Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Molde Lørdag 20. Sep 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Molde Lørdag 20. Sep 2014

Denne må startes nå etter en herlig seier på Ullevaal. Kamp om E-cup. Kan vi klare 20.000?

Molde med en laaaaang rekke uten tap, noen må bryte den.

---------------
    Ett lag i Oslo.

Sikker hjemmeseier. Kan ikke skjønne noe annet.

Comment

TLs to mestscorende lag. Lukter mye mål av dette!

Comment

Tror vi må stikke fingern i jorda å innse at vi bør håpe på uavgjort. Seier vil være en bonus.
        Forsvarsspillet vårt var godt i dag, men langt i fra friskmeldt.
        Tror hovedfokuset bør være å vinne de 6 andre kampene i år.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
          Tror vi må stikke fingern i jorda å innse at vi bør håpe på uavgjort.
          Glem det! Greit nok å være defensivt anlagt, men vi spiller hjemme. Her kommer Moldespillerne til 20.000 og et helt annet trøkk enn de er vant til. Detta tar vi.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Glem det! Greit nok å være defensivt anlagt, men vi spiller hjemme. Her kommer Moldespillerne til 20.000 og et helt annet trøkk enn de er vant til. Detta tar vi.
            Med 4200 mennesker innafor portene i dag tror jeg nok 20.000 seks dager seinere er utopi.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Med 4200 mennesker innafor portene i dag tror jeg nok 20.000 seks dager seinere er utopi.
              Og de 4629 andre teller ikke?
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                Og de 4629 andre teller ikke?
                Antall solgte billetter: 8729
                Reellt antall innenfor portene: 4256

Comment

Er redd at her kommer vårt første hjemmetap. Forsvaret vårt vil slite big time, ikke noe annet som vil tilsi at vi stenger bakover mot et sånt topplag i tippeligaen. Kjartansson mot Forren blir nok tøft,men Ørnen slutter aldri å overraske. Ingen store forhåpninger om poeng i denne kampen,så alt fra uavgjort til seir vil være en bonus. Lsk møter Odd tror jeg så hadde jo vært morsomt med poeng her

Comment

Ingen klubbers oppgitte tall er riktige, men her bør det bli masse folk, både antall solgte og reelt. Kanskje ikke 20.000, men i nærheten. Vi møter et lag som ikke har tapt på evigheter og leder serien. Vi er igjen på skuddhold til E-cup 2015 og spiller morsom fotball. Lørdag kveld.

Nå må folk våkne. Jeg tror vi er laget som bryter seiersrekka deres, som vi var laget som brøyt Godset sin rekke hjemme.

Gleder meg.

Comment

Ingen klubbers oppgitte tall er riktige, men her bør det bli masse folk, både antall solgte og reelt. Kanskje ikke 20.000, men i nærheten. Vi møter et lag som ikke har tapt på evigheter og leder serien. Vi er igjen på skuddhold til E-cup 2015 og spiller morsom fotball. Lørdag kveld.

Nå må folk våkne. Jeg tror vi er laget som bryter seiersrekka deres, som vi var laget som brøyt Godset sin rekke hjemme.

Gleder meg.
                      Ingenting ville gledet meg mer enn et fullt Ullevaal og tre poeng, men jeg tror dessverre ingen av de oppfylles. Moldes angrep er i en annen liga og det samme er vårt forsvar (kanskje 2. div nivå). Mye kaos i bakre ledd i går også, flaks vi møtte et såpass dårlig lag. Får hjerteinfarkt hver gang ballen pumpes inn i boksen, ingen der som klarer å klarere den ballen.

Når det gjelder publikum så er vel Molde et historisk sett uinteressant lag for Oslo-publikumet. De er fra en bitte liten by ett eller annet sted i landet som ingen egentlig har et forhold til. De har kjøpt seg et topplag. Med mindre en av våre sponsorer kjøper billetter eller markedsavdelingen faktisk kommer med et vellykket stunt så kan vi nok ikke håpe på veldig mye mer enn 10 000 tilskuere.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                        Med mindre en av våre sponsorer kjøper billetter eller markedsavdelingen faktisk kommer med et vellykket stunt så kan vi nok ikke håpe på veldig mye mer enn 10 000 tilskuere.
                        Snakker vi RIMIBowl?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                          Ingenting ville gledet meg mer enn et fullt Ullevaal og tre poeng, men jeg tror dessverre ingen av de oppfylles. Moldes angrep er i en annen liga og det samme er vårt forsvar (kanskje 2. div nivå). Mye kaos i bakre ledd i går også, flaks vi møtte et såpass dårlig lag. Får hjerteinfarkt hver gang ballen pumpes inn i boksen, ingen der som klarer å klarere den ballen.

Når det gjelder publikum så er vel Molde et historisk sett uinteressant lag for Oslo-publikumet. De er fra en bitte liten by ett eller annet sted i landet som ingen egentlig har et forhold til. De har kjøpt seg et topplag. Med mindre en av våre sponsorer kjøper billetter eller markedsavdelingen faktisk kommer med et vellykket stunt så kan vi nok ikke håpe på veldig mye mer enn 10 000 tilskuere.
                          Vi får nå se. Molde imponerte visst ikke nevneverdig i går, og vår spiss er bedre enn alle Moldes angrepsspillere. Klart dette blir tøft, men faen heller, vi spiller hjemme mot et bøgdelag. Et godt bøgdelag, men allikevel.

Håper folk gjør en innsats for å få med folk, for det fortjener absolutt denne gjengen.

Vi tar dem.

Comment

Gleder meg.
                            Bare å mobilisere her.
                            Lørdagskamp mot serielederen der vi er underdogs.

Tror på masse folk på lørdag.
                            Gleder meg til å se Zahid og Ørnen leke med Forren.
                            Kom igjen,Enga!
                            EVIG VIF

Comment

Ser folk snakke om 20 000.
                              Unnskyld meg, men jeg mener å huske å ha sett statistikk på at Molde er blant de lagene som vi har dårligst snitt mot. (?)
                              Serieleder eller ei, de aller aller fleste er totalt likegyldige til Molde (unntaket er trøndere og sunnmøringer, men de drar uansett ikke for å se VIF-Molde)...

Comment

Working...
                              X