Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Tollås Nation klar for Vålerenga
Collapse
X
-
En kapteinstype i midtforsvaret! Perfekt for oss!
VG melder for øvrig at han er kommende kollega med Mos
Comment
-
Ehh jo en bra signering, men litt skeptisk til tidligere uttalelser fra Tollås om Rekdal. Fikk ikke akkurat inntrykk at han var så veldig begeistret for Reka og igjen nå så velger han og ikke kommentere at han skal få Reka som trener igjen. Det er merkelig , så håper ikke det blir noe sutring han tar med seg i garderoben, for der er miljøet og lojaliteten på topp nå!! Ble også litt skeptisk til når han sier at ingen utenlandske klubber var interessert i en haltende spiller.....eller misforsto jeg noe der??? Uansett en god midtstopper
Comment
-
Originally posted by nico70 View PostEhh jo en bra signering, men litt skeptisk til tidligere uttalelser fra Tollås om Rekdal. Fikk ikke akkurat inntrykk at han var så veldig begeistret for Reka og igjen nå så velger han og ikke kommentere at han skal få Reka som trener igjen. Det er merkelig , så håper ikke det blir noe sutring han tar med seg i garderoben, for der er miljøet og lojaliteten på topp nå!! Ble også litt skeptisk til når han sier at ingen utenlandske klubber var interessert i en haltende spiller.....eller misforsto jeg noe der??? Uansett en god midtstopper
"Nation hevder han for egen del hadde et godt forhold til Rekdal, men at det gjaldt langt fra alle i klubben.
– Janne er mer behagelig å være rundt. Jeg hadde ikke selv noen problemer med det, men Kjetil sier alltid det han mener, sier Nation til Aftenposten."
Personlig så synes jeg ikke det er noe big deal at han ikke vil kommentere gjenforeninga med Rekdal mens han fremdeles er i aalesund med tanke på styret der osv. Han vil vel gå stille i dørene på vei ut. Han hadde aldri kommet hit om han ikke likte Rekdal.
Comment
Comment