Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bortebilletter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bortebilletter

Mulig at jeg er usannsynlig sløv, men jeg har altså lett en stund etter mulighet for å kjøpe billetter til pippipkampen. Noen bortekamper har jo bare hatt billettsalg på nett, men ikke så denne gangen. I fall noen er like dumme som meg og ikke skjønner at Sjappa er stedet hvis ingenting er oppgitt: Den er det. Billetter er i boks - puh!

Jeg har ventet og ventet på info om kampbilletter til LSK-kampen lenge, men har jo ikke kommet noe info hverken på vif-fotball.no eller på Klanens sider, bortsett fra hvilke busser som kjører. Det er vel utsolgt for bussbilletter og kampbilletter innen jeg kommer meg til Sjappa, men får gjøre et forsøk. Dårlig informering synes jeg!

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
      Jeg har ventet og ventet på info om kampbilletter til LSK-kampen lenge, men har jo ikke kommet noe info hverken på vif-fotball.no eller på Klanens sider, bortsett fra hvilke busser som kjører. Det er vel utsolgt for bussbilletter og kampbilletter innen jeg kommer meg til Sjappa, men får gjøre et forsøk. Dårlig informering synes jeg!
      Jeg maila Sjappa i dag og reserverte både buss- og kampbillett, så det er nok mer igjen.

Regner med at billettinfo til kampen kommer innen kort tid på klanens sider.

Comment

Originally posted by way_ View Post
        Regner med at billettinfo til kampen kommer innen kort tid på klanens sider.
        Oppdatert nå med mye info om busser, men jeg trur ikke det har kommet noe om kampbilletter noe sted. Men altså: Sjappa er stedet. Løp (eller mail?) og kjøp.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
          Mulig at jeg er usannsynlig sløv, men jeg har altså lett en stund etter mulighet for å kjøpe billetter til pippipkampen. Noen bortekamper har jo bare hatt billettsalg på nett, men ikke så denne gangen
          Har alltid vært veldig vanskelig å få tak i billetter til bortekamper! Leste et sted sist kamp at de solgte det på Sjappa og i Sjappa bussen før kamp. Tror jeg skal sjekke bussen i morgen om de har noe.

Comment

Working...
          X