Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner Enga - Haugesund

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner Enga - Haugesund

Hvor skal man starte?

Vidar er et unikum. Endelig skal vi gjøre et godt salg? Minst 40 millioner. Nå skal vi ta oss godt betalt. For faen.

Zahid? En drøm. Rett og slett. For en balanse teknisk, for en fotballhjerne.

Ellers er det rart å være oppriktig redd på 4-1.

Enga!!!!!!

Synes vi jevnt over er solide i dag. Dupper litt i starten av andre omgang rundt scoringen til Jaugesund, men Zahid punkterer kampen. Kontroll derfra og ut

Comment

24 mål i samme sesong, det kan jeg trygt si jeg aldri har opplevd å se en Enga spiller gjøre. Men så blir det vel med denne sesongen også...
      Last edited by Alex Malager; 14.09.2014, 21:27. Reason: Riktig antall mål til og med...

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Vidar er et unikum. Endelig skal vi gjøre et godt salg? Minst 40 millioner. Nå skal vi ta oss godt betalt. For faen.
        De kommenterte dette på Fotballkveld, der de ganske så riktig påpeker at hver gang han scorer så kan man øke prisen med en million. Han gjør VELDIG mye riktig, og jeg tror at når vi først selger ham (for det kommer til å skje) så går han fort for 20-30 mill.

Comment

Vålerenga var overbevisende og igjen avgjør superduoen Zahid/Ørn.

Hele forsvarsfireren var solid, med Ruben som den aller beste.
          Tror det også skaper god selvtillit at vi slipper til såpass lite med sjanser i mot.

Vil også trekke fram Daniel som er meget god når han kom inn.

Nå skal vi kjempe om E-cup helt inn
          EVIG VIF

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
            24 mål i samme sesong, det kan jeg trygt si jeg aldri har opplevd å se en Enga spiller gjøre. Men så blir det vel med denne sesongen også...
            Det er det ingen som har da dette er klubbrekord.

Comment

Litt skuffende at ikke Stengel tar bedre vare på muligheten når han får den. Samtidig så skal vi huske på at vi har en midtbane der alle nå må starte alt nå for å få til et brukbart resultat til Movember. Og likevel så holder de greit stand mot et til dels brukbart Tippeliga-lag.

Bra at Iqbal fikk litt tid på slutten. Skulle gjerne sett at Brændsrød fikk slippe til litt også. At vi ikke slipper til unggutta helt bakerst har nok å gjøre med at vi hadde fokus på å tette igjen.

Alt i alt et bra resultat og en brukbar kamp. Og en bra runde resultatmessig.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Det er det ingen som har da dette er klubbrekord.
                I antall stemmer dette, men skal Ørn denge snittrekorden til Jørn Andersen må han levere helt inn.
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvor lenge har Ørnen kontrakt med oss?? tenker at hvis den gå ut i 2015,så er d bare å få fingern ut å lage ny forbedret kontrakt,så vi ikke IGJEN må selge en spiller for svadapenger fordi kontrakten går ut samme år.

Comment

Utrolig digg resultat! Endelig klarer vi å putte masse uten å slippe inn like mange eller mer!
                    Skal sies at det var et fryktelig svakt Haugesund vi møtte her. Vi må nok enda et hakk eller to opp for å ta Molde i neste kamp!

Når det er sagt så skal flere av gutta ha ros her. Kjartansson er jo umenneskelig som vanlig, Zahid rocker og Ruben pisser på Flash og Supermann og alle andre såkalt 'raske' superhelter!

Men skal jeg være sur på noen så er jeg sur på Kjartansson! Hadde han ikke putta den siste der, hadde jeg hatt 3 poeng mer på tippekonken.......

Comment

Tre mål er helt fantastisk og blendende. Det er skyhøy klasse på to av måla til Vidar også.

Men altså... Zahid. For en mann. Lars Tjernås mente at det å kommentere Vidar var som å kommentere Messi, men om man først skal dra opp de store sammenligningene så er balansen til Zahid noe som ligner mye mer på Messis egenskaper enn noen andre på banen (selvsagt på et annet nivå). Han skaper seg rom og hopper over motspillernes bein på en måte jeg aldri går lei av å se på.

Synes også Daniel er positiv i dag. Uten Grindheim på banen har vi fortsatt en god midtbane.
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Godt å lese dette i nettavisen: Vålerenga vil tilby superspissen ny kontrakt. Håper inderlig Reka er sitert riktig når han sier at sjansen er VELDIG stor på at Ørnen forlenger med Vålerenga...krysser fingre her

Comment

Han bør jo ha luftet dette for Ørnen før han sier noe slikt!!
                          Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Skuffende lite folk på kamp, men veldig gøy på 223 i dag.

Comment

Originally posted by eiks View Post
                              Han bør jo ha luftet dette for Ørnen før han sier noe slikt!!
                              Det har han helt sikkert. Ut over det så er det jo veldig stor sjanse at Ørnen er her neste år, da han faktisk er under kontrakt. Hvis vi ikke vil selge han, så må han bli. Dette er det faktisk klubben som bestemmer.

Comment

Working...
                              X