Re: Nils Arne Eggen
Sitat: Den man, 23 oktober 2006 10:46 skrev eiks:
> fordi?
>
> Må vel få si hva jeg mener?!
Selvfølgelig. Og unødvendig å kalle noen "dust", synes jeg, Lord.
Men poenget er vel at alderen i seg selv ikke er noe argument mot Eggen. Det er mange trenere som har gjort store ting da de var på samme alder.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Hvem skal overta etter Kjetil?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
For en fantastisk historieløs og dustete innlegg,Eiks..
Leave a comment:
-
Sitat: Den man, 23 oktober 2006 10:32 skrev eiks:
> HÅper ikke at Eggen tar turen til enga! Den mannen er blitt alt for gammel og har gjort sitt i norsk fotball!!!
Eggen har sikkert flere gode år igjen...jeg er ikke redd for alderen hans.
Leave a comment:
-
Sitat: Den man, 23 oktober 2006 10:32 skrev eiks:
> HÅper ikke at Eggen tar turen til enga! Den mannen er blitt alt for gammel og har gjort sitt i norsk fotball!!!
----
Like gammel og udyktig som Alex Ferguson?
Nei gud forby personer over 60 år, de kan jo ikke utrette noe ...
Leave a comment:
-
HÅper ikke at Eggen tar turen til enga! Den mannen er blitt alt for gammel og har gjort sitt i norsk fotball!!!
Leave a comment:
-
Det står i Dagens papir-utgave at VIF lukter på Eggen. Det skulle bare mangle, mner nå jeg. Håper det blir en realitet at Eggen trener VIF neste sesong med Myhre som læregutt. Det hadde vært enormt.
Leave a comment:
-
Når det gjelder dette med at Eggen var godt vandt med penger til spillere.
Han klarte vel som regel å kjøpe inn folk som slo til?
Nå har jeg ikke noe å backe dette opp med, men det kan på meg virke som om RBK anno 2006, og 2005 for den saks skyld, handlet inn en del folk som ikke slo til, pluss at man tviholdt på gamle øk som burde lagt opp..
Jeg tror Myhres tro på unggutta, og Eggens evne til å dra ut det aller beste av et lag og hans evne til å finne riktige spillertyper osv kan bli en veldig bra løsning for Enga.
Det at Eggen er en godt synlig type og ikke lister seg rundt i gangene, ser jeg bare som positivt, mest av alt fordi Eggen har autoritet til å være så tydelig som han er.
Trenere som Semb, KT Eggen osv blir for anonyme og kjedelige etter min mening.
Leave a comment:
-
Sitat: Den man, 23 oktober 2006 09:09 skrev Lord Of The Dusk:
> Det ble i Kanal24-nyhetene nevnt at Nils Arne Eggen er den fremste utfordreren til Myhre når det gjelder trenerjobben.
> Vi vet jo alle hva Eggen har utrettet, men er han rett mann for Enga?
> Personlig har jeg stor tro på en Eggen/Myhre-kombo.
>
> Hva mener dere?
Kommer enga skal vi bukke og takke både styret og høyere makter.
Det må jo være perfekt opplæring i hvordan fotball skal spilles og en meget god skole for Myhre.
Leave a comment:
-
Virker utrolig nok ikke som et helt villt rykte dette her. OM Eggen vil tilbake og trene en klubb i Norge (og det har han jo sagt han vil...), så er enga et åpenbart valg for han. Stor(by)klubb med ambisjoner og en god kultur, hvor han kan bygge et storlag. Kjempeutfordring for han, som han sikkert vil ta på strak arm. Og det vil gi et sinnsykt løft for klubben, det vil ta av helt, med masse helt urealistiske forventninger, selvfølgelig... he he.
Eggen er norges klart mest meritterte trener, står for offensiv fotball, og er vel den i Norge som bør være best kvalifisert til å si noe om hvordan man tukter RBK, som kan bli hovedutfordringen vår neste år hvis vi skal hevde oss helt i toppen. Han er jo godt vant med resultater, jeg har vanskelig får å se noen som helst motforestillinger mot å få Eggen som trener. Min eneste reservasjon er muligens at han er meget godt vant med midler, mye av tiden han var i RBK kunne de jo kjøpe alt de pekte på. Slik blir det ikke hos oss...
Er Eggen ledig er han et åpenbart førstevalg. Kommer han bør han få to-tre sesonger på å bygge noe stort. Eggen/Myhre er helt klart et dream-team.
Leave a comment:
-
Enig, stor tro på Eggen/Myhre. Så at Eggen var i Bergen ifm. Brann-RBK, kanskje han har tatt turen fra Spania for å snakke med Enga også? Ønsker veldig at Enga spiller en offensiv fotball, med 4-3-3, temmelig sikker på at Eggen har mye å lære bort. At han ikke satset så mye på unge spillere i RBK, kan vel ha hatt sammenheng med at han var forbanna for at de solgte de beste unge (Iversen, Carew og Heggem), før de var "tørr bak øra".
Leave a comment:
-
Nils Arne Eggen
Det ble i Kanal24-nyhetene nevnt at Nils Arne Eggen er den fremste utfordreren til Myhre når det gjelder trenerjobben.
Vi vet jo alle hva Eggen har utrettet, men er han rett mann for Enga?
Personlig har jeg stor tro på en Eggen/Myhre-kombo.
Hva mener dere?
Leave a comment:
-
Re: Hvem skal overta etter Kjetil?
Finner det ikke på nett, men leste det i VG eller Dagbladet på morran. Rivaldo forbanna. Journalistene murrer. Forventer suksess i Europa ikke bare hjemme.
Leave a comment:
-
hva skriver avisene om sollied? link??
Leave a comment:
-
Da blir lista mi slik da:
Trond Sollid (hvis det er hold i avisskriveriene i dag)
Nils Arne Eggen
Hans Backe
Michael Laudrup
Geir Bakke
Jørn Andersen
Petter Myhre
Så den usannsynlige men morsomme lista:
Osvaldo Ardiles
Sven Gøran Eriksson
Teddy Sheringham
Ricardo Villa
Leave a comment: