Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tollås Nation klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lego
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Kongesignering, som Kroken sier. Gode signaler, og en type Rekdal liker.
    Yup, viktigere enn mannen selv er at en slik signering kan tolkes som at ting i det minste er litt på stell.

Har ikke sett så mye av Nation, men etter det Rekdal gjorde på transferfronten i fjor, stoler jeg blindt på at dette er en glimrende tilvekst til et lag på vei opp og fram.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Kongesignering, som Kroken sier. Gode signaler, og en type Rekdal liker.

Leave a comment:

• Kroken6
    replied
    Veldig positiv signering og gir mange signaler om fremtiden. Samtidig ikke overrasket over at nettopp han signerer (bra relasjon med I og ser vel en stor mulighet for en sentral rolle pluss spill for en toppklubb igjen). Men mer overrasket over at vi signerer en spiller av dette kalibret i TL sammenheng (gledelig overrasket sådan).

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Fantastisk signering.

Velkommen Tollås Nation.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Aafks store kaptein. Perfekt signering!

Godt tegn for økonomien også selvsagt.
    Velkommen!

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Til neste år blir det medalje..
    Gleder meg som en unge til å se Vålerenga anno 2015!

Leave a comment:

• larske
    replied
    En veldig god spiller i en posisjon vi har slitt med over alt for lang tid.
    Håper han kan bidra til høyere tempo og ballsikkerhet i det bakre ledd.
    At han virker som en naturlig ledertype i tillegg er et stort pluss.

Generelt virker Rekdal langt dyktigere i overgangsmarkedet denne runden enn sist han var hovedtrener.

Mtp. 2015 tenker jeg nå at vi bør ha inn et stort spisstalent som kan lære av Ørn, så sant vi lykkes i å beholde han.
    Vi bør ha dobbel kvalitetsdekning i den posisjonen dersom vi vil ta steget helt opp og kjempe i Europa.
    Hvilke talenter i 18-21 års alderen kan vi hente (fortrinnsvis fra norden)?

Leave a comment:

• ABerge
    replied
    Originally posted by nico70 View Post
    Ehh jo en bra signering, men litt skeptisk til tidligere uttalelser fra Tollås om Rekdal. Fikk ikke akkurat inntrykk at han var så veldig begeistret for Reka og igjen nå så velger han og ikke kommentere at han skal få Reka som trener igjen. Det er merkelig , så håper ikke det blir noe sutring han tar med seg i garderoben, for der er miljøet og lojaliteten på topp nå!! Ble også litt skeptisk til når han sier at ingen utenlandske klubber var interessert i en haltende spiller.....eller misforsto jeg noe der??? Uansett en god midtstopper
    Dette du referer til?

"Nation hevder han for egen del hadde et godt forhold til Rekdal, men at det gjaldt langt fra alle i klubben.

– Janne er mer behagelig å være rundt. Jeg hadde ikke selv noen problemer med det, men Kjetil sier alltid det han mener, sier Nation til Aftenposten."

Personlig så synes jeg ikke det er noe big deal at han ikke vil kommentere gjenforeninga med Rekdal mens han fremdeles er i aalesund med tanke på styret der osv. Han vil vel gå stille i dørene på vei ut. Han hadde aldri kommet hit om han ikke likte Rekdal.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Ehh jo en bra signering, men litt skeptisk til tidligere uttalelser fra Tollås om Rekdal. Fikk ikke akkurat inntrykk at han var så veldig begeistret for Reka og igjen nå så velger han og ikke kommentere at han skal få Reka som trener igjen. Det er merkelig , så håper ikke det blir noe sutring han tar med seg i garderoben, for der er miljøet og lojaliteten på topp nå!! Ble også litt skeptisk til når han sier at ingen utenlandske klubber var interessert i en haltende spiller.....eller misforsto jeg noe der??? Uansett en god midtstopper

Leave a comment:

• Gullet
    replied
    Tror ikke han har planer om å spille for en klubb nederst i divisjonsystemet. Konge signering :-)

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Tar dette som et ganske tydelig tegn på at Rekdal forlenger kontrakten sin (og dermed at Trøim blir med videre også, var det ikke snakk om "begge eller ingen"?)

Fremtiden ser lys ut iallfall

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by j_robber View Post
    En kapteinstype i midtforsvaret! Perfekt for oss!

VG melder for øvrig at han er kommende kollega med Mos
    VG er kanskje ikke klar over at Mos er i Ålesund?

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    En kapteinstype i midtforsvaret! Perfekt for oss!

VG melder for øvrig at han er kommende kollega med Mos

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by eiks View Post
    Betyr vel også at Muri har spilt sin siste kamp..?!
    Muri må legge opp har jeg blitt fortalt.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    fantastisk signering!
    dog litt kjipt at vi ikke får brukt han denne sesongen.

Leave a comment:

Working...
X