thoresen.

For ca 10-15 år siden så var det en spiller for Enga ved navn Aasmund Bjørkan. En lynkjapp kantspiller. Nå i finalen så dukker det sannelig opp en ny Bjørkan. Faktisk med mange like kvaliteter som "gammern"

Comment

Store sjanser til Enga. Snappa ball fra keeper. Knallhardt innlegg fra kant, og alene med keeper. Vi burde leda.

Comment

Ser på litt til og fra i rolige dager på jobb, men ettersom streamen ikke har noe kampinformasjon lurer jeg på om noen kan ta på seg oppgaven med å rapportere her når det blir mål?

For alt jeg vet kan stillingen nå være 5-5.

Comment

Navnebror, det står nok fortsatt 0-0.

Comment

Kan forstå hvorfor denne generasjonen av B/G-spillere ettersigende skal være gode. For de spiller en utviklende fotball. Ingen av lagene tenker kun kortsiktig gevinst. De vil spille og skape

Comment

Hyggelig å se at dommere i denne turneringen forstår fordelsparagrafen. Det er jo ikke helt standard i tippeligaen. Selv om det "rammet" Enga akkurat ved dette tilfellet

Comment

Midtstopper nr 5 til Enga har mye i kroppspråket som tilsier at han vil bli en god midtstopper. Dessverre "taper" han på sin voksne spillestil på dette nivået.

Comment

Ser ut som en stakkars B/G-spiller har problemer med anklene. Håper ikke dette er alvorlig. Uansett hva slags lag man holder med, så er det fælt med mulig karrierehemmende skader på dette nivået.

Comment

Da blir det straffer. Utrolig jevn kamp.

Comment

Det ble 0-0 og man går rett til straffespark-konkurranse.

Comment

Enga-keeper redder første

Comment

Sikker Enga-straffe.

Comment

Working...
                                X