Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Brann Lørdag 23.8 Kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nico 8 View Post
    Du mener ikke seriøst at dette er å være for drøy? Jeg påpekte bare med en metafor at man ikke alltid kan tro at det som var før er så mye bedre enn det som er nå. Muri er en fin fyr han, og har gjort mye bra for klubben. Jeg kan innrømme at det kanskje kan høres litt feil ut pga grunnen til at han ikke spiller. Poenget mitt var mer generelt at man fort glemmer de mindre gode sidene. Jeg skrev ikke at Muri må kastes ut av klubben, ei heller at jeg ikke håper han ble frisk. Brukte bare en metafor på at han ikke nødvendigvis hadde heva (eller senka) nivået i forsvaret.
    Jeg tror en frisk Muri hadde vært selvskreven i det midtforsvaret vi har nå. Han hadde bidratt med luftstyrke og smartness i pressede situasjoner som ser ut til å være mangelvare akkrat nå.

Comment

Originally posted by donny View Post
      Bentley goalla det vinnende målet i Odds 3-2 seier i det 93 minutt. Så 9 poeng har vi tapt helt på slutten.
      Nei, vi spilte 2-2 i serien. Det var i cup'en de scoret 3-2 på overtid. Mot Odd i serien så utliknet vi vel seint. Og det var vel et brukbart comeback i cup'en også. Så det er vel litt usikkert hvor støtt den teorien om at vi taper på slutten pga ettellerannet med trening egentlig står

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Nei, vi spilte 2-2 i serien. Det var i cup'en de scoret 3-2 på overtid. Mot Odd i serien så utliknet vi vel seint. Og det var vel et brukbart comeback i cup'en også. Så det er vel litt usikkert hvor støtt den teorien om at vi taper på slutten pga ettellerannet med trening egentlig står
        Ja stemmer det, 8 poeng da :-)
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Working...
        X