Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ulf - Vålerenga Fredag 26. September kl. 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå synes jeg folk kan slippe haraa1 av kroken. Trekk pusten, slapp av, det er en flott dag og verden går sikkert videre.

Comment

• Er enig med Lokalhelt her. Det handler om å skape positivitet rundt laget og å gi spillerne troen på at de kan snu dette. Det kan f. eks virke som om Heltne Nilsen er inne i en liten formdupp, noe han sikkert er smertelig klar over selv. Da blir han garantert ikke bedre av å høre fra supportere på gaten at det han gjør ikke er bra nok.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
        Er enig med Lokalhelt her. Det handler om å skape positivitet rundt laget og å gi spillerne troen på at de kan snu dette. Det kan f. eks virke som om Heltne Nilsen er inne i en liten formdupp, noe han sikkert er smertelig klar over selv. Da blir han garantert ikke bedre av å høre fra supportere på gaten at det han gjør ikke er bra nok.
        Hos noen spillere kan det kanskje virke motiverende også.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
          Hos noen spillere kan det kanskje virke motiverende også.
          Og hvorfor ikke synge noen sanger for enkeltspillere og? Det kunne hjulpet til litt ekstra innsats. I regnet og i vinden.Det var ikke eneste en av de på Sandnes. Det var ganske bra synging, men synginga synes å leve sitte eget liv uten et blikk til hva som skjer på banen. Bla sang man "se der danser vålenga" i en periode i 2. omg spillet var alt annet enn bra. Har aldri hørt makan til misbruk av en sang som bare skal brukes når Vif spiller veldig bra!
          Synes ikke at innsatsen var så dårlig som enkelte skal ha det. i hvert fall ikke i 2.omg, men det var for dårlig innsats i første omgang da vi hadde medvind. Den ble ikke utnytta. Og ikke tok vi hensyn til vinden i 2. omg heller før vi lå under med 2 mål. da skjønte gutta at det ikke bare var å sparke ballen høyt og langt i sterk motvind.. og straffen kom som en følge av at et langt gjenomspill ble enda lengre og passerte våre høytstående midtstoppere. skuffa over at ikke taktikeren rekdal skjønte at han måtte ta hensyn til vinden, hvis han gjorde det, så gjorde i hvert fall ikke spillerene det før det var for seint.

Comment

• Originally posted by peder View Post
            Og hvorfor ikke synge noen sanger for enkeltspillere og? Det kunne hjulpet til litt ekstra innsats. I regnet og i vinden.Det var ikke eneste en av de på Sandnes. Det var ganske bra synging, men synginga synes å leve sitte eget liv uten et blikk til hva som skjer på banen. Bla sang man "se der danser vålenga" i en periode i 2. omg spillet var alt annet enn bra. Har aldri hørt makan til misbruk av en sang som bare skal brukes når Vif spiller veldig bra!
            Synes ikke at innsatsen var så dårlig som enkelte skal ha det. i hvert fall ikke i 2.omg, men det var for dårlig innsats i første omgang da vi hadde medvind. Den ble ikke utnytta. Og ikke tok vi hensyn til vinden i 2. omg heller før vi lå under med 2 mål. da skjønte gutta at det ikke bare var å sparke ballen høyt og langt i sterk motvind.. og straffen kom som en følge av at et langt gjenomspill ble enda lengre og passerte våre høytstående midtstoppere. skuffa over at ikke taktikeren rekdal skjønte at han måtte ta hensyn til vinden, hvis han gjorde det, så gjorde i hvert fall ikke spillerene det før det var for seint.
            Jeg liker ikke hets av enkeltspillere, men når man spiller i en litt større klubb, så må man tåle at noen suportere ytrer at de var misfornøyde med innsatsen i en spesiell kamp.. Og skal du være fotballspiller på et høyt nivå, så burde man være såpass rusta for å ta imot det. Ellers, så burde de kanskje finne på noe annet!
            I kamp, så mener jeg vi bør konsentrere oss om å backe laget og motivere, men å synge unisont mot en enkeltspiller på vårt lag, så kan det bli drøyt.
            Ellers er jeg enig i at vi virka litt dårlig forberedt på vinden ,i motsetning til Ulf..Så Ulf slo ballen langt ut og høyt mot 16 metern, slik at ballen ble blåst innover igjen..på cornerne altså.

Comment

• Originally posted by peder View Post
              Når man har brukt en arbeidsdag på å dra sju-åtte timer hver vei, står i regn og kraftig vind og ser på at laget ikke funker i det hele tatt, synes jeg personlig det er lov å bruke et par minutter på å være litt sarkastiske/morsomme på tribunen.

Synes ellers det var god innsats fra oss som hadde tatt turen tatt antall og forholdene i betraktning.

Noen av oss møtte såvidt på Rekdal utpå kvelden. Han sa vel noe sånt som at de hadde hørt oss godt og at vi leverte bra i motsetning til en del andre.

Comment

• Originally posted by -Christer- View Post
                Når man har brukt en arbeidsdag på å dra sju-åtte timer hver vei, står i regn og kraftig vind og ser på at laget ikke funker i det hele tatt, synes jeg personlig det er lov å bruke et par minutter på å være litt sarkastiske/morsomme på tribunen.

Synes ellers det var god innsats fra oss som hadde tatt turen tatt antall og forholdene i betraktning.

Noen av oss møtte såvidt på Rekdal utpå kvelden. Han sa vel noe sånt som at de hadde hørt oss godt og at vi leverte bra i motsetning til en del andre.
                Enig i det. Det var bra synging. overraskende bra. Jeg er så lite på kamp at jeg ikke skal kritisere. Men for meg kødder man ikke med "se der danser vålenga". har alltid syntes det har vært rørende de få gangene Vif har spilt bra nok til at den sangen tas frem, men det har kanskje endra seg nå.
                Synes ikke at spillerene var altfor slappe. det var tross alt vanskelige forhold. Og sånn er det, every dog has its day. og på fredag var det møkkalaget Ulf sin tur

Comment

• Ja, Norge i ett nøtteskall dette, syns det skal gå an å gi kritikk hvis det er noe kritikkverdig, og det var i hvert fall kritikkverdig det som foregikk mot ulf på fredag,men nå for tiden skal allting være positivt uansett,det er ikke lov til å være verken realist eller negativ uansett,dette gjelder ikke bare fotballen men generelt hele samfunnet,lei av akkurat dette jeg.
                  Når dem skylder på bane/værforhold, hallo,dem ser jo hvordan det er på stadion når dem annkommer,og da trenger man ikke å være rakettforsker for å se att her må det brettes opp ermer og jobbe å blø for drakta i samtlig 90 minhvis man da har lyst på poeng da. HERREGUD

Comment

Working...
                  X