Re: Klart det blir Petter
Sitat: Den ons, 01 november 2006 23:42 skrev Sasukhan:
> Noen nevnte at Myhre ikke er autoritær; Er Knut Tørum det?
>
> ---------------
>
> Hvis Vålerenga ansetter Myhre som permanent trener, fortsetter Aabrekk som assisten-trener da? Går han tilbake til spillerutvikler jobben? Eller kanskje begge deler?
Både Tørum og Myhre tok over lagene basert på hva Rekdal og Høgmo har gjort i forkant - som så ofte før - så førte trenerskiftene til gode resultater. Det vil dermed si at det antagelig er psykologien bak trenerskiftet, som sannsynligvis har slått inn - Vi kan dermed hverken genierklere Tørum eller Myhre eller noen av de andre assistenttrenerne som har opplevd det samme gjennom tidene. Jeg skal satse masse penger på at Tørum må gå til neste år på grunn av manglende resultater - jeg kommer ikke til å gjøre det samme med Petter av den enkle grunn - er han trener for VIF, så støtter jeg han 100%
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Hvem skal overta etter Kjetil?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Håper og trur at det er Petter sin underskrift som står på kontrakta.. Syns han har gjort en kjempejobb hittil og at hele gruppa har fungert veldig bra etter at han tok over.. Han kjenner jo godt til laget fra før og vet sikkert hva han ønsker for å lykkes videre! Hvorfor ødelegge noe som allerede fungerer? Så jo hvordan det gikk i RBK da de ansatte Høgmo som skulle gi de gull og grønne skoger, men det er ikke bare å ansette en anerkjent trener og tro at det blir seriegull av den grunn.. Tørum som er mindre anerkjent gjorde jo jobben bra og det har jeg tro på at Petter`n vil gjøre også!
Leave a comment:
-
Må innrømme at jeg har vært litt skeptisk mht at Myhre ikke har verdens lengste erfaring på toppnivå. Men på samme måte som man må satse på unge spillere av og til, så bør man kanskje satse på Myhre her. Og man kan si hva man vil, men resultatene han har levert er en søknad som det er veldig vanskelig å se bort ifra. Knallsterk søknad, uansett hvordan man ser det. Og gutta trives - de koser seg, det er lett og se og det er nok ikke bare fordi det vinner om dagen. Tror vi kanskje undervurderer den faktoren her på forumet av og til.
Jeg synes det er glimrende nyheter at Myhre ikke har blitt enige med klubben ved første forsøk. Det betyr etter all sannsynlighet at han vil ha bedre sportslige betingelser. Det vitner om selvtillit og ambisjoner, og at han ikke vil trene klubben for enhver pris. OK, det er gjetting, men jeg tror ikke det er lønn det står på (riktig lønn for Myhre er i denne sammenheng vekslepenger for klubben, investeringer i spillere er noe helt annet).
Bra, jeg ville uansett stå bak Myhre, men det som skjer nå er spesielt bra!
Leave a comment:
-
Sitat: Den ons, 01 november 2006 20:13 skrev Alex Malager:
> Kommer også til å stå bak Myhre hvis det blir han, men det betyr ikke at jeg ikke er litt kritisk til denne "prosessen". Det sier seg selv at det finnes dyktigere trenere i verden og da må man spørre seg hvor mye ledelsen har lett, og hva er den langsiktige tankegangen.
>
> Det andre er at supporterne utelukkende nå støtter han pga sambafotballen vi har spillt i 8 kamper, jeg er veldig spent på hvor dypt den støtten stikker hvis/når den første tapsrekka kommer.
>
> Men med en lavmeldt godklump som trener og en traust bonde fra Hedmarken som direktør er vel sponsorne i himmel'n så da er det vel bare å holde nebbet lukket.
Helt jævlig enig i alt! Sikkert veldig hyggelige og dugelige karer begge to, men jeg håper ikke at noen forventer samme opptur med disse to som med K&K. Men lykke til til Petter.
Leave a comment:
-
Noen nevnte at Myhre ikke er autoritær; Er Knut Tørum det?
---------------
Hvis Vålerenga ansetter Myhre som permanent trener, fortsetter Aabrekk som assisten-trener da? Går han tilbake til spillerutvikler jobben? Eller kanskje begge deler?
Leave a comment:
-
Stoler ikke hundreprosent på at det er Myhre før det er bekrefta uansett hva sikre kilder i diverse medier melder. Må inrømme at jeg er litt skeptisk til om Myhre er moden allerede nå tror nok resultatene vi har oppnådd til nå hadde vel så mye med reka og gjøre. At han overtok ga nok spillerne tro på at ting kunne forandre seg og det var jo et ufroløst potensial der men. En annen "fordel" var nok at vi mista såpass mange at spillerne var sikre på å få spille neste kamp og dermed føler tillit litt samme som i rbk etter deres slanking av stallen. Spørs om det vil vare da, men for all del Myhre er en jævlig trivlig fyr har gått gradene i klubben og har min fulle støtte så lenge han er trenern.
Leave a comment:
-
Njaaa.. Jeg er litt skeptisk til dette. selvom vi har spilt flott fotball siden Myhre tok over er jeg litt bekymret for om tapsrekka kommer(hva gjør Petter da?) og om han er erfaren tok til å være hovedtrener, og ikke assistent.
Leave a comment:
-
Sitat: Den ons, 01 november 2006 21:05 skrev nada:
> østlandssendingen meldte nettopp at de første forhandlingene med myhre idag ikke førte fram....
men (sitat):
NRK vet at Myhre er Vålerengas førstevalg - og at han trolig vil bli enig med klubben i løpet av få dager.
(på TV og http://www.nrksport.no/fotball/1.1250362)
Leave a comment:
-
østlandssendingen meldte nettopp at de første forhandlingene med myhre idag ikke førte fram....
Leave a comment:
-
Sitat: Den ons, 01 november 2006 20:22 skrev Pondus:
Og ingen er så lette å sparke som treneren..."
Det hadde bare vært så fint å slippe å begynne på nytt hele tiden.
Leave a comment:
-
Tipper på at man kompletterer dette med Bengt Eriksen som sportsdirektør. Bengt ønsker sikkert å fullføre kontrakten med TV-2, og skulle han kommentere siste serierunde som ny VIF-direktør ville det blitt feil. Bohinen er bare konstituert sportsdirektør. Tipper han er funnet for lett, og får tildelt en annen rolle.
I så fall får vi en fin troika på toppen, alle blir fornøyd, også sponsorer. Og ingen er så lette å sparke som treneren...
Leave a comment:
-
Kommer også til å stå bak Myhre hvis det blir han, men det betyr ikke at jeg ikke er litt kritisk til denne "prosessen". Det sier seg selv at det finnes dyktigere trenere i verden og da må man spørre seg hvor mye ledelsen har lett, og hva er den langsiktige tankegangen.
Det andre er at supporterne utelukkende nå støtter han pga sambafotballen vi har spillt i 8 kamper, jeg er veldig spent på hvor dypt den støtten stikker hvis/når den første tapsrekka kommer.
Men med en lavmeldt godklump som trener og en traust bonde fra Hedmarken som direktør er vel sponsorne i himmel'n så da er det vel bare å holde nebbet lukket.
Leave a comment:
-
Sitat: Den ons, 01 november 2006 19:13 skrev Bohem1:
> Sitat: Den ons, 01 november 2006 18:49 skrev Bislet:
>
> > Det blir Petter! Var på Tv2 sporten nå, kun forhandlinger står igjen mellom trener og klubb. Det var gode nyheter
>
> Gratulerer i så fall!
>
> Var ikke mitt førstevalg, men har etterhvert gjort at jeg har blitt i tvil - hvis det er han som er valget har han ihvertfall 100 % av min støtte!
>
> Er vanvittig lettet over at det ikke ble semb i så fall..
>
>
Det er jeg også!
Synes laget spiller bra under Myhre så jeg er glad han fortsetter
Leave a comment:
-
NRK sier det samme, Vålerenga er i forhandlinger med Myhre.
Leave a comment:
-
Ja, der har du meg også. Som nevnt tidligere, blir jeg lettet så lenge det ikke er Semb, Høgmo, Jørn Andersen eller Henning Berg. Kan jo også tilføye Arne Erlandsen på skrekklista.
Leave a comment:
Leave a comment: