Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga skal hjem / Vålerengas nye stadion gikk igjennom!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga skal hjem / Vålerengas nye stadion gikk igjennom!

Da er det klart for litt boblebrus og annet zprudelwasser!

Gratulerer alle sammen!

Vi feirer her inne med ny tråd nå!

-jørn-
    (*´ェ`*)

Må bare gjenta meg selv:

En milepæl i klubbens historie. Helt fantastisk.. Gratulerer til alle med hjertet i Enga.. Gleder meg til den dagen det første spadetaket taes og ikke minst til åpningskampen.. Yeess ass...

Comment

Er vel den største dagen i klubben vår sin lange og stolte historie. Endelig skal vi få et skikkelig hjem, og det fortjener vi samme hva andre måtte mene. Gratulerer til alle med Engahjerte.
      ------------------------------
      Ett lag i Oslo.

Comment

Jeg har sett alle cupfinalene VIF har spilt og har vært fast på tribunene hvert eneste år vi har vunnet seriegull bortsett fra i 1965.
        Dette overgår alt.
        Nå driter jeg i om vi ender på 7.plass i år...vel, ihvertfall nesten.
        Gleder meg allerede til å kunne plukke ut mitt eget sete som skal være MITT til den dagen jeg ender langflat og kald opp i pennalet.
        Det finnes en gud-som definitivt er kledd i blått og rødt!

KjellG.

Comment

Originally posted by KjellG View Post
          Gleder meg allerede til å kunne plukke ut mitt eget sete som skal være MITT til den dagen jeg ender langflat og kald opp i pennalet.

.
          håper for gud skyld ikke at det blir faste plasser. kom tidlig å få den plassen du sjøl vill ha.

Comment

Lurer på 2 ting:

1. Det ble nevnt et punkt fra 16/9. Hva innebærer det, noen som vet?
            2. Har prøvd å finne ut hvor det blir mulig å parkere for de som kommer med bil. Hørte tidlig at det var snakk om et parkeringshus, men har ikke hørt noe mer om det blir noe av?

Comment

Nydelig!! Endelig!! Gleder meg som en unge til å se Enga i vår egen "stue". "Skjerfet" har fått mye tyn pga behandlingen av Stengel-gate m.m, men her skal han ha all mulig ros, sammen med Skarheim m.fl. Godt jobba mot et lag av Oslo-politikere som av en eller annen grunn ikke ser det som sin oppgave å ivareta Oslo bys innbyggere.
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Ikke at det egentlig bryr meg, men litt rart at ingen medier har plukket opp denne.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Ikke at det egentlig bryr meg, men litt rart at ingen medier har plukket opp denne.
                  TV2 hadde hvertfall innslag på sporten 21:30.

Når legges sesongkortene ut for salg?
                  Vålenga skal hjem til østkanten.
                  EVIG VIF

Comment

Jeg stusser også over dette, men siden det er positive nyheter for Vålenga, er det kanskje ikke verdt å skrive om?
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                      Jeg stusser også over dette, men siden det er positive nyheter for Vålenga, er det kanskje ikke verdt å skrive om?
                      Nå får vedtak sjelden mye dekning (med mindre det er nedleggelser). Første spadetsak og åpningen er sirkus som trekker pressen.

Comment

Lå liten nyhetsverdi i dette, partiene hadde bestemt seg på forhånd. Men at det skulle bli såpass lite oppmerksmhet var litt overraskende.

Fant en artikkel i Osloby, og en i Romsdals Budstikke, av alle steder.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                          Lå liten nyhetsverdi i dette, partiene hadde bestemt seg på forhånd. Men at det skulle bli såpass lite oppmerksmhet var litt overraskende.

Fant en artikkel i Osloby, og en i Romsdals Budstikke, av alle steder.
                          Linken fra Oslo by er gammel.
                          For the fashion and the passion

Comment

jeg også reagerte på det, men er egentlig bare glad til. Hadde sikkert bare blitt negativt vinklet, like vel...

Comment

Ikke så rart synes jeg. Hadde møtet i går endt med noe negativt, ville det vært masse artikler.

Men det gjorde det ikke, og vi skal få en ny frykta hjemmebane.

Comment

Working...
                              X