Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal overta etter Kjetil?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Marsh
    replied
    Re: Hvem skal overta etter Kjetil?

Så lenge det ikke er Semb, Høgmo, Henning Berg eller Jørn Andersen, er jeg glad.

Leave a comment:

• Bohem1
    replied

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 13:58 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:36 skrev jocke:

>

> > Kan det (måtte Gud forby) være snakk om HENNING BERG?? Har fra sikre kilder rundt Fredrikstad at han har vært i kontakt med FFK vedrørende treneroppdraget der videre.. Betyr i alle fall at han kan være på vei bort fra Skiclubben, og da kan jo også Enga være et aktuelt alternativ..?

> >

> > Er mer eller mindre helt sikkert at Eggen jr er ute etter denne sesongen, og dermned er jo også han en aktuell kandidat. Etter mitt syn er heller ikke han rett mann for Enga - da foretrekker jeg Eggen Sr. Eller Señor Eggen er det vel nå..

>

> Går dessverre sterke rykter om at Eggen Jr er på vei til oss. Forstå det den som kan..

>

> Dorian Stefan, ikke blid hvis dette blir en realitet..

Synes vi skal bruke masse penger på ny trener og lite på spillekjøp... - Det betyr at vi må kjøpe løs en successfull trener fra en kontrakt... - Det blir dermed antagelig ikke eggen jr... - men så lenge det ikke er Semb eller Høgmo - så skal jeg være glad...

Leave a comment:

• stigo22
    replied

Eggen jr?? Kanskje

Eggen sr?? Aldri i verden..

Helst Myhre..

H. Berg høres usannsynli ut men, mens Eggen kunne nok kanskje tenke seg det her ettersom det er litt delte meninger om han i Fredrikstad.. Dessuten har han aldri fått noe særlig midler å jobbe med nedi der..

Men kan ikke Sollied få sparken snart??? Det hadde vært noe..

Leave a comment:

• Bohem1
    replied
    Re: "- Vet ikke om jeg blir VIF-trener"

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 11:45 skrev Niding:

> Hørte akkurat på P4 at Per Mathias Høgmo fratrer som trener for RBK.

>

> Måtte gudene forby at han har fått tilbud om ny jobb i Oslo...

> [edit: falsk alarm, han gjør et nytt veivalg i forhold til sitt yrke: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135941 Leser dette som at han slutter som trener permanent]

Puhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........................ - ble lettet over "editen" - .......... men bestevennen hans - Semb, er jo fremdeles med......... - eller kanskje han er avskrevet nå??? - noen som vet noe - Hvis det er sant at Petter ikke har fått beskjed, så er det ikke ham.

Bengt Eriksen som direktør er bra - En liten minisiem... - masse medieerfaring og stort hjerte for enga...

Leave a comment:

• Disig
    replied

Enig! Eggen jr eller Petter = Goooooooooooooooood!!!

Han står iallefall for en fotball vi kan identifisere oss med, og han er vel mer den typen som sier at vi skal PISSE på liin før et derby enn semb er?

Leave a comment:

• denmal02
    replied

men hva med eggen JR og SR???

Leave a comment:

• Marsh
    replied

Eggen jr er faktisk den personen, ved siden av Myhre, som jeg *IKKE* vil få nerver av å se på indre bane i pausa mot Tromsø.

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:36 skrev jocke:

> Kan det (måtte Gud forby) være snakk om HENNING BERG?? Har fra sikre kilder rundt Fredrikstad at han har vært i kontakt med FFK vedrørende treneroppdraget der videre.. Betyr i alle fall at han kan være på vei bort fra Skiclubben, og da kan jo også Enga være et aktuelt alternativ..?

>

> Er mer eller mindre helt sikkert at Eggen jr er ute etter denne sesongen, og dermned er jo også han en aktuell kandidat. Etter mitt syn er heller ikke han rett mann for Enga - da foretrekker jeg Eggen Sr. Eller Señor Eggen er det vel nå..

Går dessverre sterke rykter om at Eggen Jr er på vei til oss. Forstå det den som kan..

Dorian Stefan, ikke blid hvis dette blir en realitet..

Leave a comment:

• Benke Varmer
    replied

Haakonsen som adm.dir. Eriksen som sportsdirektør og Bohinen som sportssjef? ja særlig.... hva går du på a?

Leave a comment:

• Marsh
    replied

Ja, ok. Da er vi nok ganske enige.

Leave a comment:

• FrankO
    replied

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:40 skrev Marsh:

> Hvis vi nå kjøper inn mange nye spillere, så ikke bli overraska om resultatene uteblir. *Hei, Brann*

> Er aldri positivt for stammen i spillergruppa at *så* mange nye kommer.

Ikke bruk Brann som eksempel. Bruk Viking. Medaljekandidat før sesongen, 1,40 i odds på å rykke direkte ned nå. Foran årets sesong fikk de ny sportslig leder (direktør?), ny trener og en haug med nye spillere. Ganske lik situasjon som den vi står ovenfor nå.

Er enig med deg at vi ikke bare kan åpne porten på Valle og slippe inn masse folk, men vi kan heller ikke spare oss til fant heller. Troppen vi har pr dags dato er liten. Den vi har etter sesongen er enda mindre. Hvis vi klarer oss sesongen 2007 (med RL, TL, cup og kanskje europacup) uten skader kan vi kanskje bite ok fra oss. Spørsmålet er om vi klarer å holde laget skadefrie med så stor belastning...

Leave a comment:

• Pondus
    replied

Tror nok mere og mere på Henning Berg. At man gikk ut med at "ny trener" var på plass, men ikke bekrefter at det er Petter Myhre virker på meg som om det ikke er han. Tror ikke noe på at det skal dreie seg om noen uoverenstemmelser med kontrakt hvis det er Myhre det er snakk om.

Etter alt snakket om kriterier som skal gjelde for en Enga-trener, bl.a. "røpet" Nordtug for en tid tilbake at dette bl.a. skulle være tydelighet og en som kjente Vålerenga, og at Bohinen nevnte "tykkhudet", passer Henning Berg best i dette bildet.

Sammen med Bengt Eriksen som sportsdirektør vil Henning Berg være et nærmest perfekt par for å få Enga til topps igjen. Han fra Hamar kan gjerne bli adm.dir, mens Petter Myhre blir assisttrener og Lars Bohinen blir sportssjef eller noe sånt.

Leave a comment:

• denmal02
    replied

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:40 skrev Marsh:

> Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:21 skrev denmal02:

>

> > stallen er tynn ja...

> > Hvis laget skal ha noen som helst sjanse neste år er ikke unggutta klare for dette. Stallen er for tynn for å hevde seg neste år. Med Ronny, Hovi og kanskje Flo ute av stallen blir det tynn suppe...

> > Få inn en profilert trener som gamle Eggen.

> >

> >

>

> Jaha?

> Hvis vi nå kjøper inn mange nye spillere, så ikke bli overraska om resultatene uteblir. *Hei, Brann*

> Er aldri positivt for stammen i spillergruppa at *så* mange nye kommer.

Dessverre blir Brann bedre neste år uten surfittene fra Skottland...

Med det du sier stammen er det fortsatt tynn suppe.. Det er ikke snakk om å kjøpe mange nye spillere men dessverre så viser det seg at svært få kjøp blir suksess.. Spør Schwabe om det.. Han behandler dem daglig..

Leave a comment:

• Moore
    replied
    Re: "- Vet ikke om jeg blir VIF-trener"

Myhre er helt sikkert treneren som får tilbud. De er sikkert uenige om noen detaljer i kontrakten, og legger derfor lokk på alt inntil alt er signert for å ikke skape uro og spekulasjoner.

Det tror jeg i hvertfall.

Leave a comment:

• Marsh
    replied

Sitat: Den tir, 31 oktober 2006 12:21 skrev denmal02:

> stallen er tynn ja...

> Hvis laget skal ha noen som helst sjanse neste år er ikke unggutta klare for dette. Stallen er for tynn for å hevde seg neste år. Med Ronny, Hovi og kanskje Flo ute av stallen blir det tynn suppe...

> Få inn en profilert trener som gamle Eggen.

>

>

Jaha?

Hvis vi nå kjøper inn mange nye spillere, så ikke bli overraska om resultatene uteblir. *Hei, Brann*

Er aldri positivt for stammen i spillergruppa at *så* mange nye kommer.

Leave a comment:

Working...
X