Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal overta etter Kjetil?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hvem skal overta etter kjetil?

Hmm Laudrup ja. Ble ikke han nettop sparket i Brøndby? Noen som vet hvorfor?

Comment

Må si jeg er rystet at en sådan samling av sterkt fotballinteresserte ikke enes om det soleklare valget; mannen med medfødt Engenbohemsjel: Ivar Morten Normark! Oh yeah.

Comment

Re: Hvem skal overta etter Kjetil?

Ta og kupp trenerteamet til Manglerud/star.

Geir Midtsian og Stein Madsen,må være typer som kan få Engas gutter på rett kjøl igjen.Passe smågale,og som veit hva som kreves.

Geir

Comment

Vidar Davidsen.

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 22:34 skrev FrankO:

> Sitat: Den man, 21 august 2006 22:32 skrev Oslo 3:

> > Jeg holder egentlig han for å være mer enn god nok for å være hovedtrener, eneste ulempen er at stillingen som sportslig adm. leder da blir ledig. "

>

>

> Hvor mange poeng må han koste oss som sportssjef før du ombestemmer deg?

>

> Fyren er en vandrende katastrofe, og det er skandaløst at han får fortsette i klubben.

Nå kan det jo være at du veit ting som jeg ikke veit, men uansett....

Dette "utsagnet" om mannen som spilte flere år for klubben uten å heve fast "lønn", er helt på tryne...

Denne beskrivelsen av en person i klubben uten noen form for argumentasjon er mao ok, men å nevne navnene på hvilke spillere som vandrer rundt i byen på div vannhull og feirer det ene tapet etter det andre, det er er farlig det... da slettes innlegg og "konto" sperres...

Forstå det den som vil.

Comment

Tror vi må utenfor landegrensene for å finne ny trener. Mine favoritter er

- Anders Linderoth, Hammarby

- Kjell Jonevret, Djurgården

- Michael Laudrup, arbeidsløs

Comment

Hva slags trener er det vi trenger?

1. Der vi har mest å hente er i den offensive delen av spillet. Med Rekdal har vi hatt et solid defensivt fundament, men det ble forutsigtbart og litt planløst offensivt. Spillestilen vår var aggresivitet, tøft press, og å få ballen kjappest mulig opp i angrep. Vi trenger en som tør å stole på at vi er ballsikre nok til å spille ut motstanderne og skape offensiv trygghet.

2. En som har baller nok til å være trener i Norges mest omtalte klubb. Ingen steder i Norge er avstanden fra keiser til narr like kort.

3. En som har entusiasmen, medietekket og den faglig kompentansen Vålerenga behøver.

4. Vi har Norges beste juniorlag, og må finne en som tør og bruke talentene vi har.

Mitt klare førstevalg er: Geir Mitsian.

Mannen har styrken i det offensive, tør å bruke unge spillere og er breial nok til å være Vålerengatrener. I tillegg er han fra Oslo Øst, uten at det betyr all verden. Men tviler på at klubben tør å ansette en såpass "ukjent" trener dessverre.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 09:24 skrev hengern:

> Hva slags trener er det vi trenger?

>

> 1. Der vi har mest å hente er i den offensive delen av spillet. Med Rekdal har vi hatt et solid defensivt fundament, men det ble forutsigtbart og litt planløst offensivt. Spillestilen vår var aggresivitet, tøft press, og å få ballen kjappest mulig opp i angrep. Vi trenger en som tør å stole på at vi er ballsikre nok til å spille ut motstanderne og skape offensiv trygghet.

>

Rekdal turte å variere ofte, men stallen var ikke god nok hverken på det tekniske nivået eller på det taktiske planet.

Vi er ikke ballsikre nok til å spille ut andre klubber, noe som burde være bevist til gagns.

> 2. En som har baller nok til å være trener i Norges mest omtalte klubb. Ingen steder i Norge er avstanden fra keiser til narr like kort.

>

Og derfor trekker du frem Geir Mitsian??

> 3. En som har entusiasmen, medietekket og den faglig kompentansen Vålerenga behøver.

Igjen; derfor trekker du frem Geir Mitsian??

>

> 4. Vi har Norges beste juniorlag, og må finne en som tør og bruke talentene vi har.

Det skal og bør være et klart nivåsprang mellom Elitestallen og juniorstallen. Hvis ikke kan vi kalle oss Skeid II. La heller en god juniortrener (hva med Geir Mitsian??) forvalte de unge talentene, og la en mann med erfaring ta seg av jobben for de store.

>

> Mitt klare førstevalg er: Geir Mitsian.

>

> Mannen har styrken i det offensive, tør å bruke unge spillere og er breial nok til å være Vålerengatrener. I tillegg er han fra Oslo Øst, uten at det betyr all verden. Men tviler på at klubben tør å ansette en såpass "ukjent" trener dessverre.

>

En ny trener kan godt være en same med talefeil og trebein for min del så lenge Enga presterer godt.

Comment

Mye rare forslag her, Bengt Eriksen kunne hatt jobben til Bohinen, men har ikke noe som trener å gjøre. Trenerne til M/S er sikkert veldig bra, men har ikke noe erfaring fra store klubber, det må man ha. At folk i det hele tatt kan vurdere Bakke som hovedtrener er skremmende. Tørum spilte offensivt og bra med Moss i fjor og gjør det bra med RBK nå, men han tror jeg ikke RBK slipper.Gjør de det er det bare til å takke og bukke og ansette han med engang. Tror kanskje Semb er et bra alternmativ, han virker avslappa og fin nå, kan være at en tid uten trener jobb har gjort han godt, kombiner Semb med Skeids Anders jacobsen så tror jeg det kan bli bra. Han kjenner godt til klubben og Oslofotballen, mens Semb selvsagt kan sin fotball abc selvom de siste landskampene var helt på trynet,

Comment

Jan Derek Sørensen skal ha sagt at Bengt Eriksen er den dårligste treneren han noengang har vært borti.

Nils Johan Semb er den mest meriterte treneren vi kan få, og Norges mest undervurderte trener.

En utenlandsk? Hvis vi får en som har ført et landslag til EM og til play-off i VM-kvalik, da er jeg imponert. Men jeg vil foretrekke Semb. Han har også erfaring med unge talenter fra sin tid som U21-landslagstrener (vant bronse i EM!).

arne s-k

Comment

Nils Johan Semb og Anders Linderoth er begge tillgjengelige.

Disse to er mine favoritter til trenerjobben.

Blårøde brødre

Comment

Semb, han tror jeg kan få skikk på spillerene.
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 08:32 skrev bartulf:

> Må si jeg er rystet at en sådan samling av sterkt fotballinteresserte ikke enes om det soleklare valget; mannen med medfødt Engenbohemsjel: Ivar Morten Normark! Oh yeah.

Historisk erfaring viser at det går an å bli FOR mye Enga.

Hasta la victoria siempre!

Comment

Jeg skal sette penga mine på Semb!

Og ikke bare fordi jeg tror det men fordi jeg håper det!

De som ikke ønsker han.. Semb fikk en noe utakknemlig oppgave med å friske opp et norsk lag etter Drillo. Men greide ikke å komme ut av sporet.. Lkevel kom han til EM, selv om en def mentalitet der gjorde at Norge røk..

Men se på Åge Hareides nye Norge.. Hvor NYTT er egentlig Norge med ÅH?

Semb er en tydelig person, i hvert fall ovenfor media, og jeg vil tro også at spillerne føler at det er en person de er på bølgelengde med samtidig som han har respekt og autoritet i gruppen..

Spillestilen til NJS er jeg sikker på han har brukt tid på å utvikle og studere etter landslaget.. Husk at han ikke bruke U-landslaget til å pælme 60m pasninger..

Vote for Semb!

Fristilt!

Comment

En outsider: Youri Mulder. Tidligere Nederland og Schalke 04, 37 år, sønn av legenden Jan Mulder, trenerutdanna i tyskland og spådd en stor trenerkarriere, fotballanalytiker på tv - OG så har han kone og barn som bor i Norge. Minuset er at han er uerfaren.

Comment

Working...
                                X