Re: "- Vet ikke om jeg blir VIF-trener"
Ja, hvilke trener er bedre enn Myhre lizzom? Få han på livtidskontrakt før rike Chelsearussere snapper han opp.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Hvem skal overta etter Kjetil?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: "- Vet ikke om jeg blir VIF-trener"
Det kan godt hende at Myhre vet mer enn han gir utrykk for.
Han er jo nesten nødt til å si dette når klubben har lagt lokk på trenerspørsmålet utad.
Blir det ikke Myhre bør klubben ha et meget godt ess i ermet, for å si det mildt.
Leave a comment:
-
Re: Hvem skal overta etter Kjetil?
YES! Jeg savner Løberg, det var en herlig tid!!
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 22:06 skrev Peter:
> Med tanke på at vi (om jeg ikke husker feil..?) har tapt én, hatt én uavgjort og vunnet seks med Petter Myhre, kan jeg ikke helt skjønner hvorfor vi skal bytte han ut enda..
>
> Never change a winning team!
>
> (de kampresultatene er tatt fritt ut av hukommelsen, så.. correct me if I'm wrong.)
Resultatene er det ingen som sier noe på, men de er jo ikke skapt av ingenting da. Akkurat som Tørum har Petter gjort noen små vellykkede grep. Kjetil derimot skapte gull av gråstein.
Spm er ikke om Petter er god nok, er han stor nok?
Vi er Enga, vi er breiale og storkjefta - det bør gjenspeiles i alt fra spillere til trenere og ledelse.
Vi har hatt tradisjon for å hente spesielle trenere; Gunder Bengtsson, Olle Nordin, Drillo, Keiko, Reka osv. Disse har igjen trukket sponsorer og spillere til klubben, fordi de er kjente og markante skikkelser i et miljø som er helt spesielt.
Noen som tror at Ivers hadde kommet til Enga hvis Lars Tjærnås eller Knut Arild Løberg var trener?
Leave a comment:
-
Med tanke på at vi (om jeg ikke husker feil..?) har tapt én, hatt én uavgjort og vunnet seks med Petter Myhre, kan jeg ikke helt skjønner hvorfor vi skal bytte han ut enda..
Never change a winning team!
(de kampresultatene er tatt fritt ut av hukommelsen, så.. correct me if I'm wrong.)
Leave a comment:
-
Det positive med å hente en trener som Eggen (med litt fartstid i sin nåværende klubb) er jo at han kanskje nettopp kan få med seg noen spillere.. Tarik, Bertelsen og Brenne hadde vært gull.. Hovi gir seg snart (funker uansett best som midtstopper), Tarik er en av de (kanskje DET)største talentene i Norge og Brenne har bare en herlig spillestil.. løpsterk midtbanespiller som scorer en del mål..
Men de vil vel uansett koste en del penger.. Mer enn Enga har å by på?
fant ikke noe kontraktsinfo på fredrikstadfk.no..
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 17:44 skrev Marsh:
> Eggen jr tok jo med seg Brenne fra Moss, og han er vel kjent med at Vålerenga ikke har spesielt bred dekning på sentral midtbane. Det kan tenkes at han kanskje ville tatt med seg Brenne videre.
Brenne er fra Sellebakk om jeg ikke tar feil, så han er jo en lokal gutt. Brenne var vel kanskje det største junior talentet i Østfold da han gikk til Moss. Det tok vel litt tid før han begynte å blomstre på Moss hvis jeg ikke tok feil. Eggen gikk vel til FFK før Brenne tok turen hjemover igjen, dette hadde vel også noe med at FFK ble storebror i Østfold igjen, så jeg vet ikke om han gikk tilbake til FFK pga Eggen eller større utfordringer.
Det er mulig at det jeg skriver nå er bare svada, men da må jeg ha drømt det.
Leave a comment:
-
> Men hvorfor ikke prate med Myhre i går, før møtet, eventuelt i dag og offentliggjort det i dag? Hvorfor vente til etter siste serierunde dersom det er han?
>
> Det mediakjøret man opplever nå kunne man unngått hvis det er Myhre. Det ville blitt et kjør, men det ville vært over i morra, og så kunne hele laget fokusere på Tromsø-kampen. I stedet vil spekulasjonene henge som en sky over alt det Vålerenga foretar seg de nærmeste dagene.
>
>
Er vel sikkert for at folk skal konsentrere på kampen istede for hvorfor han/hun blir valgt...
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 17:41 skrev Bardisa:
> Hvis det da skulle bli Eggen Jr som noen rykter tilsier, hvordan tror dere hans inflytelse er på FFK spillerene? Kan det være noen mulighet for at noen av spillerene i FFK vil følge etter han? FFK har noen spillere som vil styrke Enga i lengden, de jeg sikter til er Brenne, Tarik og Bertelsen.
Eggen jr tok jo med seg Brenne fra Moss, og han er vel kjent med at Vålerenga ikke har spesielt bred dekning på sentral midtbane. Det kan tenkes at han kanskje ville tatt med seg Brenne videre.
Leave a comment:
-
Kan ihvertfall bekrefte at det IKKE er Henning Berg! Uten å nevne navn sitter jeg med en mail fra .......[alfakrøll]lyn.no som avkrefter det.
Rart at ingen andre henger seg på, men nesteklikk har vel kanskje ikke mest kred?
Leave a comment:
-
Hvis det da skulle bli Eggen Jr som noen rykter tilsier, hvordan tror dere hans inflytelse er på FFK spillerene? Kan det være noen mulighet for at noen av spillerene i FFK vil følge etter han? FFK har noen spillere som vil styrke Enga i lengden, de jeg sikter til er Brenne, Tarik og Bertelsen.
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 15:46 skrev usbenga:
> Tja, han går vel ikke helt fri nå heller?
> Halve Norge er interessert i dette, vet at spillere, trenere og ledere er utsatt for et stort press fra media.
>
> Mener at dette er bygget opp bevisst for å komme med et "spektakulært" navn. Hva gjelder bruken av media ligger Enga langt foran mange andre klubber.
----
Tja måten de går frem på med evt. Myhre vil jo være å vise at de har stor tillit og kan lansere han med brask og bram.
Leave a comment:
-
Kanskje de ikke burde ha offentliggjort at de har valgt trener før etter siste serierunde...
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 16:18 skrev FrankO:
>> Men hvorfor ikke prate med Myhre i går, før møtet, eventuelt i dag og offentliggjort det i dag? Hvorfor vente til etter siste serierunde dersom det er han?
>
> Det mediakjøret man opplever nå kunne man unngått hvis det er Myhre. Det ville blitt et kjør, men det ville vært over i morra, og så kunne hele laget fokusere på Tromsø-kampen. I stedet vil spekulasjonene henge som en sky over alt det Vålerenga foretar seg de nærmeste dagene.
------
Uansett om de hadde offentliggjort nå eller ikke, tror jeg kjøret fra media hadde vært likt. Med ny trener (Petter eller ei), så ville alt til uken handlet om hvem den personen. Nå kan kanskje laget i det minste fokusere på den veldig viktige kampen mot Tromsø. Tipper Myhre har greit fokus også, for å si det sånn.
Kanskje de også venter med offentliggjøringen til den kandidaten som har fått tilbudet har svart ja? Det er jo ikke gitt at en evt. kandidat svarer ja til tilbudet som blir lagt på bordet.
Leave a comment:
-
Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 15:47 skrev foomatic:
> Hvorfor det? Hva med at de ville sjekke flere muligheter, for å se om noen passet trenerprofilen det er snakket mye om bedre enn evt. Petter Myhre? Det må da være en bedre fremgangsmåte å sjekke flere alternativer før man fatter en avgjørelse, selv om man skulle havnet tilbake på den nåværenede treneren?
>
Men hvorfor ikke prate med Myhre i går, før møtet, eventuelt i dag og offentliggjort det i dag? Hvorfor vente til etter siste serierunde dersom det er han?
Det mediakjøret man opplever nå kunne man unngått hvis det er Myhre. Det ville blitt et kjør, men det ville vært over i morra, og så kunne hele laget fokusere på Tromsø-kampen. I stedet vil spekulasjonene henge som en sky over alt det Vålerenga foretar seg de nærmeste dagene.
Leave a comment:
Leave a comment: