Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Lørenskog, mandag 29. september 2014 kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Lørenskog, mandag 29. september 2014 kl. 19:00

Vi streamer - KWR kommenterer. Satser på intervjuer før og etter kampen. Her er link til stream
    http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...if-2-1.8601013

Sammendrag fra kampen kommer tirsdag

For alle våre Vålerenga-saker, sjekk dittoslo.no/vif

Christian,
    Mediehuset dittoslo

Vålerengas tropp: Lars Hirschfeld, Thomas Myhre Bubak, Dodou Gaye, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Svein Marius Koss, Hassan Rahmani, Simen Hestnes, Mattias Totland, Rino Falk Larsen, Jesper Solli, Harmohan Singh, Simen Olafsen, Mathusan Sandrakumar, Tega George, Ulrik Koren, Aron Dønnum, Mortadha Jassim Alkanany

Håper å endelig få sett Totland i dag. Ellers en interessant tropp med et par (for meg) nye navn.

Comment

Originally posted by Lego View Post
      Vålerengas tropp: Lars Hirschfeld, Thomas Myhre Bubak, Dodou Gaye, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Svein Marius Koss, Hassan Rahmani, Simen Hestnes, Mattias Totland, Rino Falk Larsen, Jesper Solli, Harmohan Singh, Simen Olafsen, Mathusan Sandrakumar, Tega George, Ulrik Koren, Aron Dønnum, Mortadha Jassim Alkanany

Håper å endelig få sett Totland i dag. Ellers en interessant tropp med et par (for meg) nye navn.
      Aron Dønnum er med. Midtbanespiller fra årets G16 lag. Spilte ganske godt i NTF-turneringa!
      Alkanany kommer fra Senja, og har visst landskamper for Iraks g16-landslag.

Comment

Her er høydepunktene fra kampen, samt intervju med Olsen, og ungutta Sandrakumar og Dønnum.
        http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...feil-1.8602198

Comment

Originally posted by chr View Post
          Her er høydepunktene fra kampen, samt intervju med Olsen, og ungutta Sandrakumar og Dønnum.
          http://www.dittoslo.no/indre-by/spor...feil-1.8602198
          Flott arbeid! Takk for at dere følger andrelaget.

Synes Hirschfeld så solid ut i høydepunktene, dog fikk jeg ikke sett hele kampen. Tror du han kunne gjort en god jobb for A-laget i sesongens siste kamper?

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
            Flott arbeid! Takk for at dere følger andrelaget.

Synes Hirschfeld så solid ut i høydepunktene, dog fikk jeg ikke sett hele kampen. Tror du han kunne gjort en god jobb for A-laget i sesongens siste kamper?
            Han hadde iallefall skapt mer trygghet i feltet. Så den ene utrusningen han hadde på corner, fikk jo nesten vann i munn.
            Langer står jo limt fast på streken, og det er nok grunnen til at han ikke har noen toppjobb "der borte".
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
            X