Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Veien mot seriesølv!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Veien mot seriesølv!

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 01:01 skrev hmchrist:

> Sitat: Den søn, 22 oktober 2006 23:33 skrev ice69:

>

> > Og de klarer ikke motivere seg for sølv nå, CL kval. til tross:

>

> Følger neppe CL-kval med sølvplassen - Norge har vel bare ett lag med neste år (takket være bl.a. vår kvikke exit i europa).

Det er korrekt. Det er bare seriemester som får CL-kvalik.

Sølv- og bronse + cupmester kommer inn i UEFA-cupens 1. kvalik-runde. 4. plass får mulighet til Intertoto-spill om plass i UEFA-cupen.

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 11:38 skrev Straffekonk:

> Sitat: Den man, 23 oktober 2006 01:01 skrev hmchrist:

>

> > Sitat: Den søn, 22 oktober 2006 23:33 skrev ice69:

> >

> > > Og de klarer ikke motivere seg for sølv nå, CL kval. til tross:

> >

> > Følger neppe CL-kval med sølvplassen - Norge har vel bare ett lag med neste år (takket være bl.a. vår kvikke exit i europa).

>

> Det er korrekt. Det er bare seriemester som får CL-kvalik.

> Sølv- og bronse + cupmester kommer inn i UEFA-cupens 1. kvalik-runde. 4. plass får mulighet til Intertoto-spill om plass i UEFA-cupen.

>

Uansett så skal vi til Europa, hurra hurra.

Comment

Hvis vi skal ta sølv eller bronse,så må LSK tape eller spille uavgjort i neste kamp samtidig som vi må vinne begge.

Og det er fordi LSK har Lyn i siste kamp,og Lyn kommer til å legge seg og gjerne tape 10/15-0 til jubel av denne smartklubben.Vi har jo sett det før.

Du kan ikke være et godt egg hele livet.

Egg klekkes eller råtner.

Etter brylluper pleide gamle tanter dunke meg i siden og si:"Du blir den neste"

De sluttet med det da jeg begynte å si det samme til dem i begravelser.

Comment

Sitat: Den tir, 24 oktober 2006 09:16 skrev andy:

> Hvis vi skal ta sølv eller bronse,så må LSK tape eller spille uavgjort i neste kamp samtidig som vi må vinne begge.

> Og det er fordi LSK har Lyn i siste kamp,og Lyn kommer til å legge seg og gjerne tape 10/15-0 til jubel av denne smartklubben.Vi har jo sett det før.

>

Ville egentlig vært enig med deg hadde det ikke vært for at Lyn er 3 poeng bak LSK og kan faktisk snyte bøffla for 4 plassen og Royal League. Uansett hvor mye jeg hater Lyn hadde det vært utrolig digg å sett LSK på 5 plass!! HAHHA, fra gullkamp til ingenmanssland!

Comment

Hvis Lyn taper neste kamp og LSK vinner,får du det scenario jeg beskriver over.

Da ville Lyn komme max på 5.plass.

Forusetninga er også hele tiden at VIF vinner.
            Du kan ikke være et godt egg hele livet.

Egg klekkes eller råtner.

Etter brylluper pleide gamle tanter dunke meg i siden og si:"Du blir den neste"

De sluttet med det da jeg begynte å si det samme til dem i begravelser.

Comment

Working...
            X