Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 0-2 Molde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga 0-2 Molde

Kjør på...

KAMPSTATISTIKK
    Vålerenga - Molde

54% - Ballbesittelse - 46%
    10 - Avslutninger - 16
    3 - Avslutninger på mål - 9
    0 - Avslutninger i stengene - 0
    10 - Cornere - 9
    430 - Pasningsforsøk - 368
    343 - Vellykkede pasninger - 292
    13 - Frispark for - 9
    72% - Ballbesittelse siste 5 min - 28%
    223

Dårlig kamp, vi produserer svært lite. Og går ut noe defensivt syntes jeg.

Comment

Harmeet Singh med velfortjent hets fra tribunen i kveld.

Kort historie om Singh:
      Han ble satset på fra han var ung i VIF.
      Fikk sin debut på A-laget tidlig og fikk masse tilitt hele veien selv om han varierte voldsomt underveis.

Når han skulle skrive ny kontrakt med VIF takket han nei for å kunne bli bosman og gå gratis fra klubben.
      Han blir til slutt solgt til Nederland og sier når han er der nede at han er for god for norske klubber.

Og så:
      Harmeet trente med klubben vår sist sommer og det som skjedde da er helt patetisk.

Han sitter i garderoben og forteller alle unge spillere i klubben hvor forferdelig VIF er på å utvikle spillere og at alle bør forsvinne snarest fra klubben vår.
      Noen snapper opp samtalen og han blir kastet på huet og ræva ut fra Valle.

Så viser det seg at han er for dårlig i Nederland og går til Molde.

Når han i kveld presterer å snakke dritt til alle våre spillere og deretter svarer VIF-publikummet med at vi ikke tør å si det samme foran hans venner og familie på Furuset så sier jeg bare :
      DU KØDDER IKKE USTRAFFA MED VÅLENGA.
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
        Harmeet Singh med velfortjent hets fra tribunen i kveld.

Kort historie om Singh:
        Han ble satset på fra han var ung i VIF.
        Fikk sin debut på A-laget tidlig og fikk masse tilitt hele veien selv om han varierte voldsomt underveis.

Når han skulle skrive ny kontrakt med VIF takket han nei for å kunne bli bosman og gå gratis fra klubben.
        Han blir til slutt solgt til Nederland og sier når han er der nede at han er for god for norske klubber.

Og så:
        Harmeet trente med klubben vår sist sommer og det som skjedde da er helt patetisk.

Han sitter i garderoben og forteller alle unge spillere i klubben hvor forferdelig VIF er på å utvikle spillere og at alle bør forsvinne snarest fra klubben vår.
        Noen snapper opp samtalen og han blir kastet på huet og ræva ut fra Valle.

Så viser det seg at han er for dårlig i Nederland og går til Molde.

Når han i kveld presterer å snakke dritt til alle våre spillere og deretter svarer VIF-publikummet med at vi ikke tør å si det samme foran hans venner og familie på Furuset så sier jeg bare :
        DU KØDDER IKKE USTRAFFA MED VÅLENGA.
        Hva har pakket sagt?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Hva har pakket sagt?
          Kort oppsummert:

- Han sutra seg til å bli solgt som bosman
          - Han snakka skikkelig dritt om klubben vår til alle de unge spillerne i klubben i fjor når han fikk trene med oss i fjor sommer.
          - Han slang dritt til alle spillerne våre underveis i hele kampen i kveld.

Når han så melder til media han han ikke forstår hetsen fra tribunen og ber oss fortelle det til han foran venner og familie på Furuset så blir det:
          God bedring fra Oslo
          EVIG VIF

Comment

Hehe, tøffen. Vi skapte deg Singh, så kommer du og kjekker deg. Så ufyselig egoistisk, uten å gi en dritt tilbake.

Comment

synes unggutta som kom inn på slutten gjorde det bra!

Comment

Originally posted by Engafan View Post
                Veldig enig. Syns spesielt Blårud endelig fikk vist at han har noe inne. Syns han spilte veldig bra den tida han var inne med bra pågangsmot, fine driv og noen bra vridninger av spillet. Håper han fortsetter å utvikle seg. Iqbal gjorde seg forsovet ikke bort han heller, men jeg var mest imponert av Blårud da han i andre oppgjør ikke har fått til/vært endel av spillet så mye når han har kommet inn.

Comment

Det er mange år siden jeg har sett et norsk lag være så bra organisert. Det var som å spille mot Italia. De har full kontroll, også har man liksom følelsen av at de har flere gir inne hvis de må bruke dem.

Tor-Ole Skullerud må være norges heldigste mann som kommer til å det ferdig dekkede bordet med en diger spillerstall og et lag som omtrent trener seg sjøl.

Comment

Originally posted by Engafan View Post
                    Ja, og kult at de får et kvarter i stedet for 3 min. Synes Iqbal bør satses på fremover fremfor Mathisen. Blårud blir også tryggere og tryggere etter mye famling i den første a-lagstiden. Gøy!

Comment

Originally posted by skog View Post
                      Det er mange år siden jeg har sett et norsk lag være så bra organisert. Det var som å spille mot Italia. De har full kontroll, også har man liksom følelsen av at de har flere gir inne hvis de må bruke dem.

Tor-Ole Skullerud må være norges heldigste mann som kommer til å det ferdig dekkede bordet med en diger spillerstall og et lag som omtrent trener seg sjøl.
                      Du tenker på det festbordet som endte på 6. plass i fjor, nesten 20 poeng bak Godset?

Eller var det faktisk en ironi her som jeg ikke plukket opp?

Comment

Iqbal og Blårud var begge bra.
                        En liten takk for sist fra Iqbal, han var ikke bra mot Molde sist, et lite mareritt av en kamp
                        ,men i går var han god.
                        Gimme hope johanna

Comment

Singh er litt av en blomst. Molde, slik de var i går finnes ikke dems like i Norge. De var vel strengt tatt i forkant av absolutt alt Vålerenga foretok seg.

Jaja, sånn gikk det...bilder er forresten lagt ut her.
                          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                            Du tenker på det festbordet som endte på 6. plass i fjor, nesten 20 poeng bak Godset?

Eller var det faktisk en ironi her som jeg ikke plukket opp?
                            Molde hadde en veldig sterk høstsesong i fjor, med 7 - 2 - 3 på de siste 12 kampene, og ikke minst cupgullet. Det var en svak vårsesong som ødela for dem, og da Skullerud kom inn kom han til en stall som hadde blitt forsterket sommeren før, som nylig hadde vunnet cupen og han kom samtidig som masse Røkke- og Gjelstenpenger.

Så ja, han kom til et dekket bort.

Comment

Molde er helt klart det beste laget vi har møtt i år. Vi skapte vel knapt en eneste stor sjanse i hele kampen.

Comment

Working...
                              X