Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF 2 - Medkila 11.08 kl 16

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lego View Post
    Ikke at du skal holde deg unna, bare at du skriver færre injurierende usakligheter. Innlegg som dette er mer enn velkomment.

Tror også at utleie til 1.div klubber kan være smart nå som plassen i 2. synes nesten er sikret.
    I forhold til Daniel37: enig. Så til saken: Plassen og Olafsen kan bli veldig gode. Pr.i dag ville jeg lånt ut Plassen. Olafsen er et lite trinn foran og bør få tippeligainnhopp for A-laget. Näsberg: Har nesten ike sett han spille i år. Enten på landslagsoppdrag eller skada. Regner med at Aleksander og I har god kontroll på Ivan.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Lego View Post
      Ikke at du skal holde deg unna, bare at du skriver færre injurierende usakligheter. Innlegg som dette er mer enn velkomment.

Tror også at utleie til 1.div klubber kan være smart nå som plassen i 2. synes nesten er sikret.
      Jepp, Riki Alba til Nest-Sotra. Usikker på om det er lån eller salg.

http://www.ba.no/sport/article7523986.ece

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-alba-leies-ut
      +++

Comment

For en kamp. Unggutta herja. Her er video med mål, høydepunkter og intervjuer med Iqbal og Olsen.

Christian, dittOslo

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
          Jepp, Riki Alba til Nest-Sotra. Usikker på om det er lån eller salg.

http://www.ba.no/sport/article7523986.ece

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-alba-leies-ut
          Det er jo bare å ønske Riki lykke til på nivået over.

Kan man burde få med seg en og annen Nest-kamp for å komme med en vurdering. Jeg gjorde noe tilsvarende med Heltne Nilsen. Og bramfritt konkluderte med at han hadde det. Jeg synsa også om Lindkvist og i praksis avviste han som seriøs back. Men at han fremsto mer som kant. Og det har han blitt.

Når det gjelder Riki. At han kan komme på adecco-nivå er jeg overbevist om. Såpass kyla har gutten i ulike situasjoner. Men tippeliga? Eh, tvilsomt. Føler at han vil bli en tanke for svak.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Det er jo bare å ønske Riki lykke til på nivået over.

Når det gjelder Riki. At han kan komme på adecco-nivå er jeg overbevist om. Såpass kyla har gutten i ulike situasjoner. Men tippeliga? Eh, tvilsomt. Føler at han vil bli en tanke for svak.
            Nja, ikke helt enig her. Fysikken tror jeg er det minste problemet, men han trenger for mange sjanser for å score til å bli en absolutt toppspiss (i norsk målestokk). Når han ikke greide å putte mot Medkila i går, hvis forsvar besto av en miks av ungdomsskoleelever og taxisjåfører (no offense..) blir jeg litt skeptisk. Mulig han grua seg til å flytte til Bergen....
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by chr View Post
              For en kamp. Unggutta herja. Her er video med mål, høydepunkter og intervjuer med Iqbal og Olsen.

Christian, dittOslo
              Bra produksjon Christian! Sendingene blir bare bedre og bedre, forhåpentligvis fortsetter de når nettavisen kommer inn på eiersiden?

Moussa Nije skulle fått tatt straffen, hadde han fått hatrick.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by chr View Post

Christian, dittOslo
                Bra intervju Christian både med Iqbal, Olsen og treneren til Medkila. Men du får jo frem en sak som treneren til Medkila formidler som burde bli en større sak på. For Medkila-treneren opplyste ærlig og oppriktig at laget hans ville ikke overleve. Og det var jo ikke overraskende, når klubben i August 2014 kun har igjen 5 spillere som startet sesongen. Skal man løfte kvaliteten på norsk fotball, så må man stille større krav også på lavere nivå. Sagt brutalt, det bør ikke holde å flakse seg til et opprykk.

I den sammenhengen vil jeg si at jeg har en viss respekt for Ranheim. Trolig kunne Ranheim fått en sjanse en tippeligaen hvis de ville. Men de har stukket fingeren i jorda og ser hvor de kommer fra. Et slik stunt fra Ranheim kunne trolig medført at de riktignok kunne sagt at de var i tippeligaen - ble slaktoffer- rykker ned og kan bli revet i fillebiter.

For å si det slik. Et smart bet nå er U i kamper til Ranheim på bortebane mot svakere lag. Ihvertfall inntil at avstanden opp til andre opprykkslag blir passende stor.

Comment

Working...
                X