Re: Hvem skal overta etter kjetil?
Trond Sollied hadde utvilsomt vært en bra mann, men har har nok litt større ambisjoner enn en bakgårdsklubb i europeisk målestokk.
Jørn Andersen er en mann jeg alltid har hatt sansen for, og jeg ville blitt svært glad om navnet hans ble offentliggjort. Men han har vel noen av de samme ambisjonene som Trond Sollied - selv om han har mindre grunn til å ha det.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Hvem skal overta etter Kjetil?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Drømmetreneren er utvilsomt Trond Sollied. Mannen har spilt og vunnet med Enga tidligere og alt han rører (vel nesten) blir til gull. Mannen har autoriteten som trengs i en klubb som VIF.
Men helt realistisk, Bengt Eriksen. Han gjorde en bra jobb med Skeid men det skar seg i lengden pga dårlig spillerstall, men det noe som skjer med alle trenerne i den klubben. Har også spilt i klubben og faren hans vant gull både som spiller og trener. Tradisjon er viktig. Han har også autoritet. Det er også en stund siden han trente et lag sist, men han har vel stått på sidelinje og ventet på tilbudet fra VIF. Kanskje bedre enn å ansette en som har gått fra klubb til klubb de siste årene.
Leave a comment:
-
Nils Johan Semb.
Setter mye på at Semb er vår neste trener... ryktene(!) sa vel at han var ganske nærme etter forrige tap mot Fredrikstad!
Er usikker på om jeg synes det er et godt valg. Som Foomatic skriver så er han den eneste trener som har fått Norge til EM, og han hadde utvilsomt suksess med U-21 før han overtok A-landslaget.
Trond Sollied.
Ja, han er og blir min favoritt for øyeblikket.... Kunne blitt moro tror og håper jeg!
Nordlie/Normark med flere
Jeg håper nå ikke at de dukker opp, men støtter klubben uansett. Støtter det valget som blir gjort!
Hill
Leave a comment:
-
Sitat: Den man, 21 august 2006 22:31 skrev Sasukhan:
> Aldri i verden om jeg vil ha Per Mathias eller Tom Prahl.
>
> Syns Eriksen er den perfekte kandidat. Men tror ikke han drar fra TV2 med det første.
-----------------------------
Hvis han får et tilbud om å ta over som hovedtrener for Vålerenga gjør nok Bengt Eriksen det... Han er vel relativt pro-Enga...
Hmmm... Jobbe i tv-2 eller ta over Vålerenga...
Ellers helt Enig.. Prahl nei takk, i tillegg til faglig tyngde, media pondus (nei keiko! ligg unna!)og disiplin trenger vi en kar som har litt meninger og som skiller seg ut fra flokken av b-trenere.
For pokker, vi er VÅLERENGA!
Leave a comment:
-
Sitat: Den man, 21 august 2006 20:49 skrev Persona Non Grata:
> Jørn Andersen er jo ... ehem ... litt mental case.
-------------------------------------------------------
Og det trengs vel i Vålerenga...
Leave a comment:
-
1. Jørn Andersen
2. Geir Bakke
3. Bengt Eriksen
Petter Myhre er trener resten av sesongen, men jeg tror faktisk Nils Arne Eggen hadde vært villig til å hjelpe til resten av seosngen. Der prater vi kar som hadde inspirert gutta til å gi jernet de siste 9 kampene. Den sinnsyke mannen kunne fått oss i flysonen raskt!
Leave a comment:
-
Sture Fladmark kanskje? hva driver han med nå?
Leave a comment:
-
Takk for alt reka og lykke til videre-
Nå må vi tenke fremover! alle mann til stavanger!
Leave a comment:
-
Kan nok bare kondolere med at dere har mista en av de større i VIF gjennom tidene. Mulig det var på tide med et bytte, men spør dere meg så burde vel 7-8 av spillerne deres heller gått litt i seg selv og begynt å prestere som tippeligaspillere.
Uansett, håper dette ikke medfører at det blir Adecco neste sesong på dere. Trenger VIF i toppetasjen. Ikke minst dere på tribunen også.
Lykke til videre selv om dere ryker på neste hjemme.
Leave a comment:
-
Tror Semb er den beste kandidaten. Greit nok at han ikke akuratt vant VM med Norge, men Hareide som har gjort endel bra på klubbplan har jo gjort det enda dårligere.
Bengt Eriksen er det desidert dårligste valget. Sammenligning med Hagen (populistisk) er faktisk ikke helt borte. Han har kun tabloide og lettvinte løsninger på alt, tror faktisk vi rykker ned hvis vi ansetter han. Hvis han prøve seg med et 1.divisjonslag og lykkes så kan jeg kanskje snu.
Leave a comment:
-
Jeg er rystet over all støtte til Bengt Eriksen! For den som ikke har sett fotballsendinger på TV de siste årene: Mannen er en populist av Carl I Hagens dimensjoner. Dessuten renner det fotballklisjeer ut av både kjeften og rævva på'n så snart han får sjansen. Jeg gruer meg til den dagen kommer hvor Bengt Eriksen ber "...spellera brette opp erma" etter nok et planløst serietap er inkassert.
Leave a comment:
-
Det er snakk om at Petter Myhre blir hovedtrener i den kommende tid
Gutta bør egentlig slutte å drikke - men...
Leave a comment:
-
Bjørnen: Dette vet du mer om enn meg, Var bare en kjapp tur innom sidene deres.
Uansett vi trenger en trener som kan klare å få noe ut av en god stall med unge spillere som har fått samken på det gode liv. Tror vi må ha en trener som klarer å kombinere humør og disiplin.
Leave a comment:
Leave a comment: