Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dekning av Stabæk kampen i Aftenposten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dekning av Stabæk kampen i Aftenposten

Sier først som sist,jeg har ikke kjøpt Aftenposten's papirutgave idag,men nettutgaven inneholder mer eller mindre BARE stoff om gullkampen igår..Greit at den kampen skal ha ekstra oppmerksomhet,men det spilltes tross alt andre viktige kamper igår også.

Dekningen av vår kam(så langt jeg klarte å se ihvertfall),omhandlet at Stabæk treneren dementerte at de har lagt inn bud på DFH...

WOW!For en hovedstadsavisn vi har....

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Re: Dekning av Stabæk kampen i Aftenposten

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 10:12 skrev Evig:

> Sier først som sist,jeg har ikke kjøpt Aftenposten's papirutgave idag,men nettutgaven inneholder mer eller mindre BARE stoff om gullkampen igår..Greit at den kampen skal ha ekstra oppmerksomhet,men det spilltes tross alt andre viktige kamper igår også.

>

> Dekningen av vår kam(så langt jeg klarte å se ihvertfall),omhandlet at Stabæk treneren dementerte at de har lagt inn bud på DFH...

>

> WOW!For en hovedstadsavisn vi har....

>

>

I papirutgaven er hele sistesiden viet Enga.

Men ellers helt enig, jeg reagerte også på nettutgaven. Rart at en sponsor og Oslo-riksavis ikke ser oss...

Comment

Aftenposten er fortsatt en riksavis.

Comment

Det er ingen hemmelighet at de til en viss grad ønsker status som lokalavis. Aten, aften er heller ingen riksavis.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 11:00 skrev Erlink:

> Det er ingen hemmelighet at de til en viss grad ønsker status som lokalavis. Aten, aften er heller ingen riksavis."

Noen vil sikkert, uten lupe, greie å finne noen motsetninger i det du skriver her.

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 10:57 skrev FrankO:

> Aftenposten er fortsatt en riksavis.

Greit,men dårlig dekket fordet.

Comment

Vurderte å lage en tråd nylig om den gamle arberpartiavisa DAGSAVISEN, men siden det nå lå en "avistråd" her allerede kommer det her..

Er nemlig utrloig godt fornøyd med Vålerenga-dekningen i Dagsavisen. Fyldig og godt Enga-stoff flere ganger i uka, og ofte med nyheter med litt inside-preg over (har de en mann på Valle?) Siden jeg flyttet fra byen har jeg fortsatt å abbonere på denne blekka, og den er nå et selvskrevent valg for meg. ANBEFALES - og drit i Afgtenposten da vel..

Jocke

Comment

er enig i kritikken

men dette er da vif stoff:

http://fotball.aftenposten.no/tv/article67648.ece

Comment

Helt enig i at Dagsavisen er langt bedre enn Aftenposten når det gjelder dekningen av Vålerenga.

Har nyøig byttet abbobonment og jeg er kjempefornøyd, fpr to dager siden var det fire sider om Enga- Inkludert et dybdeintervju med Petter Myhre.

Comment

Min reaksjon da jeg så papiravisen var den stikk motsatte. Stort Enga-bilde og kampomtale på sistesiden (dvs førstesiden for oss som starter med å snu avisen og så lese sporten fra baksiden og frem...).

Så det som slo meg var at her viste Aftenposten at det var en Oslo-avis, siden den ikke frontet at RBK faktisk ble seriemester i går.

Comment

Aftenposten skuffer nok en gang.

Kinoreklamen er for Oslo, det samme er boligannonsene.

Men når det gjelder sport, da er blekka plutselig blitt til en kjønnsløs riksavis.

Kvalmt er det og det verste er at jeg er abonent.

Vanskelig å prioritere oslostoff når så og si hele staben kommer fra alle mulige andre steder enn Oslo.

Dagsavisen er bedre, men usannsynlig lite up to date og har deadline så tidlig på kvelden at de ikke får med seg resultatene av kamper spilt etter 20.00.

Sa opp abonementet mitt før sommeren.

Sånn er det å være et hovedstadslag.

Ihvertfall i Norge.

Vi får faen ikke noe gratis.

KjellG.

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 12:53 skrev HrMetikk:

> Helt enig i at Dagsavisen er langt bedre enn Aftenposten når det gjelder dekningen av Vålerenga.

> Har nyøig byttet abbobonment og jeg er kjempefornøyd, fpr to dager siden var det fire sider om Enga- Inkludert et dybdeintervju med Petter Myhre.

Godt å høre at Dagsavisen har blitt bedre,for de var lenge elendige på dekning av Enga,og sport generelt syntes jeg.

Eneste prob med Dagsavisen er at de går så alt for tidlig i trykken,slik at kveldskamper o.l ikke alltid kommer med dagen etter.

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 12:56 skrev Nilzz:

> Min reaksjon da jeg så papiravisen var den stikk motsatte. Stort Enga-bilde og kampomtale på sistesiden (dvs førstesiden for oss som starter med å snu avisen og så lese sporten fra baksiden og frem...).

>

> Så det som slo meg var at her viste Aftenposten at det var en Oslo-avis, siden den ikke frontet at RBK faktisk ble seriemester i går.

Som sagt,jeg har ikke kjøpt papirutgaven idag,syns bare det var utrolig svakt på nettutgaven

Comment

Og grunnen er 100%Fotball:

Sitert fra en av 100%-sidene

"100%Fotball er et nettsamarbeid mellom Fædrelandsvennen, Bergens

Tidende, Adresseavisen, Stavanger Aftenblad, Aftenposten og Bladet

Tromsø."

Aftenposten setter en journalist til å skrive om kampen.

Hos de andre får alle journalistene i sportsredaksjonen

skrive en hver. Da drukner den ene Enga-artikkelen...

Sånn ca. ihvertfall.

hbrx.

Comment

Working...
                            X