Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vintervindu 2014-2015 - Rykte / ønsketråd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vintervindu 2014-2015 - Rykte / ønsketråd

Den forrige tråden stenges vel nå som vinduet har blitt stengt.

Har ingen rykter, men ønsker meg Hummels, Messi og Müller inn før neste sesong.

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Den forrige tråden stenges vel nå som vinduet har blitt stengt.

Har ingen rykter, men ønsker meg Hummels, Messi og Müller inn før neste sesong.
    Stenger den begge veier? Også utgående? Hvis en nederland har åpent vindu, kan de signere ørnen?
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Har hørt at han derre svensken i PSG er ganske god. Kanskje vi kan hente han hvis vi selger Ørnen?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
        Stenger den begge veier? Også utgående? Hvis en nederland har åpent vindu, kan de signere ørnen?
        Godt poeng. Men samtidig så er dette også en ønsketråd, så hvis ikke du ønsker noen vekk så har du i alle fall ett sted å skrive det.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
          Et mer riktig navn på overgangsvinduet er "registreringsvindu". Du får en satt dato som er siste frist for å registrere ny spiller til hjemlig liga. Helt frem til denne datoen kan du signere spillere som er berettighet til å spille for klubben. Overganger kan i utgangspunktet gjøres hele året gjennom. Spilleren kan da trene med laget, men får ikke delta i noen turneringer fordi alle turneringer har lukket registreringen.

Med andre ord, vi kan miste spillere frem til overgangsvinduet er stengt i alle land.

Comment

Får håpe at vår fotballgud er med oss m.t.p forsterkninger foran neste sesong, som den har vært foran denne. For det ble endel treff på signeringene i år.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
              Får håpe at vår fotballgud er med oss m.t.p forsterkninger foran neste sesong, som den har vært foran denne. For det ble endel treff på signeringene i år.
              Tror en av suksessfaktorene våre er at vi hadde troppen mer eller mindre klar alt ved nyttår.

Drømmen er vel at vi henter inn Tollås Nation på Bosman for neste år alt i september og finsikter markedet etter nok en spiss og en kantspiller.

Vi har vel egentlig kun en spiller som det er svært realistisk at forlater oss i vinter. Andre som eventuelt forsvinner er vel spillere vi velger selv å kvitte oss med.

Skal vi ta nye steg neste år så må vi få inn spillere som reelt forsterker oss. Vil overraske meg om vi har store utskiftinger i stallen før neste sesong.

Comment

I følge VG-forumet har Daniel Braaten fått et kontraktsforslag fra oss. Men om jeg skjønner reglene riktig så blir han vel først spilleklar i 2015 om han aksepterer?

Comment

I England kan man i alle fall registrere Bosman-spillere utenom vanlige overgangsvinduer. Tror det samme gjelder i de andre store ligaene (Ville ikke Inter signere Carew i mars i fjor, til de fant ut at han ikke kunne løpe lenger?)

Underlig om det er annerledes i Norge, men NFF finner jo på mye rart. Tror neppe Braaten vil signere en kontrakt som ikke gjelder før nyttår, med mindre vi vil betale ham for å trene i 4 måneder med laget, som vi neppe har penger til.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    I følge VG-forumet har Daniel Braaten fått et kontraktsforslag fra oss. Men om jeg skjønner reglene riktig så blir han vel først spilleklar i 2015 om han aksepterer?
                    Kan vel uansett signere spillere på amatørkontrakt ut året?

Noen som kan reglene godt på dette?
                    EVIG VIF

Comment

Ikke vet jeg, men amatører må da få ha en jobb ved siden av fotballen.

Gi Braaten amatørkontrakt og ansett han samtidig på deltid til å telle erter i klubbkantina for en brukbar Tippeliga-lønn? Med arbeidstid 12.00-12.05 hver dag.

Comment

Tror ikke overgangsvinduet gjelder klubbløse spillere. Dette kan være reelt.

Comment

Var det ikke noen av forumets mer beleste hop som mente at det er mer et registreringsvindu enn et overgangsvindu? Om jeg tolker dette rett kan vi registrere klubbmøte spillere.

Kan noen bekrefte eller avkrefte?

Comment

Ehhhh... Eventuelt klubbløse :-o

Comment

Daniel Braaten? Ja takk!

Comment

Working...
                              X