Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga skal hjem / Vålerengas nye stadion gikk igjennom!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Styret har enstemmig vedtatt et lån på 400 mill.

Grunnsteinen skal nedlegges den 29. juli.

Da er det vel ingen flere hindringer?

Comment

• Kan umulig se noen hindringer nå. Alt er vel ferdigbehandlet?

Jeg vil ha navnet mitt på en hellelagt vei, eller en mur på stadion for en tusenlapp eller to, og gjerne sesongkort allerede nå.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
        Kan umulig se noen hindringer nå. Alt er vel ferdigbehandlet?

Jeg vil ha navnet mitt på en hellelagt vei, eller en mur på stadion for en tusenlapp eller to, og gjerne sesongkort allerede nå.
        Enig! Skriv meg opp!

Comment

• Invitert til grunnsteinsnedleggelse 29. Juli klokka 18.00. Allerede haugevis av folk som har meldt sin deltagelse.

https://nb-no.facebook.com/events/1454504964850493/

Dette blir stort. Endelig.........

Comment

• Vålerenga velger Ullevål

Misliker Ullevål, men har forståelse for valget.

Comment

• Jeg er happy for dette. Så ikke frem til tribunefasilitetene på Bislet

Comment

• Hadde jo vært litt gøy med bislett, men er mest nostalgi..
                Skal ikke se bortifra at vi kan ha fått ned prisen litt etter all usikkerheten!

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
                  Hadde jo vært litt gøy med bislett, men er mest nostalgi..
                  Skal ikke se bortifra at vi kan ha fått ned prisen litt etter all usikkerheten!
                  Det har vi tydligvis.

<>

Kjenner at jeg egentlig ga litt faen i hva valget ble. Det viktigste var at det var best for klubben. Nå betyr vårt nye hjem alt.

Comment

Det har vi tydligvis.

<>

Kjenner at jeg egentlig ga litt faen i hva valget ble. Det viktigste var at det var best for klubben. Nå betyr vårt nye hjem alt.
                    Er helt utrolig lei Ullevål, så ble litt skuffet. Men to år til må jeg saktens tåle.

Nå håper jeg det gjøres noe med bredden, og at klanen kan få den halvdelen som ligger mot gaza, også kan resten av tribunen heller bli rimelige billetter til det sittende publikum. Løsningen som er i dag er ganske håpløs etter min oppfatning.

Comment

• Når det ble spilt Vålerenga mot Vålerenga endte det på 650 påmeldte på Facebook. Antall som faktisk stilte opp på arrangementet var vel nærmere 2500-3000? Nå er det allerede påmeldt 923 til grunnsteinsnedleggelsen 29. Juli. Dette kan bli folksomt. Moro.

Comment

Når det ble spilt Vålerenga mot Vålerenga endte det på 650 påmeldte på Facebook. Antall som faktisk stilte opp på arrangementet var vel nærmere 2500-3000? Nå er det allerede påmeldt 923 til grunnsteinsnedleggelsen 29. Juli. Dette kan bli folksomt. Moro.
                        Kanskje vi rett og slett bør bygge tribunene før vi legger ned brosteinen?

Comment

• Japp. Jeg er ikke en gang på Facebook, men å følge med på Vålerenga er ganske greit. Dette er det største som har skjedd klubben vår noensinne, og det hadde ikke gjort noe hvis 3000-4000 supportere dukka opp. Ligger an til det.

Comment

• Gratulerer med 102 år, magiske Vålerenga. I dag legger vi grunnsteinen for vårt nye stadion.

Comment

Working...
                            X