Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

B/G - Vålerenga Lørdag 30/8 klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B/G - Vålerenga Lørdag 30/8 klokka 20.00

http://m.vif-fotball.no/news/id/1uvenrqnhjkxj17mc14rxmltot

Noen må jo starte denne...

Da har vi rota bort så mange poeng på slutten av de siste kampene, at vi nå nesten må vinne et par på rappen, hvis vi vil være med. Ikke helt feil å møte Glimt, som vi har et godt tak på både hjemme og borte. Forventer at det terpes daglig på det defensive boksspillet. Her må man stå opp!

Dag Vidar Hafsås fra Kolstad dømmer matchen. Trønder der altså.

Kampen sendes på Zebra.

(Hvordan linkene mine blir fra mobil, er usikkert)

Kom igjen Enga!!

B/G er jo selvfølgelig et lag vi skal slå. Tross alt.

De vant sterkt borte mot Haugesund sist, men er tydeligvis helt håpløse hjemme! De har ikke vunnet i Bodø siden Mai! Da også mot Haugesund faktisk..
    I denne perioden har de også spilt mot bla. Ulf, Stabæk og Sarpsborg..

Når det er sagt må vi garantert putte et par mål den første timen, siden vi skal slippe inn (ett eller flere) obligatoriske mål mot slutten.

Comment

En fin anledning til å ta B/G med deres eget våpen: kontringer. Rasmus og Marcus Brændsrud på hver sin kant. Hvis Lars er fit hadde jeg gjerne sett et keeperbytte pga Langerns manglende feltarbeid.
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        Hvis Lars er fit hadde jeg gjerne sett et keeperbytte pga Langerns manglende feltarbeid.
        Hirchfeldt er etter min mening ikke noe bedre enn Langer i feltet. En annen ting jeg tenkte på etter brannkampen var hvordan han var prikkfri på alle tilbakespillene han fikk, og det var mange, for Pedersen jaget som en jævel. Jeg hadde vært nervøs hvis Hirsch hadde stått, og vettskremt hvis det var Kongshavn. Greit, han gjorde noen feil mot Brann, men jeg mener han fremdeles er den mest komplette av keeperne våre.

Comment

Originally posted by Lego View Post
          Hirchfeldt er etter min mening ikke noe bedre enn Langer i feltet. En annen ting jeg tenkte på etter brannkampen var hvordan han var prikkfri på alle tilbakespillene han fikk, og det var mange, for Pedersen jaget som en jævel. Jeg hadde vært nervøs hvis Hirsch hadde stått, og vettskremt hvis det var Kongshavn. Greit, han gjorde noen feil mot Brann, men jeg mener han fremdeles er den mest komplette av keeperne våre.
          Han hadde direkte skyld i det andre målet da. Og han har vist tideligere at han er nølende med å gå ut. Virker rett og slett usikker på når han skal gå ut og ikke.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Han hadde direkte skyld i det andre målet da. Og han har vist tideligere at han er nølende med å gå ut. Virker rett og slett usikker på når han skal gå ut og ikke.
            Helt enig, men det er jo Hirscfeldt og Kongshavn og.

Mitt poeng var at han er veldig mye bedre med ballen enn de andre keeperne, og med våre midtstoppere som har en tendens til å velge tilbakespill hvis de blir presset, er det viktig. Ganske sikker på at vi hadde hatt færre poeng uten Langer.

Comment

Ehh... Hirchfeldt er ikke i nærheten av 1. lagspill etter min mening. I alle fall ikke etter de kampene jeg har sett han på 2. laget... Det at Langer er usikker kommer jo som en direkte årsak av et vaklende forsvar... Når ikke keeperen kan stole på forsvaret sitt så blir man veldig fort usikker. Alt dette henger sammen...

Comment

Er det noen som vet hvorfor denne kampen går på lørdag kl 20? Søndagskampen på TV2 skal jo flyttes til kl 20 og vises på Zebra en stund, men det har ikke vært noe i media om at fredagskampen skal bort.

Ellers er vel dette en kamp det bør være mulig å vinne.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                  Er det noen som vet hvorfor denne kampen går på lørdag kl 20? Søndagskampen på TV2 skal jo flyttes til kl 20 og vises på Zebra en stund, men det har ikke vært noe i media om at fredagskampen skal bort.

Ellers er vel dette en kamp det bør være mulig å vinne.
                  Jeg vil anta at det ikke er noen fredagskamp denne runden siden det ble spilt landskamp på onsdag, og det ikke skal være bare 1 dags restitusjon mellom kampene.
                  Ikke at det påvirker akkurat vår kamp så mye om den hadde gått på fredag, men Grindheim spilte jo noen minutter, greit at han er 100 % mot B/G og ikke sliten etter reise til Stavanger + kamp.

Comment

He, jeg fant akkurat ut nå at det faktisk ble spilt landskamp i går. Det er nok det som er grunnen, ja. Den hadde gått meg hus forbi. Heldigvis.

Comment

Frykter at dette fort kan bli tap ja....
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                        Frykter at dette fort kan bli tap ja....
                        Mot et så middelmådig lag som Glimt? Lenge siden jeg har vært så sikker på seier som i denne kampen.

Comment

Nettavisen oppgir at Rasmus er skadet. Han spilte vel litt sist og har ikke sett noe om dette andre steder...?

Comment

http://m.vif-fotball.no/news/id/14g9...c1v4szxi0dlhrj

Rasmus er syk. DFH ute, ellers ser det bra ut. Vidar stinn av selvtillit i intervjuet på hjemmesiden. Vi trenger en seier nå.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              http://m.vif-fotball.no/news/id/14g9...c1v4szxi0dlhrj

Rasmus er syk. DFH ute, ellers ser det bra ut. Vidar stinn av selvtillit i intervjuet på hjemmesiden. Vi trenger en seier nå.
                              Både Rasmus og Daniel ute, da håper jeg Brændsrød starter. Synd med Rasmus..Hadde trengt han mot kjappe Glimt vinger!

Comment

Working...
                              X