Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

B/G - Vålerenga Lørdag 30/8 klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Fire poeng opp til fjerde. Seks poeng til medalje. Tjuefire igjen å spille om.
    joa, men trenden må snus, vi tar færre poeng enn lagene rundt oss om dagen, ikke mye ved BG kampen som tyder på at det er i endring.

Comment

• Trøst deg med at det er to uker til neste kamp.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Trøst deg med at det er to uker til neste kamp.
        Har skjeldent vært så fornøyd med en sesong i juli som jeg var i år, prøver bare å justere meg litt tilbake der jeg var før sesongen

Comment

• Simon skal ha kredd for det fine målet han scora i den kampen her, men to av målene må han ta på sin kappe. Den første der han taper hodeduellen mot Trond Olsen og det fjerde målet, der han mister helt oversikten og går inn for å sikre Høgh og mister helt oversikten over Ibba, som får god tid til å sikte og skyte. Veldig, veldig svakt forsvarsspill av Larsen på de måla der. Det der holder rett og slett ikke! Skjerpings!!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Simon skal ha kredd for det fine målet han scora i den kampen her, men to av målene må han ta på sin kappe. Den første der han taper hodeduellen mot Trond Olsen og det fjerde målet, der han mister helt oversikten og går inn for å sikre Høgh og mister helt oversikten over Ibba, som får god tid til å sikte og skyte. Veldig, veldig svakt forsvarsspill av Larsen på de måla der. Det der holder rett og slett ikke! Skjerpings!!
            Ser jo at Wæhler diskuteres et annet sted, og det trenger ikke å være så dumt. Larsen og Høgh ut, Tollås Nation og Wæhler som nye stoppere, med Näsberg, Olafsen og Nakkim som lærlinger. Kan lære mye, og forhåpentligvis ta over etter hvert. Høres veldig riktig ut.

Comment

Working...
            X